Ga naar inhoud

2e Z3forum meeting


napoje

Aanbevolen berichten

zo, en nu ga ik naar limburg, dus wie er nog bij wil komt niet meer op de statistieken. Tot morgen allen!

;)

Link naar reactie
  • Reacties 238
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mensen, morgen wordt op de a76 (het laatste stuk snelweg van jullie route) geflitst. Pas dus even op je snelheid. ;)

Alleen maar omdat er een paar Z3-tjes rijden? :o

Link naar reactie

Zo, zometeen lekker slapen, morgen weer (errug...) vroeg op.

Paar uur werken en dan om ongeveer 9:00 koers zetten naar 'het Zuiden..'

Ik hoop rond 10:30 in Heerlen te zijn.

(Is toch vreemd, woon je in Limburg en doe je er toch nog 1:39 om in Heerlen te komen volgens de routeplanner... :lol: )

Correctie, wordt dus 10:39... :D

Tot morgen!

Link naar reactie

helaas geen tijd gehad voor het echte poetswerk, maar de MQP is wel fris gewassen en de binnenkant ruikt als nieuw :D

Ik heb er zin in, nu nog ff het adres nazoeken ... en de route naar Heerlen :lol:

Link naar reactie

Jongens allemaal een prachtige dag toegewenst. Ik kan morgen helaas niet, was echter graag gekomen. Ik verheug nu al op de foto's volgende week.

De volgende keer hoop ik er wel bij te zjn.

Ik hoop voor iedereen dat het een Zeer Zonnige Zondag wordt in Limburg. :lol:

Link naar reactie

SD, jammer man, wij waren al helemaal ongerust, misschien dat er iets onderweg gebeurd was. Afijn, volgende keer beter, geniet van de foto's zou ik zeggen.

PS: Mensen, ik wil niet teveel baas spelen, maar laten wij de gesprekken over de meeting centraal houden op dit topic(of een apart topic). Zijn wij er zeker van dat er geen foto's overgeslagen worden. :D

meeting5gi.jpg

Voor diegene met het bagagerekje, Jos geloof ik??? :lol:

monteer22gh.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.