Ga naar inhoud

Europatour Editie I: Zwitserland / Noord-italië 3 T/m 9 September 2011


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator
Ah, ik zie dat de mail van Rob verstuurd is. :thumbup:

Inderdaad! Ik was alleen nog even afwachtend met plaatsen hier omdat Nadia zo druk met foto's plaatsen was en ik haar niet wilde storen :mellow:

Mail is naar iedereen verstuurd. Mocht je hem niet ontvangen hebben, laat het mij dan even weten.

@ Nadia: Mooie foto's en geweldig commentaar :blink:

Link naar reactie
  • Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

p1010690v2.jpg

p1010716v2.jpg

De ochtend van vertrek, 07.00 uur, ze staan braaf te wachten voor de terugtocht...

p1010741v2.jpg

Nou mensen, dat waren ze dan! We hebben dus heel wat meer gezien dan 'saaie' slingerweggetjes...

Link naar reactie
  • Administrator
Nou mensen, dat waren ze dan! We hebben dus heel wat meer gezien dan 'saaie' slingerweggetjes...

Top :thumbup:

En dan te bedenken dat we de Furka, Oberalp, Grimsel, Oberaar, Susten, Lukmanier, Nüfenen, Simplon, Splügen & Maloja nog niet eens hebben gehad afgelopen weekend.

Morgen is het trouwens alweer een week geleden dat we weggingen... wat vliegt de tijd toch :blink:

Link naar reactie

Nou ik ben er effe klaar mee met die foto's posten. Doe het nooit meer! :thumbup:

Na de echte rit mag een ander zijn gang gaan... Welterusten! :blink:

@ Henk, ja je moet toch wat als je zelf niet rijdt... :mellow: ps: heb nog wat in de volgorde aangepast en suffe dubbelingen eruit gegooid.

Link naar reactie
  • Administrator
ps: heb nog wat in de volgorde aangepast en suffe dubbelingen eruit gegooid.

Nou nog ff die foto rechtzetten... :thumbup:

Link naar reactie
Top :thumbup:

En dan te bedenken dat we .................................................... & Maloja nog niet eens hebben gehad afgelopen weekend.

Zijn dat vrouwen namen? :blink:

Link naar reactie

Een bloemlezing uit de mail die wij van Rob ontvingen:

In deze mail zet ik wat belangrijke informatie, die van toepassing zal zijn in september en waarbij ik er van uit ga dat iedereen zich hieraan zal houden

Wat jullie in ieder geval niet moeten vergeten mee te nemen:

Waar jullie te allen tijde rekening mee moeten houden:

Wil je een voorligger inhalen, doe dit dat verantwoord en geef dit desnoods even bijtijds aan dat je er langs wilt. Geef ruimte als er iemand achter je wil inhalen.

Houd tijdens de rit de eerder doorgegeven mobiel aan en check deze eventueel regelmatig.

Gvd je had schoolmeester moeten worden Rob. Wel fijn voor Nadia, dan voelt Frau Obersturmbannfuhrer zich niet zo unheimlich, niet waar Herr Reichsführer? :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Een bloemlezing uit de mail die wij van Rob ontvingen:

Quote dan de hele mail, want je lijkt nu net op één of ander roddelblad die door het weglaten van tekst het geheel een andere interpretatie geeft :thumbup:.

Doe er al dan niet je voordeel mee, maar kom niet bij me klagen als jouw Z4 op een trailer van de Fluelapass wordt gereden en jij te voet naar het dichtstbijzijnde treinstation mag lopen omdat de politie ook gezellig meetourde... :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator

Wat doet dat leegmaken van je kat eigenlijk met je uitlaatgeluid Rob? En moet je nou een nieuwe kat, of zijn de uitstootwaarden zo ook nog in orde?

