Ga naar inhoud

Z Forum Activiteitenkalender 2013


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Nja, anders de limborit verplaatsen...? :lachen:

Het begint wat te worden met die Limborit, vorig jaar viel het samen met de Munchen reis, en dit jaar met de aspergerit.

Link naar reactie

Ruud weer zeker ;-)

Ik kan sowieso niet op 9 juni dus ik ben ook voor verplaatsen, alhoewel als dan de aspergerit is schiet ik er niets mee op ;-(

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Administrator

Goed, Jeroen en ik hebben in goed gebroederlijk overleg besloten dat er weer een ritje komt van de two brothers in a z4. Noteert daarom allen: 25 augustus 2013.

Het wordt weer een rit in de sequel "De ronde van ...". Omdat er dit jaar al voldoende ritten in de regio Utrecht zijn, strijken wij als waren wij Roma's gewoon neer op een andere lokatie die ons toevallig zo uitkomt.

Wat de precieze omgeving wordt blijft nog heel even een verrassing, maar we schuiven een stukje op naar het Noorden en het zou maar zo kunnen dat onze startplaats ligt in de Noordoostpolder (voor de minder geografisch geschoolden onder u: dat is het bovenste en oudste deel van Flevoland, hetgeen sinds 1986 onze twaalfde provincie is; praktischer gezegd: voor de meesten onder u de A6 zien te vinden, even stevig gas geven en u bent er) ...

Link naar reactie
  • Administrator

Helaas ga ik het waarschijnlijk geen 2e jaar achtereen voor elkaar krijgen om de verjaardag van Richelle te laten schieten. Succes met de ritvoorbereidingen alvast, maak er weer net zo'n feest van als vorig jaar!

Link naar reactie

de verjaardag van Richelle

net zo'n feest van als vorig jaar!

Verjaardag, feest... een en een is twee, zou je denken. Met andere woorden: vier de verjaardag gewoon tijdens het grote feest dat deze rit belooft te worden. Neem jij de spekkoek mee, zingen wij Lang Zal Ze Leven. :P
Link naar reactie

..... de Noordoostpolder (voor de minder geografisch geschoolden onder u: dat is het bovenste en oudste deel van.

Iemand die niet weet waar de N.O polder ligt, mag gewoon niet mee doen!!

Link naar reactie

25 augustus 2013.

Noordoostpolder

@ Eddo & Christel; vlak bij de plaats waar je zo heerlijk kunt slapen en ontbijten :lol: Zullen we de dag ervoor aanreizen en het nog eens overdoen? :kopfkratz:

Toch maar niet; dan missen we de rit misschien :sSic_sick:

Link naar reactie

Ik kan niet mee met de Hemelvaartsrit en de Limborit V, nu is het wel heeeel lang wachten op de eerst volgende aspergerit.

Eind juni pas, nog 3 maanden wachten Grrrrrrrrrr.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.