Ga naar inhoud

2e Z3forum meeting


napoje

Aanbevolen berichten

Om het praktisch te houden, maar wie ben ik, is het volgende misschien een goed voorstel???

Laat Huub (misschien via Napoje?) een hotel uitzoeken naar zijn wensen. Dat lijkt me het belangrijkste. Andere overnachters, waaronder ik, kunnen dan hetzelfde hotel boeken. Voor zover er plaats is, uiteraard.

Zodra Huub geboekt heeft laat hij dat weten en kunnen de anderen daar eveneens boeken.

Huub, andere overnachters, is dit een goed plan of zijn er andere ideeën?????????

Is een goed plan Rob

Pierre is Born in de richting??

had dit gevonden bij weekendjeweg.nl

Link naar reactie
  • Reacties 238
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En Maastricht ligt weer een eindje van Gulpen  :D

Is er al een startpunt bekent Sledge??

Startpunt is nog invulbaar, maar zag er ook het van der Valk Heerlen bij staan, kan ook wel, is dichter bij het Heuvelland dan Born en heeft een grote parkeerplaats en is op zich een mooi startpunt :huh:

Link naar reactie

Bij van der valk weet je wel zeker dat je kwaleit hebt. Ligt hier ook nog een bastion hotel :huh: , en een formule1 hotel in Kerkrade. :D Het is net wat je wilt

Op de volgende site zijn hotels te selecteren op bijzonderheden zoals rolstoelgangers en huisdieren.

http://www.bookings.org/searchresults.html...lity=2&radius=0

Het lijkt mij trouwens wel een goede keus om ritjes te maken met verscheidene tussenstops. Bezoekje brengen aan het 3 landenpunt, of het amerikaans kerkhof in Margraten. Niet echt gezellig maar wel indrukwekkend om een keer te zien.

Link naar reactie
En Maastricht ligt weer een eindje van Gulpen  :D

Is er al een startpunt bekent Sledge??

Startpunt is nog invulbaar, maar zag er ook het van der Valk Heerlen bij staan, kan ook wel, is dichter bij het Heuvelland dan Born en heeft een grote parkeerplaats en is op zich een mooi startpunt :huh:

is voor ons oke

Link naar reactie

Huub, laat het svp weten als je geboekt hebt. Hopelijk kan dat nog.

Lijkt mij ook een prima hotel, waar welk startpunt dan ook prima is te bereiken! Het zou leuk zijn als de andere overnachters ook hier willen boeken, gesteld dat dat allemaal nog kan.

Link naar reactie
Dit word heeeeel moeilijk! Ik heb voor m'n verjaardag als kado een overnachting gehad voor 2...in valkenburg...de 14e  :D

Nah ja, vooralsnog haak ik dus af...

Ivo, wat wil je nog meer? :huh:

Na het ontbijt op zondag de 15e rij je op je gemakkie vanuit Valkenburg naar de meeting, of je haakt ergens aan.

Wat is het probleem? Je vriendin vertel je gewoon dat je even langs wat vrienden gaat die daar ook toevallig zijn. :D

Link naar reactie

Ik denk dat we dan maar voor vd valk heerlen moeten gaan nietwaar. We hebben nu 8 overnachters en dat kan nog groeien. Ik ga ze ff mailen.

Link naar reactie
Ik denk dat we dan maar voor vd valk heerlen moeten gaan nietwaar. We hebben nu 8 overnachters en dat kan nog groeien. Ik ga ze ff mailen.

Heb al een reservering gedaan wacht nog op een bevestiging. :huh:

Link naar reactie
Ik denk dat we dan maar voor vd valk heerlen moeten gaan nietwaar. We hebben nu 8 overnachters en dat kan nog groeien. Ik ga ze ff mailen.

Heb al een reservering gedaan wacht nog op een bevestiging. :D

Ik heb ook maar geboekt voor de zekerheid. :huh:

Link naar reactie

Het is wel een arrangement van twee nachten deze aanbieding, voor de duidelijkheid :smart: Na een geslaagde meeting nog een nacht in Limburg :sleepy:

Link naar reactie
Dit word heeeeel moeilijk! Ik heb voor m'n verjaardag als kado een overnachting gehad voor 2...in valkenburg...de 14e  :smart:

Nah ja, vooralsnog haak ik dus af...

Ivo, wat wil je nog meer? :sleepy:

Na het ontbijt op zondag de 15e rij je op je gemakkie vanuit Valkenburg naar de meeting, of je haakt ergens aan.

Wat is het probleem? Je vriendin vertel je gewoon dat je even langs wat vrienden gaat die daar ook toevallig zijn. ;)

Geregeld!!! We plakken er gewoon een extra dag aan vast dus zal samen met m'n vriendin komen

Count me in for 2 :D

Link naar reactie

Mooi, dan is het startpunt ook geregeld.

Vanaf van der Valk in Heerlen kun je mooi via Voerendaal naar Klimmen en voilá:

We Zitten in het Paradijs voor Z3 freaks.

Of heeft iemand een ander/beter idee?

En Sledge, het Drie landen punt en Margraten is een goed voorstel.

Link naar reactie

Ik denk dat we de wegen die maar een auto breed Zijn Zoveel mogenlijk moeten mijden.

Het Zal wel beestachtig druk worden op de weg i.v.m. het pinksterweek-end.

En als het dan ook nog mooi weer is.......

Link naar reactie

Had het er vandaag met Sledge nog over, ff kijken of Kohl op zondag open is kunnen we daar ook nog ff langs, Van Heerlen binnendoor naar Margraten, dan naar Vaals, drielandenpunt, dan naar Kohl enz enz.

Verzoeknummertjes kunnen nu ingediend worden. :sleepy: :smart:

Link naar reactie
Verzoeknummertjes kunnen nu ingediend worden. ;) :D

Door de "Antoniusstrasse" Zullen we maar laten hé? :D :smart:

Kunnen we beter tijdens de derde meeting naar Amsterdam rijden :sleepy: :D

Link naar reactie

Net nog even op de site van bmw in kohl gekeken en er staat het volgende:

Kohl automobile & UKO(???) automobile

Besichtigung:

Sonntag

10,00 Uhr - 18.00 Uhr

Zou dus perfect uitkomen.

Drielandenpunt

geopend 365 dagen per jaar

dagelijks 24 uur per dag

tarieven 2004 gratis toegang Drielandenpunt, de grote speeltuin met speel- en picknickweide en taverne "De Grenssteen"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.