Ga naar inhoud

Z Forum Activiteitenkalender 2013


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Het jaar met een diversiteit van ritten zit er weer bijna op. De meeste Zedjes gaan weer bijna aan hun welverdiende winterslaap beginnenen wij blikken alvast terug op een geweldig ritjaar 2012:

- Zo hebben we de knal- pizzarit gehad voor de snelle duivels onder ons (al kwam de start zeeeer traag op gang) zie hier hoe 29 januari 4 maart werd;
- De beroemde Paasrit met een echte lelijke paashaas;
- De altijd lekkere Aspergerit was dit jaar weer van de partij;
- Uiteraard de ''natte'' zomerritvan onze Rit Ridder en die voor een enkeling wat duurder was als de rest :sFun_whistle:
- dan de 2 (met opzet) samengevallen ritten de mini Limborit en de Berlijnerrit;
- een nieuwe rit de midzzz(z)omernachtrit(voordeel was dat de Z niet schoon hoefde te zijn, was toch donker :ph34r: );
- De semi-nieuwe Ronde van Utrecht;
- Henk's Ardennenrit; er was iemand mij voor maar volgens Guido de RIT DER RITTEN of de Rit met losgeschoten remklauw.... :punk:
- De goed geslaagde en gezellige poets en BBQ-clinic bij Ruud
- De krentenwegge rit 7 oktober (waar nog plaats is)

in het vooruitzicht willen we jullie alvast op de hoogte brengen van de reeds aangekondigde ritten.

Wat wij ook erg leuk vonden waren die spontane ritjes; wij hopen die ook in 2013 terug te zien.Mocht jezelf een rit willen organiseren laat het maar weten en wij zetten hem erbij (ook al weet je nog niet wanneer).En zoals Roger het al in 2011 zei; de uitdaging van ons allen is om net als in 2012 ook in 2013 weer een succes van de evenementen te maken.

Forum evenementen 2013 kalender:

Iedere 1e Do. van de maand Meat & eat in ZevenhuizenDiversen (minder leuke :P ) ritten het hele jaar door, check hier

24 februari>>>>>>>>. Meet & eat in de grenstreek (Eersel) zie hier de reacties
17 maart........................Karten @ De Fabrique ( Maarssen, Utrecht) zie hier de reacties
31 maart>>>>>>>>..> Paasrit 2013 zie hier de reacties
27 april>..>>>>>>>> > Oranjetour Katwijk (rit buiten het forum om voor een goed doel) Hier meer info
9 mei>>>>>.>>>>>>> Tocht der tochten een hemelse rit door het groene hart in de driehoek Utrecht, Noord- en Zuidholland inschrijven kan Hier
9 juni>>>>>>>>>>>>> Limborit V new style 2013 inschrijven kan hier
23 juni>>>>>>>>>>>. Tour d'Asperge IV inschrijven kan hier
1 juli>>>>>>.>>>> > 7de zzzmikkelmeeting
28 juli............................. 't Gooi en de rest inschrijven kan hier
11 augustus>>>>>>>>>The South Isles Tour inschrijven kan hier
7 t/m 15 september>>Europatour editie III inschrijven kan hier
21 september>>>>>>.Ride4Fun (rit buiten het forum om voor een goed doel)

22 september>>>>>>.Ritje Arnhem en omstreken naar Lathum inschrijven kan hier

6 oktober>>>>>>>>>>Krentenwegge rit 2013 inschrijven kan hier

19 en 20 oktober>>>>>Herbstfarht 2013, Der 1000 kurven edition inschrijven kan hier
?-?-2013>>>>>>>>>> Knalrit editie 51 of zo (gokje)
?-?-2013>>>>>>>>>> Zomerrit 2013 editie IV (gokje)
?-?-2013>>>>>>>>>>>Mün?? (ergens) editie 4

Mocht je van plan zijn een rit te organiseren (ook al weet je de datum nog niet) laat het weten dan zetten we hem op de lijst erbij :thumbup:

aangepast door Ruud_19
rit 22 september toegevoegd
Link naar reactie

Ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien, maar zou de data in chronologische volgorde plaatsen.

(data is meervoud van datum. Chronologisch is een moeilijk woord over de volgorde ofzo).

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Januari - februari - maart - april - mei - juni - juli - augustus - september - oktober - november - december

Klopt toch Henk

Link naar reactie

Als ex moderator heb ik natuurlijk wat meer ervaring en zou ik september en oktober (zo te zien, voorlopig de laatste rit dat jaar) onderaan zetten. De waarschijnlijk regenachtige paasrit in het voorjaar (tjonge, jonge er zat geen blad aan de bomen daar) en de dito regenachtige zomerrit ongeveer middenin/

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator

Bij de paasrit hadden we prachtig weer Henk, tot aan het diner. Alleen jij krijg wat regendruppels op je hoofd omdat je te laat binnen was... :P

Link naar reactie

Sorry,

overigens denk ik dat we niet te veel elkaars ritten moeten afzeiken, wij weten dat het een grapje is, (behalve bij de utrechtrit, dat was heel slecht heb ik gehoord :lol: ) maar niet iedereen heeft dat door denk ik.

Link naar reactie
  • Administrator

Als ex moderator ...

Juist en op Polk High School had je zeker vier touchdowns in één enkele wedstrijd, of niet Henk?

3ookmk.jpg

al-bundy-4tds.jpg

Dat je dat de hele tijd op blijft brengen joh ... :lachen:

Link naar reactie
Sorry, overigens denk ik dat we niet te veel elkaars ritten moeten afzeiken, wij weten dat het een grapje is, (behalve bij de utrechtrit, dat was heel slecht heb ik gehoord :lol: ) maar niet iedereen heeft dat door denk ik.
Ik weet niet zeker of het nou wel of niet goed is dat je niet bij de Ronde van Utrecht was. Aan de ene kant had je daar kunnen zien hoe je wél fatsoenlijk een rit organiseert. Aan de andere kant was dat misschien te confronterend geweest. :P
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.