Ga naar inhoud

2e Z3forum meeting


napoje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 238
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik moet de lijntjes een beetje bij elkaar houden rob... ja of nee volstaat :lmao:

Komt wel goed Napoje :D

We zullen je er niet op afrekenen, begin maar alvast met iedere avond een zonnedans te doen zou mooi zijn als we lekker open kunnen rijden

Wordt in ieder geval meer in Belgie omdat het hier erg druk wordt met Pinksteren.

groet,

Pierre

Link naar reactie
ik moet de lijntjes een beetje bij elkaar houden rob... ja of nee volstaat  :m:

Komt wel goed Napoje ;)

We zullen je er niet op afrekenen, begin maar alvast met iedere avond een zonnedans te doen zou mooi zijn als we lekker open kunnen rijden

Wordt in ieder geval meer in Belgie omdat het hier erg druk wordt met Pinksteren.

groet,

Pierre

gaat het lukken met die parkeerplaats? 'er zijn er wel wat veel Z's

Link naar reactie

Is het ook een idee om het hotel het te melden en dat een gedeelte kunnen reserveren van de parkeerplaats,dan gaan we daar koffie bv drinken

Link naar reactie

Goed idee Huub, ff met Zedri afstemmen wat ie nog in gedachten heeft.

Parkeerplaats is echter zo groot dat er geen probleem is een stukje privacy te krijgen met een stuk of twintig ZZZ-tjes.

groet,

Pierre

Link naar reactie

Napoje,

Volgens mij moest ik me nog ff aanmelden voor de tocht op de 15e mei. Wij zijn erbij, ik en vriendin. Overnachting niet nodig.

10.30 zullen wij ons verzamelen op locatie.

Groet Robin

Link naar reactie
Hee jongens,

'T was ff plannen en verschuiven, maar ik (met vriendin) ben erbij! :huh:

Geen overnachting.

Gezellig Arno :m: :D

Link naar reactie
Hoe meer ZZZielen hoe meer Vreugd, wordt echt gezellig :D

Absoluut. Als ik goed heb geteld staat de "Z-teller" nu op 25.

Vandaag ben ik bij Van der Valk geweest om te kijken of we daar konden treffen onder het genot

van een kopje koffie, een broodje en wat vlaai.

Wel, eigenlijk was alles Zo goed als vol maar aangeZien er mensen hadden gereserveerd en het om dertig personen ging regelde hij voor ons de "Launge-bar".

Wel, ik dacht in mij Zelf: We willen ook nog eens weg hier.

Ook dacht ik: Waar staat de paaldanseres..........[Grapje][Voor de mensen die denken dat ik seriues ben].

Wat is er nu afgesproken:

Er staan vijf kannen koffie en drie kannen thee klaar.

Er Zijn dertig broodjes [ham,kaas,rosbief] en dertig stukjes vlaai besteld.

Indien nodig kunnen er altijd broodjes worden bijbesteld.

Kosten: 8 a 10 euro per persoon, afhankelijk van wat je nuttigt.

Het eindbedrag dient wel contant door een persoon te worden afgerekent bij Van der Valk.

Maar dit kunnen we ook nog wel regelen dacht ik.

Ook heb ik vandaag "fieldwork" verricht en onZe Piérre DRIE :m: keer Zien rijden in Zijn flitsende touring........en ik maar Zwaaien........maar wat geen BMW is wil die niet Zien :huh:

Het word een mooie dag met een mooie tourrit.

Tijdens de route proberen we op een paar plaatsen weer de sliert bijelkaar te krijgen maar ga er maar niet vanuit dat we met 25 Z3's achter elkaar kunnen blijven.

GreetZZZ, Frietje.

Link naar reactie

Jongens (en meisjes) die Zedri is goed bezig, en ik maar de hele dag kindermeisje spelen, brengen, ophalen, shoppen enz, zal wel dat ik geen Voyagers zie, alleen maar in de binnenspiegel kijken of die twee knulletjes niet de boel verbouwen daar achterin B) B)

Ben blij dat Bush dit weekend geweest is, hebben ze bij de politie en gemeentes waar we doorrijden tenminste al een goede generale repetitie gehad B)

Link naar reactie

Is daar in de buurt ook een benzinepomp,kan iedereen zijn ZZ aftanken voor dat we op tour gaan B) hoeven we geen pitstops voor brandstof onderweg te maken en een wasvoorziening met hogedruk om de Beemer in schone staat te kunnen tonen voor dat we gaan brommerskieke B) B)

Link naar reactie

Zedri,

Al deze verhalen lezende word ik alleen maar enthousiaster.

Perfect, voor het fieldwork !!! B)

Ik heb er zin in kan niet wachten B)

Wel nog even mailtje naar de weergoden!! B)

Link naar reactie
Zedri,

Al deze verhalen lezende word ik alleen maar enthousiaster.

