Ga naar inhoud

Aanmeldtopic: The South Isles Tour, 11 augustus 2013 (Zuid-Holland)


Moozz

Aanbevolen berichten

Tijd voor een tour rit door de Zuid-Hollandse Waarden!

Na enige tijd en wat beloftes dan toch de lang verwachte rit door het altijd mooie zuiden van Zuid-Holland. Hierbij alvast een impressie van de dag en wat we ongeveer van plan zijn.


Over de datum, 11 augustus 2013:

  • Verwachting is dat een lekker zomer weertje blijft aanhouden!
  • De zomervakantie loopt in die periode ten einde dus verwachten we dat veel forum leden nog van de laatste vrije dagen echt willen genieten.



Wat kan je op de dag van de route verwachten?

  • Het mooie landschap wat ook in Zuid-Holland te vinden is.
  • Heerlijke dijkjes langs polders en water afgewisseld met wat bochtenwerk.
  • Een route door een mooi gebied waar relatief weinig ritten zijn en worden gereden.
  • We gaan ons best doen een uitstekende route beschrijving te maken in de vorm van een uitgebreid road book. Hierbij gaan we ook onze creatieve kanten zoveel mogelijk proberen aan te spreken.



Hoe ziet de dag zelf eruit?
We willen rond een uur of 9 verzamelen bij BMW dealer Breeman op Rotterdam Zuid. Deze dealer is zo vriendelijk geweest ons op zondag te willen ontvangen in hun showroom inclusief een kopje koffie met wat lekkers erbij. Hier kan dan onder het genot van een kopje koffie en worden bijgepraat en ook wat mooie autos worden bekeken.

breeman.JPG


Rond een uur of 10 vertrekken we dan in zuidelijke richting naar de Zuid-Hollandse eilanden. We komen daarbij een aantal mooie wegen, dijken en uitzichten tegen en gaan bij Hellevoetsluis over de dam en het eiland richting Zevenbergen. We hebben daar dan een tussenstop inclusief lunch bij Waxword.nl, de winkel van mede Z4 rijder en forum member Stefan (Speedy).

Vanaf Zevenbergen vertrekken we dan weer richting het noorden om via Dordrecht en de dijk langs de Lek uit te komen in Krimpen aan den IJssel. De rit eindigt hier met optioneel een diner bij restaurant Bella Milano. De verwachting is dat we daar tussen een uur of 6 en 7 zullen arriveren.

bellamilano.JPG

Wat zijn de kosten?

De kosten per persoon zijn als volgt:

  • Tour inclusief ontvangst en lunch: 27,50
  • Tour inclusief ontvangst, lunch en diner: 65,00

Betaling van de tour graag voor 31 juli op rekening nummer 32.50.73.414 ten name van J. Bax te Rotterdam. Voor eventuele vragen stuur me gerust een PM. Deelnemers waarvan de betalingen zijn ontvangen worden groen gemarkeerd.

Zijn er nog andere dingen?

Zowel het start- en eindpunt zijn dichtbij de snelweg gelegen (A15 en A16) en goed bereikbaar. Er wordt onderweg voor versnapering en verfrissing gezorgd en er is rekening gehouden met voldoende parkeerplekken bij de verschillende locaties onderweg.

Wie hebben zich al ingeschreven?
Hieronder de lijst met inschrijvingen met daarbij de extra informatie:


1. Moozz - 2P / L: Ja / D: Ja / B: Nee
2. Invididual - 1P / L: Ja / D: Ja / B: Nee
3. Donderkonijn - 1P / L: Ja / D: Ja / B: Nee
4. BMW-Z-Csi - 2P / L: Ja / D: Ja / B: Nee
5. GuidoK - 1P / L: Ja / D: Ja / B: Nee
6. Shoveltje - 2P / L: Ja / D: Ja / B: Nee
7. Edwin/Nadia - 2P / L: Ja / D: Ja / B: Nee
8. Euro - 2P / L: Ja / D: Nee / B: Nee
9. Z-ttree - 2P / L: Ja / D: Ja / B: Nee
10. Roodkapje - 2P / L: Ja / D: Ja / B: Nee
11. MaRRco - 2P / L: Ja / D: Nee / B: Nee
12. Henny - 1P / L: Ja / D: Nee / B: Nee
13. RSCL - 2P / L: Ja / D: Ja / B: Nee
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.


