Ga naar inhoud

2e Z3forum meeting


napoje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 238
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lijkt me OK, dus ik kom ook.

Sta trouwens ook op de foto van de Gelderlandrit (eerste foto, derde Z van rechts) van dat andere "clubbie".

Absoluut niks mis mee.

Kom ook eens, dan kun je pas echt zeggen wat je er van vindt.

Afgelopen rit in brabant was ook weer helemaal OK.

:D :D

Link naar reactie

wow, het wordt inderdaad nog drukker dan op de 1e meeting :D

Organidatie: lukt het met alle afspraken, routeboeken etc ??? :D

Link naar reactie
wow, het wordt inderdaad nog drukker dan op de 1e meeting :D

Organidatie: lukt het met alle afspraken, routeboeken etc ??? :D

Ja Ivo, gaat allemaal goed komen.

Er ligt voor jullie naar onZe bescheiden mening een schitterende route te wachten.

Er is maar één ding waar we met Z'n allen moeite voor moeten doen: Bij elkaar blijven.

Maar we Zullen Zien. Hopelijk Zit het weer een beetje mee.

Link naar reactie
Lijkt me OK, dus ik kom ook.

Sta trouwens ook op de foto van de Gelderlandrit (eerste foto, derde Z van rechts) van dat andere "clubbie".

Absoluut niks mis mee.

Kom ook eens, dan kun je pas echt zeggen wat je er van vindt.

Afgelopen rit in brabant was ook weer helemaal OK.

:D  :D

Lieve z3club leden,

Met jullie club is helemaal niets mis hoor. Laten we even een misverstand uit de weg helpen. Een van onze forummembers heeft jullie webmaster benaderd of er bij jullie ook animo voor een collectieve verzekering was. Of dat nu wel of niet zo was doet er niet toe de man vond het nodig om een narrig mailtje terug te sturen.

De Z3 Club Nederland heeft geen banden met bmwzforum.nl. Ook al doet het forum dit soms wel zo voorkomen. We krijgen regelmatig klachten over met gebruik van de zinsnede "...in samenwerking met de bmw z3 club..."

In plaats van een samenwerking met beide partijen te proberen overeen te komen vond hij het nodig ons dit even in te peperen. Dat heeft wat kwaad bloed gezet bij sommige "hardcore members" alhier maar is zeker niet gericht tegen de z3club, maar meer een uiting van onbegrip tegenover deze persoon. Ik hoop dat er bij jullie wel animo is om in de toekomst misschien SAMEN dingen te organiseren. Er loopt hier al een topic over.

Link naar reactie
Ik hoop dat er bij jullie wel animo is om in de toekomst misschien SAMEN dingen te organiseren. Er loopt hier al een topic over.

De meeste mensen die lid Zijn van dit forum weten wel dat dit geheel los staat van de Z3club.nl.

Zij hebben formeel hun eigen 'Bulletin-board'.

Het leuke van het eerste forum-treffen was vooral: Wie Zijn nou die smoelen die vaak op het forum aanweZig Zijn.

Elkaar ontmoeten,Z3's bewonderen en een tourtocht waren de ingrediënten voor een top-dag.

En dat is ook nu weer de bedoeling: We Zijn geen club, maar forum-members.

Veel verschil Zal er niet Zijn. Alleen dat de tocht van toen en nu bijZonder is omdat het niet vanZelfsprekend is dat je forum-members ontmoet.

Dus het is nogal bijZonder dat we onZe smoelen Zullen Zien Zondag :o:m:

Bij de Z3 club is het vanZelfsprekend dat er tourtochten Zijn, Zoals ook andere mooie dingen.

We kunnen er allemaal niet omheen: Het is gewoon geZellig hier, en ook nog eens informatief.

Lets have BIG FUN :D together, waar en wie je ook bent. :D

Link naar reactie

Vandaag hebben we generale repetitie gehad. Zelfs de koffie proefgedronken :foto:

Kan alleen maar zeggen dat onze Zedri een perfekt mooie tour heeft uitgezet.

Ging vandaag alleen een stuk sneller was bijna niks op de weg. Natuurlijk lekker open gereden.

Nog een verzoek voor zondag: Zorg Svp voor een (bijna) volle tank. Dan hoeven we tenminste niet middenin ergens apart te stoppen en raken we mekaar hierdoor alvast niet kwijt onderweg. ;)

En ja laat ook ff de bergversnelling monteren er zitten een paar leuke klimmetjes in :D

Link naar reactie

Hallo Forum Leden,

Heel erg jammer dat ik er zondag a.s. niet bij kan zijn. En dan helemaal als ik lees hoe mooi de route blijkt te zijn. Een volgend keer hoop ik er wél bij te kunnen zijn.

Geniet allemaal van de zon, de schitterende Z3's, de wind door de haren en natuurlijk de kennismaking met de Forum Leden!

Groetjes,

Cora

Link naar reactie

Nou jongens het is bijna zover, helaas kan ik er dit keer niet bij zijn.

Maar goed ik ga met vrienden naar de Ardennen en ga zondagavond terug, ik rijd via Maastricht dus wie weet kom ik nog een aantal van jullie tegen.

Ik wens jullie in ieder geval much fun en ik hoop er nog een aantal te zien.

Laten we hopen op een mooie droge dag.................................................

Uiteraard vannavond nog even helemaal gepoetst.

André

Link naar reactie
Hallo Forum Leden,

Heel erg jammer dat ik er zondag a.s. niet bij kan zijn. En dan helemaal als ik lees hoe mooi de route blijkt te zijn. Een volgend keer hoop ik er wél bij te kunnen zijn.

Geniet allemaal van de zon, de schitterende Z3's, de wind door de haren en natuurlijk de kennismaking met de Forum Leden!

Groetjes,

Cora

Ja, da's Zeker jammer. We hadden jou ook graag 'live' geZien. :lol:

Ja ja, Zedri is niet alleen een mafketel maar ook nog eens een slijmbal, BwaHh....

Wat die route betreft: Die ligt er volgend jaar ook nog.

Maar er worden vast wel :lol: gemaakt.

Wat die Zon betreft:

We hebben gewoon maZZel nodig: Waar we gaan eten is een terrasje met uitZicht op onZe Z'ts. :cool:

Voor jou Cora, een Limburgs plaatje 'geschoten' tijdens het uitZetten van de

route...[bwaHh.....S...l].

Als je heel goed kijkt Zie je in het midden de brug van het volgende plaatje....

Uitzicht.jpg

Link naar reactie
Zedri .................................. heb er wel zin in. ;)

Da's je maar aangeraden..........Zeg: Die hond van jullie, gaat me toch niet opvreten he? :o

Link naar reactie

Zoo. Wel ff poetse vandaag allemaal wan t anders moet je achterop.... ;) :o:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Link naar reactie

Ik ben razend benieuwd! Ff de nieuwe berichten checken en dan....... stofzuigen :lol: , glassexen :lol: , 1 x borstel/water :lol: , 1x handschoen/shampoo :lol: en: een rondje was wrijven :o . Kleine soundcheck :lol: , volgooien EN

CU ALL 2 MORROW :lol:

Michiel. ;)

Link naar reactie
Ik ben razend benieuwd! Ff de nieuwe berichten checken en dan....... stofzuigen :lol: , glassexen :lol: , 1 x borstel/water :lol: , 1x handschoen/shampoo :lol: en: een rondje was wrijven :lol: . Kleine soundcheck :lol: , volgooien EN

CU ALL 2 MORROW :lol:

Michiel. ;)

Wij gaan nu onderweg kunnen we de hele3 dag poetsen in Heerlen :lol:

*Michiel misschien een idee om je K&N filter mee te nemen is misschien een liefhebber voor*

Wilko & Anne gaat er bij jullie niet iets kriebelen voor de 15e

Tot morgen allemaal :o

Link naar reactie

*Michiel misschien een idee om je K&N filter mee te nemen is misschien een liefhebber voor*

Verdraaid: daar had ik nog niet aan gedacht ;) .

Dames, heren ook,

voor u, in de aanbieding, op onze carbootsalesmeeting in Heerlen........ :o ......

Tot morgen,

Michiel.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.