Ga naar inhoud

Aanmeldtopic: The South Isles Tour, 11 augustus 2013 (Zuid-Holland)


Moozz

Aanbevolen berichten

Die wil ik ook wel hebben.

Je zei laatst dat er bij deze rit pittig doorgereden zou worden, dus is een routefile idd wel zo handig voor de wat rustigere rijders :)

Link naar reactie

Je zei laatst dat er bij deze rit pittig doorgereden zou worden, dus is een routefile idd wel zo handig voor de wat rustigere rijders :)

:blink: oeps, daar staan wij dan met onze 1.9....dan moeten we die files zeker hebben, kunnen wij het eindpunt ook vinden :lachen:

Link naar reactie

@Euro, ik had hem gezien. Ik heb je nog even onder voorbehoud erbij staan, laat maar weten als je het zeker weet.

@GuidoK & MaRRco. Ik heb nog geen garmin bestand, ik ga proberen dit nog wel in te regelen voor zondag.

Link naar reactie

Oke kleine update.

Vooralsnog ziet het er naar uit dat ik het wel red en dat ik met 2 pers kom.

als ik kom dan alleen het deel VOOR het avondeten (we eten samen gewoon in Rotterdam hoor ik net)

Is het goed je Cash te betalen Mooz? Of dat ik zaterdag (dan is het 100% zeker) nog even spoed overmaak?

aangepast door Euro
  • Like 1
Link naar reactie

Ik heb in Tyre de routes gezet. Nu hopen dat dit goed gegaan is aangezien dit voor mij de eerste keer is met tyre. Ik heb de route in 3 gedeeltes gemaakt, 1 voor de lunch en 2 erna. Dit komt omdat Google Maps een zeker bruggetje niet kent.

De bestanden staan hieronder:

Garmin Deel 1

Garmin Deel 2

Garmin Deel 3

TomTom Deel 1

TomTom Deel 2

TomTom Deel 3

Laat even weten of dit goed gaat als het kan!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.