Ga naar inhoud

2e Z3forum meeting


napoje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 238
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Napoje,

Om de limbo's te helpen wil ik wel ff een bulkmail sturen naar alle leden. Als jij de tekst enzo hiervoor wilt aanleveren, maak ik er een mailshot van ^_^

Link naar reactie
Napoje,

Om de limbo's te helpen wil ik wel ff een bulkmail sturen naar alle leden. Als jij de tekst enzo hiervoor wilt aanleveren, maak ik er een mailshot van ^_^

U got mail :fez:

Link naar reactie
Napoje,

Om de limbo's te helpen wil ik wel ff een bulkmail sturen naar alle leden. Als jij de tekst enzo hiervoor wilt aanleveren, maak ik er een mailshot van  ^_^

U got mail :fez:

U 2 :m:

Link naar reactie

Hallo allemaal!

Wij (Derk+Janny) willen ook wel komen , alleen hebben we de avond van te voren een feestje ( :fez: ). En iedereen weet toch wel dat het pinksteren is?! Dus het kan wel wat drukker zijn op de weg..... :lol: En dat blijven slapen, is dat voor zater- op zondag of zon- op maandag?

Link naar reactie

Ik ben op Zoek naar een veilige plek om de Beamers van de mensen die hier overnachten te stallen. AangeZien het Pinkpop festival ook in dit week-end word gehouden, en er Zo'n 60.000 mensen extra "rondZwerven" lijkt mij dit Zeker geen overbodige luxe.

Of lijkt jullie dit overdreven en hoef ik niet verder te Zoeken?

Link naar reactie
Ik ben op Zoek naar een veilige plek om de Beamers van de mensen die hier overnachten te stallen. AangeZien het Pinkpop festival ook in dit week-end word gehouden, en er Zo'n 60.000 mensen extra "rondZwerven" lijkt mij dit Zeker geen overbodige luxe.

Of lijkt jullie dit overdreven en hoef ik niet verder te Zoeken?

Ben ik niet zo bang voor -_-

Link naar reactie

Heb mijn reservering voor overnachting bij Van der Valk helaas om moeten zetten.

Had geboekt voor aankomst op zaterdag 14 mei en vertrek op maandag 16 mei, 2 nachten.

Is nu geworden aankomst zondag 15 mei (voor of na de meeting), vertrek maandag 16 mei, 1 overnachting dus.

@ Huub: ik begreep dat jullie daar ook van zondag op maandag overnachten, dus dat biertje of whatever (was het whisky?) komt helemaal in orde.

@ Napoje: zijn jullie er ook nog, van zondag op maandag, of overnachten jullie alleen van zaterdag op zondag daar?

Link naar reactie

@ Napoje: zijn jullie er ook nog, van zondag op maandag, of overnachten jullie alleen van zaterdag op zondag daar?

alleen alleen van zaterdag op zondag rob, helaas.

Dat vind ik echt jammer!

Link naar reactie

Napoje, is er al een begin-uur bepaald voor de meeting van 15 mei, zo'n ongeveer-aankomsttijd??

Is het een idee als iedereen een "badge" opspelt met zijn Forumnaam en zijn echte naam? Dat moet iedereen toch gemakkelijk kunnen doen, een stukje papier opspelden? Het praat toch gemakkelijker tegen "Jan" dan tegen Z3Coupé, om maar een voorbeeld te geven.

Ik zie overigens in de deelnemerslijst dat het wel meevalt met de Forumnamen, zo te zien veel echte namen. Maar zeker voor de mensen die de vorige meeting niet hebben meegemaakt zeggen de Forumnamen Napoje, Superduper, Sledge en Zedri weinig.

Of een "badge" met alleen de Forumnamen, da's ook goed. Wie is nu eigenlijk Superduper, wie is nu Zedri. Elkaar de hand schudden bij aankomst en een naam horen is prima, maar wie weet het nog na 2 minuten?

