Ga naar inhoud

Hemelse rit op hemelvaartsdag door het groene hart in de driehoek Utrecht, Noord- en Zuid-Holland


PNA

Aanbevolen berichten

Aanmelden kan met ingang van vandaag.

Vandaag eerste deel (vertrek tot lunch) van de rit uitgezet en gereden, was genieten. Deel 2 (lunch tot diner) inmiddels uitgestippeld en gaan we volgend weekend verkennen. Tocht voert langs smalle dijkjes, waterrijke omgevingen en geeft je eens een heel andere kijk op de randstad, die groener is dan vaak gedacht wordt.

Update 28-02-2013 inmiddels ook het tweede deel van de rit uitgezet en gereden, erg prettige rit zo in het zonnetje, ook dit deel leidt ons langs smalle dijkjes, door de natuur en pitorske dorpjes. Wij hebben er zin in.

Update 2-05-2013 afgelopen maandag deel 1 van de rit nogmaals gereden en gecheckt, wegens wegwerkzaamheden route nog iets aangepast, lunch kwaliteiten opnieuw beoordeeld, gisteren eind van de middag en begin van de avond deel 2 nogmaals gereden en proef gegeten bij s' Anders. En de rit en de maaltijden maakten ons helemaal blij, wij hopen jullie volgende week ook. weersvoorspellingen beloven een zonnige dag.

Hierbij even wat sfeer impressies van de rit

imag0331copy.jpg

imag0332m.jpg

Deelnemers die de betaling hebben overgemaakt krijgen komend weekend in een PM het adres van het vertrekpunt opgestuurd!

Aantal auto's willen we beperken tot max 35.
__________________________________________________________________________________________________________________________

Vertrek vanuit Mijdrecht ergens rond de klok van 10.15 uur

Lunch in een Grandcafe in het Amsterdamse Bos rond 13.00 uur

snag2.jpg

http://www.debosbaan.nl/restaurant

Na een ruim uurtje rijden we weer verder.

Om ongeveer 17.30 uur zijn we dan bij de finish ( Vinkeveen), waar we na een borrel het diner kunnen gebruiken.

snag3j.jpg

http://www.sandersetenendrinken.nl/over_sanders.html

Graag als volgt doorgeven: Aantal personen - Lunch [Y] - Diner [Y or N]

Kosten: 25,00 (start & lunch) 55,00 (start, lunch & diner) per persoon
__________________________________________________________________________________________________________________________

Aanmelden en betalen graag voor 31 maart i.v.m. het definitief maken van de opties die we hebben genomen op de lunch en diner lokaties.
Update 31 maart
Aanmelden en betalingstermijn tot en met 15 april verlengd



Betaling:
Graag overmaken ovv Hemelsetocht 2013 - Forumnaam
Bankoverschrijving 9350578 tnv A. Hendriks

Deelnemers:
1 Individual 1 persoon lunch Y diner Y
2 Lady en co 2 personen lunch Y diner N
3 Ferry76 2 personen lunch Y diner Y
4 Flyforever 2 personen lunch Y diner N
5 Shoveltje 2 personen lunch Y diner Y
6 Snaatje 2 personen lunch Y diner Y
7 Jack-Z3 2 personen lunch Y diner Y
8 martind8b 2 personen lunch Y diner N
9 allaroundtheworld 2 personen lunch Y diner N
10 2.5si 1 persoon lunch Y en diner N
11 Moozz 2 personen lunch y diner N

12 Hasoestajo 2 personen lunch Y diner N
13 De Beertjes 2 personen lunch Y diner Y
14 Maarten 67 2 personen lunch Y diner N
15 Silver Surfer 2 personen lunch Y diner N
16 Pampus 2 personen lunch Y diner Y
17 Bojan 2 personen lunch Y diner N
18 Herman 2 personen lunch Y diner N

19 MarcoA 2 personen lunch Y diner N
20 M3tje 2 personen lunch Y diner Y
21 Frank_BMWZ4 2 personen lunch Y diner N
22 joostvdl 1 persoon lunch Y diner Y
23 donderkonijn 1 persoon lunch Y diner N

24 TZ3 2 personen lunch Y diner N
25 mvs50 2 personen lunch Y diner N
26 pharkink 1 persoon lunch Y diner Y

27 rscl 1 persoon lunch Y diner N

28 Jan-Willem en Marije 2 personen lunch Y diner Y (geen forum lid, wel vrienden met een Z)

29 Z3 Coupe Brussels

30 JK-Z4-3.0i 2 personen lunch Y diner N

Vet Rood is betaald

aangepast door PNA
Link naar reactie
  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Een mooi dagje voor een mooi ritje! :clapping: ik zeg 2x lunch & diner. :cool::sFun_banana2:

Link naar reactie
  • Administrator

Loopt nog niet echt storm zo te zien, heeft iedereen zijn Z nog in de schuur staan ofzo?

Loopt ondertussen best goed, PNA heeft alleen de aaanmeldingen een paar dagen niet bijgewerkt.

Een praktisch vraagje: waarom moet er eigenlijk 31 maart al betaald zijn als we op 9 mei gaan rijden? Het gaat mij niet om dat ik al moet betalen, maar om de organisatie zelf: ik hoop dat die geen verplichtingen op zich neemt die tussen 31 maart en 9 mei niet meer aan te passen / af te zeggen zijn. Zou erg onverstandig zijn, zeker gelet op je ervaringen vorig jaar. Mijn ervaring is overigens ook dat dit totaal niet nodig is; lokaties hebben er doorgaans begrip voor dat je pas op een laat moment kunt zeggen met hoeveel man je komt ... Bovendien sluit je zo de weg af voor last minute aanmeldingen; dat zijn er doorgaans vrij veel. :unsure:

Link naar reactie

Loopt ondertussen best goed, PNA heeft alleen de aaanmeldingen een paar dagen niet bijgewerkt.

Een praktisch vraagje: waarom moet er eigenlijk 31 maart al betaald zijn als we op 9 mei gaan rijden? Het gaat mij niet om dat ik al moet betalen, maar om de organisatie zelf: ik hoop dat die geen verplichtingen op zich neemt die tussen 31 maart en 9 mei niet meer aan te passen / af te zeggen zijn. Zou erg onverstandig zijn, zeker gelet op je ervaringen vorig jaar. Mijn ervaring is overigens ook dat dit totaal niet nodig is; lokaties hebben er doorgaans begrip voor dat je pas op een laat moment kunt zeggen met hoeveel man je komt ... Bovendien sluit je zo de weg af voor last minute aanmeldingen; dat zijn er doorgaans vrij veel. :unsure:

Precies loopt eigenlijk best goed inmiddels 13 Z-tjes

Reden voor de betaling is heel simpel, gezien het feit dat 9 mei een zogenaamde feestdag is, zijn wij niet de enigen die op de lunch lokatie willen eten en vragen zij aldaar een voorschot. Juist om nu te voorkomen dat de organisatie, aan het end van de rit met losse eindjes blijft zitten, is het ruim op tijd belaten een manier om dit te voorkomen.

Last minute aanmeldingen??, dat zien we dan last minute wel, kan het dan kan het, kan het niet dan kan het niet.

Groet, André

aangepast door PNA
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.