Ga naar inhoud

Aanmeldtopic: Limborit V (9 juni)


pimgmx

Aanbevolen berichten

Ik heb blijkbaar wat probleempjes met m'n bank. Pas doet het niet meer en vervangen duurt langer dan verwacht. Lijkt ook alsof betalingen langer duren dan normaal ;(. Ik had donderdag overgemaakt maar hij staat pas zondag afgeschreven bij mij.

Link naar reactie

-

aangepast door 2.5si
Link naar reactie

-

aangepast door 2.5si
Smiley posts sind verboten. Dubbel geplaatste smiley posts al helemaal ....
Link naar reactie

Ik heb blijkbaar wat probleempjes met m'n bank.

Je bijdrage is intussen binnen, dank!

Ik heb de horeca gevraag of twee extra personen geen probleem is, gezien die vandaag 'Ruhetag' hebben weet ik morgen wat en hoe...

Wordt vervolgd!

Link naar reactie
  • Administrator

GOED NIEUWS

Het programma is nog te boeken als rit + lunch + activiteit

tot vrijdag 7-juni 17:00uur (lang leve de connecties :punk: )

Link naar reactie

De vooruitzichten voor het weer zien er goed uit. :clapping:

Hoe is het eigenlijk met de (de verwachte) waterstand van de Maas voor het weekend ???

Wij hadden nl. een hotel geboekt in de nabijheid van (zeg maar aan) de Rijn in Duitsland en moeten inmiddels wat anders boeken omdat we daar zaterdag niet terecht kunnen i.v.m. gevalletje "waterschade".

aangepast door ZZZ 3
Link naar reactie

moeten inmiddels wat anders boeken omdat we daar zaterdag niet terecht kunnen i.v.m. gevalletje "waterschade".

Vervelend! Hebben jullie ander onderdak kunnen vinden?

En de Maas schijnt zich netjes te gedragen. De zware regenval die voor overstromingen zorgde was vooral in Midden-Europa, het stroomgebied van de Maas is een stuk westelijker.

266px-Stroomgebied_van_de_Maas.svg.png

Link naar reactie

Ik heb blijkbaar wat probleempjes met m'n bank.

Wordt vervolgd!

En het vervolg: gelukkig hadden ze geen van allen moeite met wat extra omzet, dus jij en bijrijder zijn welkom voor 't volledige programma!

Link naar reactie

Spanning en sensatie!

Ga ik gewoon nòg een keer jullie geduld testen: een sneak preview van de roadbooks...

931393_375700765880127_316090308_n.jpg

En ter voorpretverhoging nog een actueel citaat van de weersmurfen uit De Bilt (subtiele markering van mijn hand):

"Overwegend droog weer met vrij veel zon. Maximumtemperaturen veelal tussen de 20 en 25 graden, vooral in het noordelijk kustgebied later kans op lagere temperaturen."
Link naar reactie
  • Administrator

Ik zal nog ff wat handel in de kofferbak gooien voor de liefhebbers. Kan wellicht zondag nog van pas komen :lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.