Ga naar inhoud

Maandelijkse Meet & Greet Zuid-Holland 2009-2010


Zzazkia

Aanbevolen berichten

Miranda en ik (zei de gek) zijn er ook bij. Het wordt nu weer eens echt druk...ik zeg een paar extra koeien voor de SUKKIE JAKKES en een zeer grote tafel...

Kom maar op met die overige aanmeldingen....

We willen Die Lange mistery guest :schater::schater: zeker niet missen.

gr Aad

Link naar reactie
  • Reacties 373
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wordt zeker een gezellige boel, jammer dat we niet kunnen... B)

Nog een fotootje van de 5e november jl.

dsc00689b.jpg

:D

Link naar reactie

leuke foto geworden Ans. :thumbup:

Jammer dat jullie niet kunnen.

dsc00689b.jpg w3072.png

(maar ff op 't forum geplakt..)

Link naar reactie
Pfff, na veel schuiven, komen we toch even langs, Jacq blijft niet eten, ik wel.

Gezellig!

Je moet dan wel bij iemand op schoot, want er is maar voor 25 gereserveerd :rolleyes:.

Wie o wie stelt zijn/haar schoot ter beschikking aan Ewout :cooltext: ???

Link naar reactie

Was zeker leuk! Erg volle bak inderdaad. Zelfs nog twee onverwachte, lang niet geziene, en zeer welkome gasten, namelijk Puk (gelukkig nog geen hartaanval gehad) en Shrike (die thuis al een prakkie op had en Ruud dus meer stukjes soekie jakkes gunde) :kisstogether:

Moet nog wel bijkomen van de vraag van een niet nader te benoemen jankerd aan een medeforumlid: "Waarom ben je van een Porsche overgestapt naar een Z3?"

En dat echt met droge ogen vragen.... :birthday: ..... :wacko:

Buiten deze kleine misstap was het verder een prima sfeertje!

Link naar reactie
Moet nog wel bijkomen van de vraag van een niet nader te benoemen jankerd aan een medeforumlid: "Waarom ben je van een Porsche overgestapt naar een Z3?"

Daarom zit ik ook nooit naast je. :schater: (Edwin ook niet, viel me op)

Link naar reactie
Moet nog wel bijkomen van de vraag van een niet nader te benoemen jankerd aan een medeforumlid: "Waarom ben je van een Porsche overgestapt naar een Z3?"

En dat echt met droge ogen vragen.... :thumbup: ..... :huh:

Buiten deze kleine misstap was het verder een prima sfeertje!

inderdaad een lachwekkende vraag. Da's toch duidelijk! :schater:

Link naar reactie

Ook van mij maar even een reactie. Begon goed, s'middags beurtje voor Nicole haar privébak bij de wonderdokter in Reeuwijk. Nog geen 30 minuten binnen en krijg meteen een sloep achter de auto aangeknupt. Verzoekje om even naar Puk te brengen, tuurlijk geen probleem Ruud, factuur volgt... B) :schater:

Nou speciaal voor jouw dan

03122009360.jpg

Puk, mooi bedrijf heb je :muur: Jammer van die k.. vrachtwagens die de plekken bezet houden :unsure:

s'Avonds erg gezellig, jammer van het personeel wat daar rond loopt. Schijnbaar hebben ze het niet nodig zo'n club mensen. Het enthousiasme straalt er vanaf. Vooral als je om 10 uur nog een aantal koffie besteld :petje: Maar dat mocht de pret niet drukken, wij hebben weer een hoop schik gehad :wacko:

Link naar reactie
s'Avonds erg gezellig, jammer van het personeel wat daar rond loopt. Schijnbaar hebben ze het niet nodig zo'n club mensen. Het enthousiasme straalt er vanaf. Vooral als je om 10 uur nog een aantal koffie besteld :unsure: Maar dat mocht de pret niet drukken, wij hebben weer een hoop schik gehad :thumbsup:

Dan weet je gelijk wie jouw ruitenwissers heeft krom getrokken. :schater:

essena.jpg

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Beste M&G-ters,

Zzzazkia is kennelijk met kerstreces??

Volgende week donderdag is het 7 januari, de eerste donderdag van de maand.

Dus wat mij betreft de eerste M&G van 2010 in de BARAK.

Een prima locatie en tijdstip om deze M&G meteen maar de lading van een nieuwjaarsmeeting mee te geven. Zien we misschien ook weer wat nieuwe leden of oudgedienden/fanaten die we al een tijdje niet meer hebben gezien. :schater::thumbup:

Erwina en ikke zijn er..

Link naar reactie
Zzzazkia is kennelijk met kerstreces??

Nee, geen kerstreces... gewoon druk geweest en niet in de gaten dat de tijd zo snel ging... :wave:

Blijkbaar is de rest van het forum wel nog druk bezig met het verteren van de kalkoen, want vandaag welgeteld mijn eerste officiële aanmelding (zzztje ook al via PB) :thumbup:

Maar goed, daar gaan we weer, laat de aanmeldingen maar komen :thumbup:

Nieuwjaars-borrel... ik vind het prima. Wie neemt er oliebollen mee en wie zorgt er voor de nootjes?

Link naar reactie
Nieuwjaars-borrel... ik vind het prima. Wie neemt er oliebollen mee en wie zorgt er voor de nootjes?

ik zie ene Wolfers met een Volvo station deze pagina vervuilen vullen, daar gaan vast meer snacks in dan een Z. Lijkt mij zo´n mannetje die dat wel even regelt.

NB had het leuk gevonden weer eens aan te schuiven, maar ben dan op vakantie. Ergens in 2010 moet het lukken :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.