Ga naar inhoud

Maandelijkse Meet & Greet Zuid-Holland 2009-2010


Zzazkia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 373
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja, heel frapant...van Roodkapje.. :m::wub:, toch niet allergisch voor soekie jakkie geworden..? :m:

Link naar reactie

Weer terug uit het bos, noteer mij maar en eten voor 2 pers. :P

Nog een paar dagen en dnt ga ik weer reserveren.

Volgens mij is Roodkapje de weg kwijt in het donkere bos of verslonden door de grote boze wolf, want nog geen aanmelding gezien... :m:

Link naar reactie

Goh... toch redelijk effectief... aangeven dat wij niet komen... :hamer:

Weet ik meteen wat me voor 1 april te doen staat... en nee, da's geen grap :wave:

Voor 19 personen gereserveerd. Veel plezier allemaal a.s. donderdag :rant: !

Link naar reactie

sdc10043qw.jpg

sdc10034e.jpg

sdc10046z.jpg

Het was weer gezellig!!! en de spareribs niet te versmaden... :thumbup: , alleen wat waren we vroeg thuis...??? :blink:<_<

Maar ik heb ik nog wel een huishoudelijke mededeling:

Wij waren de laatste bij het afrekenen en het bleek dat er nog bijna € 20 aan consumpties open stond.

Dat was vorige maand ook al zo. (dus staan er nu twee bonnetje open van samen bijna € 40)

Nu lijkt het mij beter om de volgende ronde toch even een kleine notitie te maken van wat je gedronken hebt.

Nu kan het zijn dat je toch onbewust wat vergeet of dat de Barak onbewust teveel rekent, nu kan dat niet gecontroleerd worden.

Dus volgende keer even de drankjes voor jezelf opschrijven...dat lijkt me niet teveel gevraagd..

De twee openstaande bonnetjes blijven staan voor de volgende keer.

Als het dan wordt verdeeld over alle mensen, moet je misschien € 2,00 bijbetalen, dan zijn we van die achterstand af en is de Barak ook weer blij.

Dus lieve partypeople, volgende keer even een pennetje meenemen, en anders neem ik er in ieder geval een paar mee... :thumbup:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

<_< mhhh.. wij komen alvast maar niet, om het aantal maar even op te krikken... :D , en dat is geen april-grapje..hihi.

Volgende maand komt weer beter uit. :D , Maak er maar een gezellige boel van.... :thumbup::schater:, dat gaat vast lukken met deze opkomst!

Groetjes!!

Link naar reactie

A.s. donderdag is het alweer zover... de meet&greet der meet&greet-en.

De eerst afmelding is al binnen :thumbup:. Wie-o-wie voelt zich wel geroepen om zich een avond volledig in de zeik te laten nemen door medeforummers :schater: .

Nee, zonder gekheid, van Ruud begreep ik dat hij smacht naar Soekie Jakkie (dat blijkt dan ook uit zijn enthousiaste aanmelding <_<) en er zijn er vast nog wel meer die wel weer zin hebben in een ritje 7-huizen maar zo in de ban zijn van het mooie weer van de afgelopen dagen dat ze vergeten zijn om aan te melden.

Dus daarom even deze herinnering. A.s. woensdag-ochtend ga ik (uiterlijk) reserveren.

Link naar reactie

Wij komen (helaas) ook niet. Iedereen die wel gaat, eet smakelijk en have fun!

Link naar reactie

Mooi, dan kunnen we eindelijk eens in die comfortabele treinstoelen zitten in plaats van die goedkope harde rotstoelen.

2 x eten, en aanmeldingen gesloten :ok:

:schater::schater: Sorry ik ben het, op Edwin's laptop.... Maar vast wel herkenbaar aan mijn schrijfstijl :schater:

Link naar reactie

Romantisch ???? Daar hou ik helemaal niet van... :schater: :schater: :wub::blink:

Ik ben erbij..maar die treinstoelen blijven een goed idee....

reserveer maar de treinstoelen met 7 man gaat dat vast lukken.

gr Aad

Link naar reactie

Wij komen misschien ook even langs rond 21:00 uur.

Een beetje romantiek brengen maar ook om even te proosten want.......

We gaan die dag namelijk klokkie rond waarschijnlijk halen! 100.000 :P

Om dat te vieren versieren we hem ook een beetje :unsure:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.