Cursief = Onder Voorbehoud

Hedde gij nog plaatjes dan?
Uiteraard! Hieronder nog een aantal plaatjes ter impressie van de route. Deze zijn op dit moment van Google Maps maar zullen worden vervangen van de eigen beeldmateriaal!

isles02.jpg

isles03.jpg

isles04.jpg

isles06.jpg

30 juni: Update met tourprijzen en betalingskenmerken.

aangepast door Moozz
Even mijn naam verwijderd, gaat waarschijnlijk niet lukken
  • Like 2
Link naar reactie
  • Administrator

Onder voorbehoud Jordy, kan zijn dat we dat weekend nog iets aan ons 5 jarig jubileum gaan doen. Goed initiatief!

Link naar reactie

Tip!! pak ook de Hoeksewaard mee breeman-- Heinenoordtunnel-- rondje Binnenmaas-- Klaaswaal-- Piershil--Pont bij Nieuw Beijerland--Zuidland--Oudenhoorn- -hellevoetsluis.

De Hoeksewaard is mijn lievelings stekkie.

Link naar reactie

Maurits en ik zijn immers voornemens om twee weken later onze rit te houden. :petje:

Deze had ik even niet meer op mijn netvlies staan, sorry hoor, maar aan de andere kant een voornemen is nog niet zeker toch?

We kunnen ons ook nog niet inschrijven ;)

Link naar reactie

Zo, die Jordy! Die blijft ons verbazen... Houdt zich opnieuw met enige vertraging aan zijn belofte :P. Goed gedaan jongen!! :clapping::thumbup:

Ik ga overleggen met de agendacommissie. Leuke route. En mijn tip: géén pontje. Duurt een eeuwigheid voor je daar met zijn allen overheen bent. Voor je het weet hebben we weer een spontaan ingelaste verkeersregelaar nodig die het overige verkeer tegenhoudt... :sFun_whistle:

Link naar reactie

Pontje zou idd wel een chaos-momentje kunnen worden :lol: , volgens sommigen hoort dat erbij :sFun_whistle::hypocritesmiley:

In Puttershoek geboren en opgegroeid,ik weet wat er allemaal woont.

bij zo'n uitspraak zou een smiley een wereld van verschil kunnen maken. ;)

Verder lijkt het me een prima route, met voldoende afwisseling, hoop dat m'n voorbehoud er af kan. :)

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

Misscien dat ik erbij ben, maar weet het pas zeker over een week of drie. Wel lekker buitenspelen in de achtertuin van rotterdam.

Link naar reactie

Oh das leuk!

Dat speelt zich bijna rondom mijn oude woonplaats af... Bella milano kun je lekkere pizza's eten (geen steenoven maar wel lekker!) en ... de onderste foto is geloof van de lekdijk waar menig Z in mijn bezit wat mooie bochtjes heeft meegemaakt!

Hou het even ovb... ivm afspraken (start nieuwe studiejaar) maar eigenlijk MOET ik hier wel bij zijn :)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Eindelijk eens niet 3 uur rijden voor een heenreisje... :rolleyes: 2 x L & D

Link naar reactie

Hoi Jordy,

Normaal gezien gaat dat lukken, maar omdat het toch nog eventjes is, mag je ons onder voorbehoud op de lijst zetten.

rscl - Carine & Eddy all in

gr

Link naar reactie

Er zijn wat gegevens bijgewerkt! Ik heb de prijzen voor de rit berekend en bijgevoegd (€ 27,50 pp met lunch en € 65,00 met diner).

Bij ontvangst wordt door BMW voor koffie met wat erbij gezorgd. Gedurende de rit worden verfrissingen en versnaperingen verspreid.

Er zal bij Waxworld voor een lunch worden gezorgd met zowel warme als koude broodjes inclusief koffie en frisdrank. Verder is hier uiteraard de mogelijkheid informatie en materiaal te vergaren over het onderhouden van onze ultimate driving machines.

Het gekozen restaurant is een gezellige Italiaan en het diner zal bestaan uit:

  • Voorgerecht: Meloen met parma ham of Carpaccio
  • Hoofdgerecht: Vlees of vis
  • Nagerecht: Grand dessert

Daarnaast is rekening gehouden met vooraf een drankje en koffie na. Verdere drankjes zijn voor eigen rekening. Mocht het mooi weer zijn wordt geprobeerd het terras voor ons te reserveren.

Volgende week zullen we de route gaan voorrijden. Ik zal dan wat teaser plaatjes posten! We zullen extra zorg besteden aan de routebeschrijving zodat iedereen zo soepel mogelijk de door ons gekozen route kan rijden, zonder verdwaald te raken.

Mocht iets je nog tegenhouden om in te schrijven of wil je nog wat meer informatie hebben PM me gerust even!

aangepast door Moozz
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.