Link naar reactie

Mijn Z4M :

1 is goed onderhouden dus daar gaat niets mee gebeuren

2 heeft een uitstekende chauffeur (some call me The Stig) dus schade :nono:

Verder is de enige trailer die wij kennen te vinden op YouTube (zoek op "Z4M rijdt op Autobahn Z3forum zoek")

Ik wilde graag de volledige mail kopiëren maar die schaamteloze verborgen reclame-uiting (contactlensdragers moeten ook een reservebril mee) weerhield mij ervan :unsure:

Tenslotte moet ik zeggen dat je een aardig tochtje hebt georganiseerd. ;)

Quote dan de hele mail, want je lijkt nu net op één of ander roddelblad die door het weglaten van tekst het geheel een andere interpretatie geeft :thumbup:.

Doe er al dan niet je voordeel mee, maar kom niet bij me klagen als jouw Z4 op een trailer van de Fluelapass wordt gereden en jij te voet naar het dichtstbijzijnde treinstation mag lopen omdat de politie ook gezellig meetourde... :P

Link naar reactie
  • Administrator
2 heeft een uitstekende chauffeur (some call me The Stig) dus schade :unsure:
Verder is de enige trailer die wij kennen te vinden op YouTube (zoek op "Z4M rijdt op Autobahn Z3forum zoek")
En met name vanwege dat onderste... Goed lezen, ik had het niet over schade, ik had het over snelheid en politie met :nono:
die schaamteloze verborgen reclame-uiting (contactlensdragers moeten ook een reservebril mee)

Ik heb het niet bedacht... Wat als je een ook ontsteking krijgt en je lenzen niet meer in kunt?

Tenslotte moet ik zeggen dat je een aardig tochtje hebt georganiseerd. :P

Dank :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Wat doet dat leegmaken van je kat eigenlijk met je uitlaatgeluid Rob?

Blikkerig geluid :thumbup:

En moet je nou een nieuwe kat, of zijn de uitstootwaarden zo ook nog in orde?

Moet wel een nieuwe kat ja, al was het maar vanwege het geluid :unsure:

Link naar reactie
.....maar die schaamteloze verborgen reclame-uiting (contactlensdragers moeten ook een reservebril mee) weerhield mij ervan :unsure:

:thumbup:

Wat betreft de tel.nummers in je mobiel :

Ik heb er al een aantal en sla ze groepsgewijs op door er de letters zz voor te zetten.

bijv:

zz pietje

zz klaasje

zz sonnie

zz madia

Hierdoor hou je de mobiel overzichtelijk

Alle voor mij relevante tel.nr van brug-, sluiswachters en jachthavens hebben bij mij het de letters;ww vooraf.

Mijn vriendinnen, maitresse; vv etc.

Zo hou je de boel goed gescheiden.

Link naar reactie

Rob en Nadia met jullie voorbereidingen moet het een toffe rit worden.

Er zijn al lekker veel :unsure: om een goede indruk te krijgen.

We hebben er zin an :thumbup:

Het restbedrag is vandaag tevens betaald.

Link naar reactie

Zeg eh, voordat je Rob en Nadia voor een stelletje aanziet: ik neem aan dat je Rob en Richelle bedoelt.

Nadia heeft namelijk helemaal niets voorbereid en alleen maar foto's gemaakt en een lekker biertje gedronken, kortom vooral genoten van de voorbereidingstrip.

Dus alle credits graag naar de daadwerlijke reisorganisatie :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Er zijn al lekker veel :huh: om een goede indruk te krijgen.

Ik zou de hardtop er maar opgooien, kan wel eens koud worden boven op de berg ^_^

^_^

Link naar reactie

Niet zo doemdenken.

Begin september is het aan het Lago Maggiore nog steeds 25 graden.

Watertemp ca. 20 graden

Misschien ga ik wel met Ruud waterskien (hij op de skies/ in het water :huh: ik aan het stuur ^_^

lago01.jpg - lago03.jpg

Geld = overgemaakt!

Link naar reactie
  • Administrator

Iedereen heeft inmiddels mail 2 van 2 ontvangen. Zo niet, geef even een berichtje.

@ Henk 1: Aan het Lago Maggiore ja, maar vergis je niet boven op de passen...

@ Henk 2: 't is al binnen zie ik :huh:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.