Ga naar inhoud

Europatour Editie I: Zwitserland / Noord-italië 3 T/m 9 September 2011


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik wil best wel ff jumpen hoor :thumbup:

Mooi! Eindelijk iemand die durft. En als Rob het ook aankan zijn we in ieder geval met zijn drieen. Gezellig!

(Ik hoop dat zo'n sprong snel gefixt is, dan kunnen we alsnog daarna shoppen, ijsje eten, neef ontmoeten)

@ Henk: zeg ik kom niet uit een ei, als ik backspace doe verdwijnt mijn tekst (dat jij nou met tipp ex op je scherm werkt... :rolleyes: )

Link naar reactie
Zo! De TomTom bestandjes zijn klaar. Hopelijk kloppen ze, we zullen het in september gaan beleven ;).

ja dat lijkt me zeker handig de route op mn TomTom......zeker omdat ik alleen rij....maar ik heb geen flauw idee hoe ik die daar dan op moet zetten :) ........is er hier misschien iemand die me daar bij kan helpen? :)

of is er iemand die me dit in Jip en Janneke taal kan uitleggen? :fiew:

Link naar reactie
Voor mensen die voor het eerst met een auto de echte bergen ingaan: Kunnen jullie op Streetview niet alvast de Gaviapas gaan verkennen... :rolleyes:
Dat heb ik dus echt (deels) gedaan. ik kwam onderweg een bord tegen waarop staat aangegeven dat het tussen 1 september en 15 juli verplicht is om kettingen bij je te hebben. :lol:

Dat doet toch niemand daadwerkelijk hè? Zomerbandjes FTW...

Link naar reactie
  • Administrator

Is jou dat niet opgevallen dan? Jij zat de ganze dag met je cam in de aanslag, had je toch op z'n minst moeten zien dan... :rolleyes:

Link naar reactie

Welnee als ik niet rij hoef ik niet op de borden te letten.

Als ik wel rij ook niet trouwens. Ik rij er veel te hard langs :rolleyes:

Echt, van de week vertelde een collega over twee verkeersborden (pas theorie voor motorrijden gedaan en hij was gezakt) en ik riep direct: nooit van gehoord, je neemt me in de maling. Die bestaan niet. Niet in Nederland. Nee echt. enz. enz.

Afijn, hij tekenen op het whiteboard.

Afijn, ik nog steeds beweren dat het iets is wat nooit voorkomt...

Ja nou wil je weten welke borden natuurlijk, even zoeken...

Bord 1

naamloosywe.png

Bord 2, staat er altijd in tweevoud

bord2.png

Rij ik daarna naar huis, man het bárst van die borden!!! :cold:

Link naar reactie
  • Administrator

Bord 1 vind je in bochten (dus 90graden gedraaid) om een gevaarlijke bocht aan te geven.

Bord 2 betekent dat de vluchtstrook ophoudt.

Link naar reactie
  • Administrator
en een skibril. :m: :lachen: :lachen:

Je weet het hè... wie het laatst lacht... :rolleyes:

Zeg rozereisleider, waneer stuur je het factuur van dit evenement ? :cold:

Die heb ik vorige week al gestuurd naar je email...

Mail mij anders even op rob (puntje) nieuwenhuis (aapstaart) planet (puntje) nl welk emailadres je wél leest :m:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.