Ga naar inhoud

Europatour Editie I: Zwitserland / Noord-italië 3 T/m 9 September 2011


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

ik vind het een beetje zonde om het weekend niet mee te pakken (dus idd bijv. in milaan of zoiets) in het buitenland en dan zondagavond terug te zijn.

Ik heb het nu ook zo gepland dat ik zondagavond weer terug ben, maar ik weet niet of mijn programma interessant is voor een ander. De hotels heb ik al geboekt. Ik rij vrijdagochtend naar Vaduz (Liechtenstein) en bekijk daar 's middags de stad (met name het museum voor moderne kunst). Op zaterdag door naar Weil am Rhein om daar naar Vitra te gaan. Vervolgens op zondag van Weil am Rhein terug naar Nederland. Misschien, als het qua tijd lukt ook nog eventjes Basel in (ligt direct naast Weil am Rhein) voor het Tinguely museum.

Je bent welkom om mee te gaan, maar ja... je moet het maar net leuk vinden. :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij ons hangt het een beetje van het weer af. We hebben vrienden in een dorpje bij Luzern dus het zou ook kunnen dat we daar vrijdag of zaterdag naar toe gaan. Ook wij hebben in principe tot zondagavond maar we kijken wel ter plekke. Ik overweeg ook nog om zaterdag naar Stuttgart te gaan, daar hebben ze in het centrum ook nog een leuk "auto-museum" :thumbup: en dat is een beetje op de weg terug.

Link naar reactie
  • Administrator
Ik zie op de site van het hotel in Cannobio een zwembad. Zwembroek mee dus. :sick:

Het hotel in Andermatt heeft ook een zwembad ;)

We hebben vrienden in een dorpje bij Luzern dus het zou ook kunnen dat we daar vrijdag of zaterdag naar toe gaan... Ik overweeg ook nog om zaterdag naar Stuttgart te gaan

Als je vanuit Bormio omhoog naar Oosterijk rijdt, ben je sneller en makkelijker in Stuttgart dan via Luzern :thumbup:

Link naar reactie
Wie gaat er eigenlijk die laatste Vrijdag gelijk na het ontbijt weer terug naar nederland?

Wij plakken er nog een weekje Spanje bij aan ...

Link naar reactie

Wie dan? Ik zie maar 16 auto's staan in de openingspost. <_<

============

Boodschappenlijstje;

- Tolvignet Zwitserland - check

- Umweltplakette Duitsland - check

- Downloaden hoofdstuk Liechtenstein uit de LP - check

- Nieuwe groene kaart in de bolide - check

- Doorlopende reisverzekering afsluiten - check

- Voorwaarden BMW mobiliteitsgarantie opvragen - check

Link naar reactie
  • Administrator

We houden het nog even spannend. 't Is een coupe...

Voordat er vragen komen... Individual gaat na afloop naar Weil am Rhein, vandaar de umweltplakette <_<

Link naar reactie

Umweltplakette Duitsland is voor doorreizen toch niet echt nodig of komen we nog ergens waar deze vereist wordt.

Daarnaast kun je in Zwitserland tegenwoordig niet ook gewoon met de euro betalen of willen de "lunchplekken" alleen de Zwitserse Frank accepteren.

Link naar reactie
........ 't Is een coupe.......

en zit er normaal in die QP ook een hond? :fiew:

Link naar reactie
Ik vraag me ook af wat er allemaal op z'n privéfoto's te zien is wat de voorwaarden bij imageshack zo schendt dat ze verwijderd worden.... :fiew:

niet zo veel een zembad en het hotel snap ook niet echt waarom ze weg waren maar ze staan er weer

kijken of ze nou wel blijven staan

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.