Ga naar inhoud

2e Z3forum meeting


napoje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 238
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als iedereen netjes bij hun eigen wagen blijft staan herken je ze snel genoeg :D ;)

:D oh... en dan schrijf jij met een stift hun echte naam op het voorruit? :)

Link naar reactie

Idee om onszelf op 15 mei op enigerlei wijze herkenbaarder te maken vind ik goed. Papiertje, sticker, badge: allemaal prima.

Nogmaals: mijn hele bus naar Limburg zit vol op 15 mei. "x??" is dus "x2". Geen overnachting.

Ben nu even B) een paar dagen buitengaats naar :) Barcelona (just for fun B) ) en ik pik de nieuwe berichten B) vanaf maandagavond weer op.

CU all :m: ,

Michiel.

Link naar reactie
Idee om onszelf op 15 mei op enigerlei wijze herkenbaarder te maken vind ik goed. Papiertje, sticker, badge: allemaal prima.

Ik draag een grote roZe bolhoed en heb een bos roZen aan mijn stropdas hangen.......just kidding.

Goed idee, van die badges. Voor mij beter met mijn eigen naam erop.........

loop niet Zo graag de hele dag rond met een bordje: ZZZuidelijke Mafketel.

De mensen Zien Zo ook wel dat ik geschift ben........ :)

Napoje, kun jij voor wat badges Zorgen?

Link naar reactie
Idee om onszelf op 15 mei op enigerlei wijze herkenbaarder te maken vind ik goed. Papiertje, sticker, badge: allemaal prima.

Ik draag een grote roZe bolhoed en heb een bos roZen aan mijn stropdas hangen.......just kidding.

Goed idee, van die badges. Voor mij beter met mijn eigen naam erop.........

loop niet Zo graag de hele dag rond met een bordje: ZZZuidelijke Mafketel.

De mensen Zien Zo ook wel dat ik geschift ben........ :)

Napoje, kun jij voor wat badges Zorgen?

ZZZeker

Link naar reactie
Napoje, is er al een begin-uur bepaald voor de meeting van 15 mei, zo'n ongeveer-aankomsttijd??

Voor vertrek en andere tijden: zedri, pierre, sledge... weten jullie al iets meer?

Houd rekening met een "verZameltijd" van ± 10:30 uur.

Achter de schermen word momenteel aan de rest gewerkt. Nadere info volgt.

Link naar reactie
Kortom een leuke dag :D

Schone onderbroek meenemen? ^_^ ;)

Weer wezen tennissen Rob... ? ;) :lol: :D

Forum leden nr 2 uit Friesland is ook van de partij, met twee personen en zonder overnachting

grt sander

Top Sander B)

dsc004734jx.jpg

Link naar reactie

Het zal een hele opgave worden met ca. 20 auto's bij elkaar te blijven, als er getoerd wordt. Sterker, ik denk dat dat nauwelijks gaat lukken. Misschien een overbodige vraag en hebben jullie daar zelf ook wel aan gedacht, maar is het een idee om de tussenstops cq de route vóór vertrek even op papier uit te delen? ^_^

Link naar reactie
Het zal een hele opgave worden met ca. 20 auto's bij elkaar te blijven, als er getoerd wordt. Sterker, ik denk dat dat nauwelijks gaat lukken. Misschien een overbodige vraag en hebben jullie daar zelf ook wel aan gedacht, maar is het een idee om de tussenstops cq de route vóór vertrek even op papier uit te delen? ^_^

jij was er de 1e keer niet bij Rob ? ^_^

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.