Perfect, voor het fieldwork !!! B)

Ik heb er zin in kan niet wachten B)

Wel nog even mailtje naar de weergoden!! B)

Wel, Pluvius schop ik onder Zijn wolk als die Zich niet inhoud B)

Wat kan ik al loslaten:

Een kans om te tanken is er vlak voor de afslag naar het hotel maar ook twee km. na de start.

Wat dat betreft volgt nog een uitleg.

Ik ga er vanuit dat we het allemaal leuk vinden om met Z'n allen achterelkaar te rijden,

hiervoor moeten we wat moeite doen. Geef toe, 25 Z'ts is best wel een rijtje.

Ik heb daarom speciale weersbestendige verf besteld en we hebben besloten om de Coupé van Huub fluor-oranje te spuiten, hij rijd dan als laatste en Zo Zien we dat de rij compleet is.

Die van Ivo word XBOX groen met PS2 paarse stippen en rijd voorop.

Om hun Zeker niet te missen krijgen Ze alletwee een stroboscoop op het dak, als je Coupé rijd hé?

Tijdens de tocht proberen we hier en daar weer bij elkaar te komen, even lachen en genieten en dan weer verder cruisen.

Verder Zal je veel moeten schakelen, of je moet een "Just enjoy the ride" bak hebben.

Indien je niet van bochten en het daaarbij gebruikelijke sturen houd is deZe tocht niet voor je geschikt.

Er is een kans op suisen in je oren i.v.m. het hoogte verschil, da's pas Fun. Ja, met een hoofdletter.

Een tour met héle mooie uitZichten door héle mooie plaatsjes.

Het word een drielanden tour, dus kans op patatekes, frieten en pomme frit.

We maken het geZellig.

Sleutelwoorden: Samenhorigheid, geZelligheid en vooral: Veiligheid. GreetZZZ, Frietje.

Link naar reactie

Je hoeft ook niet perseé te overnachten. Dat is eigenlijk bedoelt voor de mensen die eerst 3 uur moeten rijden alvorens in Limburg aan te komen. Maar jij woont toch vlak aan de Limburgse grens? Misschien dat je iets met Larsy kunt afspreken?

@Napoje, zijn nr.18 en nr.24 niet hetzelfde?

Link naar reactie
Je hoeft ook niet perseé te overnachten. Dat is eigenlijk bedoelt voor de mensen die eerst 3 uur moeten rijden alvorens in Limburg aan te komen. Maar jij woont toch vlak aan de Limburgse grens? Misschien dat je iets met Larsy kunt afspreken?

@Napoje, zijn nr.18 en nr.24 niet hetzelfde?

=fixed :rolleyes:

Link naar reactie
012jv.jpg

done :rolleyes:

Dat word hem Huub :m: :D Met een "Larsy" nummer erop.

Leuke avatar......... ;) Maar Eehh.......is het nou Zo'n grote :D of Zijn het Zo'n kleine tietjes B)

Link naar reactie
Leuke avatar......... :D Maar Eehh.......is het nou Zo'n grote B) of Zijn het Zo'n kleine tietjes :m:

Pict is nu 64x64 en daarom is ze nu in breedbeeld,weet niet hoe ik nu een borstversmalling moet maken :rolleyes:

Link naar reactie
Is daar in de buurt ook een benzinepomp,kan iedereen zijn ZZ aftanken voor dat we op tour gaan :D hoeven we geen pitstops voor brandstof onderweg te maken en een wasvoorziening met hogedruk om de Beemer in schone staat te kunnen tonen voor dat we gaan brommerskieke :lol::rolleyes:

't zou wel mooi zijn als het in Bel of Du goedkoper is daar ff te tanken.

Link naar reactie
Is daar in de buurt ook een benzinepomp,kan iedereen zijn ZZ aftanken voor dat we op tour gaan :lol:  hoeven we geen pitstops voor brandstof onderweg te maken en een wasvoorziening met hogedruk om de Beemer in schone staat te kunnen tonen voor dat we gaan brommerskieke :lol:  :rolleyes:

't zou wel mooi zijn als het in Bel of Du goedkoper is daar ff te tanken.

Hollander, neem je ook je eigen koffie mee :lol: :D :lol:

Link naar reactie
Is daar in de buurt ook een benzinepomp,kan iedereen zijn ZZ aftanken voor dat we op tour gaan :lol:  hoeven we geen pitstops voor brandstof onderweg te maken en een wasvoorziening met hogedruk om de Beemer in schone staat te kunnen tonen voor dat we gaan brommerskieke :D  :rolleyes:

't zou wel mooi zijn als het in Bel of Du goedkoper is daar ff te tanken.

Hollander, neem je ook je eigen koffie mee :lol: :D :lol:

...en mijn eigen vriendin :lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.