Belangrijk is het niet, maar misschien wel leuk om namen, echt of Forumnaam te weten. Zie je later een gezicht (en misschien een ZZZ) bij een bericht. Nou ja, zie maar. Het is maar een idee...

Link naar reactie
Napoje, is er al een begin-uur bepaald voor de meeting van 15 mei, zo'n ongeveer-aankomsttijd??

Is het een idee als iedereen een "badge" opspelt met zijn Forumnaam en zijn echte naam? Dat moet iedereen toch gemakkelijk kunnen doen, een stukje papier opspelden? Het praat toch gemakkelijker tegen "Jan" dan tegen Z3Coupé, om maar een voorbeeld te geven.

Ik zie overigens in de deelnemerslijst dat het wel meevalt met de Forumnamen, zo te zien veel echte namen. Maar zeker voor de mensen die de vorige meeting niet hebben meegemaakt zeggen de Forumnamen Napoje, Superduper, Sledge en Zedri weinig.

Of een "badge" met alleen de Forumnamen, da's ook goed. Wie is nu eigenlijk Superduper, wie is nu Zedri. Elkaar de hand schudden bij aankomst en een naam horen is prima, maar wie weet het nog na 2 minuten?

Belangrijk is het niet, maar misschien wel leuk om namen, echt of Forumnaam te weten. Zie je later een gezicht (en misschien een ZZZ) bij een bericht. Nou ja, zie maar. Het is maar een idee...

Ik heb sowieso wel eens zitten denk over een onderwerp over de personen achter dit forum. Uiteraard geheel op vrijwillige basis, maar ik vind het altijd wel leuk om wat meer te weten over de mensen hier. Je spreekt ze soms dat wel even (oppervlakkig) op een meeting, maar als het meer mensen worden wordt het ingewikkeld.

Ik zal wel eens een voorzichtige aftrap geven in de praatgroep...

Link naar reactie
Napoje, is er al een begin-uur bepaald voor de meeting van 15 mei, zo'n ongeveer-aankomsttijd??

Is het een idee als iedereen een "badge" opspelt met zijn Forumnaam en zijn echte naam? Dat moet iedereen toch gemakkelijk kunnen doen, een stukje papier opspelden? Het praat toch gemakkelijker tegen "Jan" dan tegen Z3Coupé, om maar een voorbeeld te geven.

Ik zie overigens in de deelnemerslijst dat het wel meevalt met de Forumnamen, zo te zien veel echte namen. Maar zeker voor de mensen die de vorige meeting niet hebben meegemaakt zeggen de Forumnamen Napoje, Superduper, Sledge en Zedri weinig.

Of een "badge" met alleen de Forumnamen, da's ook goed. Wie is nu eigenlijk Superduper, wie is nu Zedri. Elkaar de hand schudden bij aankomst en een naam horen is prima, maar wie weet het nog na 2 minuten?

Belangrijk is het niet, maar misschien wel leuk om namen, echt of Forumnaam te weten. Zie je later een gezicht (en misschien een ZZZ) bij een bericht. Nou ja, zie maar. Het is maar een idee...

Voor vertrek en andere tijden: zedri, pierre, sledge... weten jullie al iets meer?

En voor die badges. Geen slecht idee om ieders ware identiteit te weten :lmao: Weet alleen niet of idereen met zo'n badge rond wil lopen maar zal er zowieso een aantal blanke maken, dan bepaalt iedereen maar of ie hem op wil doen.

Het idee van SD is natuurlijk ook een goed initiatief, kan iedereen zelf bepalen wat ie kwijt wil. Het is wel leuk om te zien wat mensen achter het forum nou eigenlijk doen als ze niet in een z3 zitten of er aan lopen te knutselen. (volgens mij een hoog IT gehalte hier ;) )

PS: in het ware leven heet ik leonard maar daar waren oplettende lezers al achter.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.