Ga naar inhoud

Maandelijkse Meet & