Ga naar inhoud

Europatour Editie I: Zwitserland / Noord-italië 3 T/m 9 September 2011


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Zoooo, weer thuis na een enerverend dagje Reeuwijk (zie ander topic).

De 17e auto wordt bereden door Hans van Lady & Co. Eddo is zo vriendelijk geweest hem aan te bieden zijn kamer met hem te delen :rolleyes:.

Welkom Hans, je gaat het meebeleven!

Link naar reactie
  • Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Nog maar 1 week en we zitten aan de borrel in Venlo! :rolleyes:

Ondertussen druk bezig met de routeboeken en heb ook nog iets leuks cultureels op het oog voor de eerste dag tijdens de route. Hiervoor dient men in ieder geval gesloten schoenen en een warme jas of regenjas bij de hand te houden. Details volgen pas op de zondag en het is ook een beetje weer afhankelijk <_<

Iedereen krijgt van de week nog een mail met de laatste informatie en de itn bestandjes.

Hebben we er allemaal al zin in? <_<

Link naar reactie
Hebben we er allemaal al zin in? :angry:

:angry::rolleyes: :banaan: <_< :banaan: <_<

(zegt dit genoeg? :lachen: )

Link naar reactie
  • Administrator

Guido ook nog niet... :thumbup:

Hoe staat het ermee Guido? Komt het nog goed voor vrijdag? :thumbup:

Trouwens Sjonnie... die handtekening van je hè :rant:

Volgens mij is het OF "don't ever look back" OF "never look back" :surprise:

Zeg Rob, is het nou niet vreselijk vermoeiend om iedere keer de schoolmeester uit te hangen? Hou jij je nou maar bij je ritten en het verkopen van brillen dan komt het hier vast allemaal goed...

aangepast door Sjonnie Kroket
Omdat ik het mag...en kan
Link naar reactie

Druk aan het sleutelen; ik ben nog wat meer dingen aan het aanpassen dan alleen de motor :surprise:

Ik wacht overigens nog steeds op de ECU uit noorwegen; die zou naar zeggen vandaag met fedex op de post zijn gegaan, maar ik heb nog geen tracking nummer (met nog wat onderdeeltjes; het bleek dat ik een set voor een e46 had gekregen ipv e85, en daar blijken toch nog een paar kleine verschillen tussen te zitten)

Toen ze het pakket opstuurden ging er ook iets met fedex mis, dus dat belooft veel goeds......

Maar ik moet ook nog een reisverzekering, autobaanvignet, wegenwacht lidmaatschap en navigatie regelen dusssss......

Maar ik begin nu toch ook wel een beetje te twijfelen of een C5 wellicht nog best aardig is om mee op vakantie te gaan... als ik zo nu en dan naar buiten kijk... (tussen het sleutelen door natuurlijk).

Wat een kutweer voor de zomer....

Link naar reactie
  • Administrator

Klopt, maar ja.. Hij is schijnbaar niet de enige die nog zonder Z zit... Er zit overigens wel een sanctie aan vast :surprise:

Link naar reactie
  • Administrator

Misschien heeft Ruud nog wel iets te huur... En zo niet, dan stel ik voor dat Guido alle ztjes dinsdag gaat poetsen :surprise:

Link naar reactie
@ R.R.L. .... Ach zeg zonder Z is duidelijke iets anders als met een C5, dat is ongeveer het zelfde als een Vivano busje...

En sancties zeg je ? ... Wat had je bedacht dan ... Niet mee of de route in omgekeerde volgorde rijden?

Of de C5 van een berg duwen ... Ritueel verbranden zou dat wat zijn? :surprise:

Zeg eeuuhhhh... ik heb je gezien in Berlijn... Niki Lauda...

Hoe lang duurde het wel niet voordat jij eindelijk eens gearriveerd was tov de rest?

Ik rij in een trage diesel de ritten nog sneller in goede èn omgekeerde richting dan dat jij eindelijk eens aan het einde van de dag aankomt :rant:

Het is altijd nog de persoon achter het stuur die bepaald hoe er gereden wordt, dat werd toen ook wel duidelijk :thumbup:

Maar ik hèb wel een z.... hij ligt echter nu nog een 'beetje' uit elkaar :thumbup:

Link naar reactie

Nog maar 1 week en we zitten aan de borrel in Venlo! :thumbup:

Wel vroeg om 09.00 uur in de ochtend :thumbup: ;)

Tis nog geen carnaval in Venlo hoor, dan starten ze inderdaad direct als ze wakker worden met de drank. :rant:

Ik moet misschien toch in therapie om Europa toer III mee te kunnen gaan maken; ik wordt echt jalours als ik deze verhalen allemaal lees :surprise:

GreetZZZ Gillaine

Link naar reactie

@ Guido.

Noorwegen? ECU? :surprise: ESS tuning :thumbup: Deja Vu..... :thumbup:

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb mijn ECU begin dit jaar opgestuurd naar ESS om de begrenzer eraf te halen en voor wat extra vermogen. Drie weken onderweg geweest (ook een beetje mijn eigen schuld omdat de douaneformaliteiten niet correct waren afgewikkeld) en uiteindelijk heb ik een ECU teruggekregen waarmee niets was gebeurd. O ja toch wel, het lampje dat een motorstoring aangeeft bleef branden. Maar voor een kleine 600 euro heeft de dealer het weer helemaal in orde gemaakt :rant:

Link naar reactie
@ sleutelfritz ... Ik denk maar zo ..

Raakte ik hier een gevoelig snaartje? :rolleyes:

"Roodpakje"

:lachen:

@ Guido.

Noorwegen? ECU? :thumbup: ESS tuning :unsure: Deja Vu..... :lachen:

Maar voor een kleine 600 euro heeft de dealer het weer helemaal in orde gemaakt :sick:

Duur geintje dan bij mekaar.

Maar mijn ecu ligt dus al sinds woensdag in Noorwegen (was binnen 4 dagen daar); het is (nu) aan hun hoe snel ze dat ding hier naartoe bonjouren.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.