Ga naar inhoud

Europatour Editie I: Zwitserland / Noord-italië 3 T/m 9 September 2011


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

omdat Rob niet zoveel post en niet zo vaak online is reageer ik maar.

Ja er zijn TT files en die zijn uiteraard na afloop tegen de juiste prijs bij de organisatie verkrijgbaar <_<

Link naar reactie
  • Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nog maar 3 weken!!!! :rolleyes: Hadden we al gezegd dat we erg aan vakantie toe zijn? <_<

Ruud, je moet nog opschieten met smoezen bedenken om onder de jump uit te komen... :rolleyes: In Zevenhuizen bakte je er niks van :thumbup:

Link naar reactie

Vanaf morgen ben ik 3 weken met vakantie. Zal ik hier alvast een slotje op gooien :unsure: .Aangezien de deelnemers, routes, ritten en hotels hier bekend zijn is dit topic verder zinloos lijkt mij :unsure: .....

Just kidding, aan ALLE deelnemers alvast veel plezier (beetje vroeg ik weet het maar ben nog weg als jullie gaan) maar gezien de voorpret hier gaat dat vast lukken :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator
Vanaf morgen ben ik 3 weken met vakantie. Zal ik hier alvast een slotje op gooien :unsure:

Zorg jij er dan maar voor dat je thuis ook een goed slotje op je deur hebt... 3 weken zei je? :unsure:

:D

Bedankt man, we zullen het netjes houden hier :lachen:

Frankrijk ga je heen toch? Mocht je een eenzame, verdwaalde Nederlandse Golf I cabriorijder tegenkomen... doe Mark de groeten van me :blink:

Veel plezier ook! We zullen wel laten weten hoe het ons vergaat in Zwitserland en Italië en Henk vanuit Hongarije.

:blink:

Link naar reactie
Zorg jij er dan maar voor dat je thuis ook een goed slotje op je deur hebt... 3 weken zei je? :unsure:

Maak je geen zorgen Rob, wij zijn aangesloten bij een goeie alarmcentrale

Bedankt man, we zullen het netjes houden hier :lachen:

Maak je ook daarover geen zorgen. Zo af en toe graai ik even de Ipad bij dat joch uit zijn fikken en log ik in. Ik heb hier nog geen vakantie dagen opgebouwd :unsure:

Link naar reactie
Frankrijk ga je heen toch?

Cote'dAzur had ik begrepen.

Hier volgt een korte omschrijving van de Demografische ontwikkeling van dat gebied:

Daar ging in de 19 eeuw, de Europese adel naar toe.

Brigette Bardot (en die zag er HEEL goed uit) zette het op de kaart in de jaren 60 van de 20e eeuw,

pbrigitte.jpg

Toen kwam Jan met de pet die een beetje geld had.(bungalowtje+zwembadje)

Nu gaat S.Kroket er naar toe.

Who's next?

Link naar reactie
Zijn er ook TomTom-bestanden van de rit-dagen? Lijkt me namelijk een onwijs mooie rit, dus mogelijk een mooi uitje voor zomer 2012.

De meeste mensen rijden zo snel mogelijk van en naar italie.

Als je over de A61 - A65-A5 en A2 gaat, Passeer je recht resp de Eifel, de Vogezen, de Elzas en links het Zwarte Woud.

Niet de minste bestemmingen(!) al zou je maar even de autobahn verlaten om lunch te hebben op een terras bij Neustadt, langs "de Romantische Weinstrasse".

Het eerste stuk kun je natuurlijk ook via Luxemberg-Metz doen. Ed en carla zijn zich dat ook bewust:

Wij zijn van plan om aan het einde van de rit er nog een klein weekje aan vast te plakken en via oost Frankrijk Luxemburg en mischien Duitsland terug te rijden.

Route Tour d'Europe: Routes des vins d'Alsace

http://www.routeyou.com/route/view/4573/mo...ins-d-alsace.nl

http://www.routeyou.com/route/view/5193/mo...mille-miglia.nl

Franche-Comté, Doubs en Jura

http://www.routeyou.com/route/view/82/moto...oubs-en-jura.nl

Ed & Carla

Stelvio. Ter inspiratie.

Ha, ha, over een paar weken een filmpje "Z3's versus Z4's op de Selviopas :thumbup:

Link naar reactie

Ja, ik ben bijna een Prof.

En jij, de zwaartekracht al de baas? ( lees bungy-jump) :lachen:

Nog 16 daagjes. :stretcher: :rolleyes::thumbup:

Link naar reactie

Niet te geloven dat we al over exact 14 dagen op een zwoele zomeravond op een Zwitsers terras zitten/ de polenaise lopen en/of een paar deelneemsters aan het paaldansen zijn :thumbup:

Link naar reactie

Of wie weet zomaar aan het bellydancen... :thumbup:

Link naar reactie

Wie gaat er eigenlijk die laatste Vrijdag gelijk na het ontbijt weer terug naar nederland?

Of zijn er nog een aantal van jullie die tot bijv. zondagmorgen blijven in het hotel, of een ander hotel? (in bormio zitten we dan geloof ik?)

Link naar reactie

De intentie is om nog een weekje langer uit de polders weg te blijven :thumbup:

Na 5 dagen ritten over bochtige wegen zal ik niet staan te springen om er nog een paar "fun"ritten/bergroutes aanvast te knopen.

Wat cultuur snuiven in Milaan/Genua (Venetie ben ik al paar keer geweest) en/of paar dagen luieren in een luxe resort aan de azuurblauwe midditairane.

Bij regen via Frankrijk terug(?) of dagje Gletscher skien. Alle opties zijn open en hangen van het weer af.

Link naar reactie
De intentie is om nog een weekje langer uit de polders weg te blijven :thumbup:

Een weekje ga ik helaas niet redden ivm mijn werk (druk druk....), maar ik vind het een beetje zonde om het weekend niet mee te pakken (dus idd bijv. in milaan of zoiets) in het buitenland en dan zondagavond terug te zijn. Maar in m'n eentje dingen doen is ook maar zo remi....

Vandaar dat als iemand nog wat meer van plan is, ik ook geïnteresseerd ben. Maar ik heb dus geen idee of je dit soort dingen van te voren moet plannen of dat dat ook prima op de bonnefooi kan ;) (zitten hotels doorgaans vol of niet etc.)

Link naar reactie
....maar ik vind het een beetje zonde om het weekend niet mee te pakken (dus idd bijv. in milaan of zoiets) in het buitenland en dan zondagavond terug te zijn. Maar in m'n eentje dingen doen is ook maar zo remi....

denkt

terug

aan

laatste

avond

en

opvolgende

ochtend

BERLIJN

:thumbup:

Link naar reactie
Maar ik heb dus geen idee of je dit soort dingen van te voren moet plannen of dat dat ook prima op de bonnefooi kan :thumbup: (zitten hotels doorgaans vol of niet etc.)

Kan heeel erg prima op de bonnefooi. 10 september is echt al naseizoen voor de hotels. Ik neem een laptopje (is ouderwets) mee met daarop Mapsource geinstalleerd, om onderweg de lokale weersverwachtingen te bekijken, eventueel een hotel te selecteren/boeken en huiswaarts wat mooie routes mee te pakken/ aan te passen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.