Ga naar inhoud

2e Z3forum meeting


napoje

Aanbevolen berichten

Vrijdag ga ik weer even "naar huis", naar Kohl dus.

Ik Zal eens vragen hoe het Zit op die Zondag.

Stel je eens voor dat Ze die V8 Roadster in de showroom kunnen krijgen? :sleepy:

Misschien moeten we dat "manneke" van Piérre inZetten. :smart:

Link naar reactie
  • Reacties 238
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb even ZEER globaal een route uitgestippeld.

- Trefpunt vd. Valk in Heerlen.

- Eventueel naar Valkenburg, een bezoekje aan de grotten brengen.

- Margraten, amerikaans kerkhof.

- Over de grens Belgie in.

- Terug naar Nederland richting drielandenpunt

- Over de grens naar Duitsland richting BMW kohl in Aachen

- Terug naar vd. Valk in Heerlen

De grotten in Valkenburg zijn ook op zondag open. Eén uur lopen of een half uur met het treintje. Wel even aan Huub denken natuurlijk.

limburgroute2dm.jpg

Link naar reactie

Denk je dat we onZe schatjes kunnen parkeren op een Zondag in Valkenburg?

Valkenburg is wek érg druk op Zondag.

Link naar reactie
Dit word heeeeel moeilijk! Ik heb voor m'n verjaardag als kado een overnachting gehad voor 2...in valkenburg...de 14e  ^_^

Nah ja, vooralsnog haak ik dus af...

Ivo, wat wil je nog meer? :lmao:

Na het ontbijt op zondag de 15e rij je op je gemakkie vanuit Valkenburg naar de meeting, of je haakt ergens aan.

Wat is het probleem? Je vriendin vertel je gewoon dat je even langs wat vrienden gaat die daar ook toevallig zijn. ;)

Geregeld!!! We plakken er gewoon een extra dag aan vast dus zal samen met m'n vriendin komen

Count me in for 2 :D

Zo ken ik je weer Ivo! :lmao: ;) :D

Link naar reactie

Heeft iemand de "forummeister" al gespot? Hoop dat ie dit item ff een prominente plaats op het portal kan geven. :lmao:

Link naar reactie

Wij hebben intussen de bevestiging voor het hotel.Als iemand nog daar wil slapen heeft ie waarschijnlijk pech het is via weekendjeweg vol en moet je het ff rechtstreeks proberen.

valk/heerlen

Via deze link zijn er nu nog 39 kamers beschikbaar,maar kreeg de mededeling dat de reserveringen erg hard gaan.(na telefonisch contact)

Link naar reactie
Heeft iemand de "forummeister" al gespot? Hoop dat ie dit item ff een prominente plaats op het portal kan geven. :D

was ff aan het klussen, maar portal is gedaan ;)

15 mei komt mij persoonlijk beroerd uit ... wellicht kom ik (alleen) maar ik blijf sowieso niet pitten, dat gaat helaas niet lukken ;)

Bevestiging volgt nog ;)

Link naar reactie
Hoeveel Zetties hadden we vorig jaar Ivo? Daar moeten wij limburgers natuurlijk wel even aan kunnen tippen ;)

volgens mij 14 auto's, volgens de poll van toen ;)

Natuurlijk doneer ik in ieder geval aan iedere deelnemer een forum sticker dit keer (moet er toch eens vanaf ;) )

En de caps zal ik in de aanbieding gooien voor die dag :D

Link naar reactie

let ff op het aantal kilometers ... met zo'n tourrit is 100 km echt minimaal 2 uur rijden ... dus veel meer dan 150 km ofzo zou ik hem niet maken ;)

Link naar reactie
Heeft iemand de "forummeister" al gespot? Hoop dat ie dit item ff een prominente plaats op het portal kan geven. :D

was ff aan het klussen, maar portal is gedaan :D

15 mei komt mij persoonlijk beroerd uit ... wellicht kom ik (alleen) maar ik blijf sowieso niet pitten, dat gaat helaas niet lukken ;)

Bevestiging volgt nog ;)

Ivo jij als stichter van al deze verslaving hoop ik dat jij wel aanwezig bent en zeker met die vette Eisenmann en QPE natuurlijk. ;)

Link naar reactie

;) Sorry Jongens :D

15 mei komt mij dus niet goed uit. Zit dat weekend met de vouwwagen in de Ardennen.....

Maar goed, ik hoop dat jullie een goede dag hebben en veel plezier...

Volgende keer maar de meeting in Zeeland doen dan he? ;)

Ri ;) bro

Link naar reactie

Napoje, ik heb even een lijstje gemaakt van vaste users die wellicht nog geïnteresseerd zijn in de meeting, maar het topic misschien over het hoofd hebben gezien (kleine kans, maar je weet maar nooit -_- )

Cora

Dylotic

Not2Fast

Klaaz

Raketman

Ron

Mjamjam

Albert

Andre

Roadsterboyke

Z3coupe

Z3 Coupe freak

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.