Ga naar inhoud

Aanmeldtopic: Limborit V (9 juni)


pimgmx

Aanbevolen berichten

  • Administrator

eea hangt af van m'n auto :lol:

Denk dat het eerder van jou afhangt, of heb je de auto inmiddels zo aangepast dat hij zichzelf weer in elkaar kan zetten :lol:
Link naar reactie

Misschien voor zaterdagavond wat afspreken om gezamenlijk ergens wat te gaan eten/drinken? Wie van de organisatoren kan ons dan tippen voor een leuke locatie?

Die vraag had ik eerder ook gesteld, maar daar kwam toen nauwelijks een serieuze reactie op.

Ik heb dus zelf wel belangstelling. Aan de andere kant zit ik nogal krap in de tijd, dus ik weet nog niet helemaal hoe het gaat lopen.

Link naar reactie

Wij zitten in Ohé en Laak, zo'n 20 km van Vlodrop, en wij hebben wel zin om gezellig te gaan eten. :gathering:

Rosenhof lijkt me prima, maar we zijn flexibel, iets anders mag ook. Dus als er nog meer belangstelling is, count us in :) Tijdstip horen we nog wel. :wave:

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

Die Rosenhof lijkt mij een prima gelegenheid om zaterdagavond in de stemming te komen.

ik zie alleen maar pre's

Dichtbij Vlodrop waar we slapen,

Biergarten

en met K weer binnen een rookgelegenheid (ziet er niet naar uit dat wij hier gebruik van gaan maken, maar je weet t niet )

ik zeg,

Perfect!!
oktoberfest-laren-dames3-400x267.jpg

Oh nee? Dan moet jij zondag maar eens opletten :punk:

Dus jij komt zondag met zoiets Roger?

S0-Fiat-500-Pink-maintenant-en-version-c

aangepast door coot
Link naar reactie

Als ze dit leest Eddy, neemt ze zondag de ZZZ mee naar d'r werk :lachen:

ze zal zondag niets meenemen naar haar werk :wacko: , wij zijn hier aan het verbouwen en gaan nu langs een

andere deur/venster die tot op de grond komt (hoe noem je zo iets, tuindeur/venster oid) en deze namiddag struikelt zij

en valt languit of beter gezegd kortuit (1,56m) op de koer.

gevolg: enkele gekneusde ribben en een blauwe voet ( net nog wat ijs opgelegd) en zit hier nu kermend (v.d. pijn) in de zetel, heb ik dus

ook geluk gehad..... dat ze de zzz gisteren gepoetst heeft :sFun_whistle:

Link naar reactie
  • Administrator

onze Euroknaller ... Heeft hij eigenlijk wel een Z momenteel?

Uit een eerdere post waarin hij zichzelf gespot had volgt volgens mij: Z3 met lawaai uitlaat, of zoals hij zelf zei " hoorbare uitlaatnoot" of zoiets ... ;)

Link naar reactie

Ik denk dat wij er om 19.00 al wel zitten, maar ik ga niks reserveren.

Wij gaan zaterdagmiddag rijden en we zien wel waar we uitkomen.

Twee dingen weten we wel zeker

Het bed staat in Vlodrop en de Rozenhof heeft een biergarten.

en als we daar niet kunnen eten zoeken we even verder en komen later wel terug.

Link naar reactie

Misschien voor zaterdagavond wat afspreken om gezamenlijk ergens wat te gaan eten/drinken? Wie van de organisatoren kan ons dan tippen voor een leuke locatie?

Als je in Vlodrop zit en het niet erg is dat het eten in de categorie "onnozele porties" is, is er maar een plek: http://www.larifari.tv/

Het LariFari restaurant in Wegberg is 20km vanaf Vlodrop. De porties zijn wel van een dermate gewicht dat je het gaat merken in verminderde acceleratie van je Z op zondag!

  • Like 1
Link naar reactie

"onnozele porties"

Da's nog mild uitgedrukt...

Ik ben geen kleine eter, maar het idee aan een Wurstschnecke van meer dan een kilo maakt me een beetje :sSic_sick:

Oh, en mocht je zondagmiddag in de buurt van het kanaal zijn, dan kon je nog wel eens een Z-tje of wat tegenkomen, we rijden nèt niet door je voortuin...

Link naar reactie

gaat er iemand naar het Gouden Hoefijzer in Maasbracht?

Overnachten jullie daar?

Dan kan ik -zeker met dit weer- avondeten bij ons startpunt, de Kolentip, aanraden: even bellen zodat je buiten kan zitten, dan heb je naast uit-ste-kend eten ook nog eens een mooi uitzicht over het water!

Link naar reactie

Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben... waar onze Euroknaller mee aan komt zetten zondag. Heeft hij eigenlijk wel een Z momenteel?

Ik kom met mijn Opel Zafira 1.9 CDTI :lachen:

... Dat moest bijna wel want de Z liep niet op alle cylinders, hopelijk heeft mijn doktorsbezoek aan ons aller Ruud de zeer stille en beschaafde Z3 doen helen.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik kom met mijn Opel Zafira 1.9 CDTI :lachen:

Ik denk dat je dan zowel de Limborit zelf als de terugweg huiswaarts te voet had moeten afleggen... :hypocritesmiley:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.