Ga naar inhoud

2e Z3forum meeting


napoje

Aanbevolen berichten

Het zal een hele opgave worden met ca. 20 auto's bij elkaar te blijven, als er getoerd wordt. Sterker, ik denk dat dat nauwelijks gaat lukken.

Nee, dat gaat Zeker niet lukken, vooral niet op 1e pinksterdag :lmao:

Maar ik ga er van uit dat Sledgehammer en PiérreZ101 [en misschien Zelfs MarcZ3] de route ook uit het hoofd Zullen kunnen rijden en kunnen we in geval van nood groepjes maken.

We kunnen dan hier en daar wel op elkaar wachten om een lange rij te vormen die dan weer een paar bochten verderop verscheurd. No problem.

Link naar reactie
  • Reacties 238
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

zijn er nog belgen die mee rijde of ik alleen met zo een rood witte plaat :blush:

er zijn er een aantal die wilden komen maar-het-nog-niet-zeker wisten.

Link naar reactie
Maar ik ga er van uit dat Sledgehammer en PiérreZ101 [en misschien Zelfs MarcZ3]de route ook uit het hoofd Zullen kunnen rijden en kunnen we in geval van nood groepjes maken.

We kunnen dan hier en daar wel op elkaar wachten om een lange rij te vormen die dan weer een paar bochten verderop verscheurd. No problem.

Ik heb eigenlijk geen idee waar we precies gaan rijden, ken wel een beetje de weg in het zuiden, natuurlijk..... :lol:

Link naar reactie
Ik geef me bij deze op voor de 15e met 2 personen. Ik slaap niet in 't hotel.

Tot dan!

Gaan we je vriendin met de mooie ogen zien? :D :D

Link naar reactie
Ik geef me bij deze op voor de 15e met 2 personen. Ik slaap niet in 't hotel.

Tot dan!

Gaan we je vriendin met de mooie ogen zien? :D :lmao:

Nee, helaas die had daar helemaal geen trek in :D Aan de andere kant... m'n beste vriend gaat mee, dat wordt wel weer ouderwets gezellig :fez: HOUSEH!!! :lol: B) :D

Link naar reactie
Welkom op dit Forum, Chris.

Dankje Rob. Ik ben nieuwe hier (en in het wereldje dat Z3 heet), so be gentle with me.... :D . Het lijkt me heel leuk jullie eens te ontmoeten na het, al een tijdje lezen, van dit Forum.

Link naar reactie
Welkom op dit Forum, Chris.

Dankje Rob. Ik ben nieuwe hier (en in het wereldje dat Z3 heet), so be gentle with me.... :unsure: . Het lijkt me heel leuk jullie eens te ontmoeten na het, al een tijdje lezen, van dit Forum.

Welkom ChrisXL daar begon het met mij ook mee lekker anoniem mee lezen en nu hebben enkele jongens mij al een stempel gegeven :rolleyes: .Veel info en leesplezier en hoop dat je een hoop posten gaat scoren :blink:

Link naar reactie

Pfff, op dit moment 23 auto's. Dat vult de hele parkeerplaats van het hotel... :blink::m:

Overigens, Michiel komt met een geheel gevulde ZZZ, zo kondigde hij al aan.

Link naar reactie
Toont maar weer eens aan hoe zeldzaam ze zijn. 23, waarvan een groot gedeelte zich de laatste dagen pas heeft aangemeld. Wie weet halen wij wel de 30... :blink:

er staat hier sinds kort een blauwe 3.0 coupe in de buurt. zal eens een briefje achter zijn ruit hangen :m:

Link naar reactie
Pfff, op dit moment 23 auto's. Dat vult de hele parkeerplaats van het hotel... :m: :D

Overigens, Michiel komt met een geheel gevulde ZZZ, zo kondigde hij al aan.

reken er gerust maar een paar bij... veel mensen gingen proberen te komen en hebben zich niet aangemeld. :blink:

Link naar reactie
er staat hier sinds kort een blauwe 3.0 coupe in de buurt. zal eens een briefje achter zijn ruit hangen  :m:

Hmm bij m'n werk (omgeving PC Hooftstraat/Vondelpark) staat ook al jaren een blauwe 3.0 QP met diareebruin interieur. Is best een idee van dat briefje. Of wat dacht je van een sticker van het forum onder z'n ruitewisser? Misschien iets stijlvoller. Zijn hier best een hoop Z3's in de buurt. Ik kan best ff op "zendingsmissie" gaan. :blink:

Link naar reactie

heren limburgers.... zijn jullie al wat verder met de route?

Link naar reactie
heren limburgers.... zijn jullie al wat verder met de route?

Dat zijn ze vast wel, Napoje, maar laat je toch lekker verrassen. Je moet niet alles vantevoren weten, dan blijft het spannend.

Link naar reactie

ik moet de lijntjes een beetje bij elkaar houden rob... ja of nee volstaat :lmao:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.