Ga naar inhoud

2e Z3forum meeting


napoje

Aanbevolen berichten

Is daar in de buurt ook een benzinepomp,kan iedereen zijn ZZ aftanken voor dat we op tour gaan :D  hoeven we geen pitstops voor brandstof onderweg te maken en een wasvoorziening met hogedruk om de Beemer in schone staat te kunnen tonen voor dat we gaan brommerskieke B)  :rolleyes:

't zou wel mooi zijn als het in Bel of Du goedkoper is daar ff te tanken.

Hollander, neem je ook je eigen koffie mee :lol: :D :lol:

...en mijn eigen vriendin :lol:

DSC02479.thumb.jpg

Moet dan deze schoonheid zijn :lol:

Link naar reactie
  • Reacties 238
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wel leuk al die vrouwen die WEL meewillen. Zit ik de hele dag met een vent opgescheept :D

Toch eens een hartig woordje met de vrouw wisselen :rolleyes:

Ze heeft d'r wel het hele weekend in gereden, dat vond ze niet erg dus misschien voor de volgende rit.... :lol:

Link naar reactie

Sjonge wat een posts! Ik heb het allemaal proberen te volgen maar sinds mijn vakantie gaat alles nog niet zo snel :D

Even een vraag, is er een lijst van deelnemers? sta ik er wel tussen (+vriendin)?

Ik wilde nog een hotel regelen maar gezien pinksteren ben ik bang dat het niet echt gaat lukken :rolleyes: Zal wel iets in die richting zoeken voor de zaterdag op zondag al is het maar om de volgende dag niet in de file te komen.

Link naar reactie
Even een vraag, is er een lijst van deelnemers? sta ik er wel tussen (+vriendin)?

.

Zie de openingspagina > Site Navigatie > 2e bmwzforum.nl meeting

Daar sta je bij, met 2 personen.

Edit: En op de openingspagina zelf staat het natuurlijk ook....

Link naar reactie

Bij Van der Valk: Napoje overnacht van zaterdag op zondag (meen ik), Huub overnacht van zaterdag op zondag + zondag op maandag, ik overnacht van zondag op maandag.

Dat wordt toch wel een borrel drinken in de bar, zondagavond? Ik ben Huub nog whiskey schuldig! :D :lol:

aangepast door Rob
Link naar reactie

Ik heb ook nog iets gevonden: piethaan.nl.

Nog twee kamers vrij a €25.- p.p. ASAP !! reageren s.v.p.

Link naar reactie
Bij Van der Valk: Napoje overnacht van zaterdag op zondag (meen ik), Huub overnacht van zaterdag op zondag + zondag op maandag, ik overnacht van zondag op maandag.

Dat wordt toch wel een borrel drinken in de bar, zondagavond? Ik ben Huub nog whiskey schuldig! :blink::m:

Ik heb twee overnachtingen: zaterdag op zondag en zondag op maandag. Samen wat drinken lijkt me erg leuk! :o

Link naar reactie
Oh domme @$$%% die ik ben. Vaals ligt aan de verkeerde kant van Heerlen :o

Hey Ivodl wil je mijn reservering hebben dan? Ik had n.l. de laatste kamer.

Dat is geen probleem. Het ligt ook nog een stuk vóór Vaals.

De weg naar van der Valk is een héle mooie, dacht je anders dat ik dit Zou tippen?

Link naar reactie

Hagestein - Heerlen: 165 Km

Vaals - Heerlen: 20 Km

Beter iets dan niets, heb echt geen zin om zondagmorgen al te moeten haasten :o

Ik wacht wel weer af en anders ga ik gewoon op de dolle fooi op zaterdag die kant op...

Link naar reactie
Oh domme @$$%% die ik ben. Vaals ligt aan de verkeerde kant van Heerlen :o

Hey Ivodl wil je mijn reservering hebben dan? Ik had n.l. de laatste kamer.

Dat is geen probleem. Het ligt ook nog een stuk vóór Vaals.

De weg naar van der Valk is een héle mooie, dacht je anders dat ik dit Zou tippen?

klopt... en als je een gekke bui hebt zaterdag kan je ook nog een omweg maken via noorbeek, slenaken enz. echt mooi.

Link naar reactie
Bij Van der Valk: Napoje overnacht van zaterdag op zondag (meen ik), Huub overnacht van zaterdag op zondag + zondag op maandag, ik overnacht van zondag op maandag.

Dat wordt toch wel een borrel drinken in de bar, zondagavond? Ik ben Huub nog whiskey schuldig! ;)  :D

Ik heb twee overnachtingen: zaterdag op zondag en zondag op maandag. Samen wat drinken lijkt me erg leuk! :drank:

Dat gaat helemaal goed komen! :drank:

Link naar reactie
Z3-amices,

Mijn meisje en ik zitten het weekend in Brugge. Gekregen van onze dochters voor moeder- en vaderdag.

Wij wensen jullie een hele fijne, veilige en vooral open kap dag toe. :drank:

Na ons treffen Zit je in Brugge het beste, veel pleZier en tot op het 3e treffen. :drank:

Link naar reactie
Ik kom zeker even kijken en kennis maken

Greetz Merlijn

Merlijn,

Lijkt me gezellig, kun je direct zien dat de meesten hier niet zo recalcitrant zijn als wel eens lijkt ;)

Op Zedri na natuurlijk, die is gewoon gek.

:D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.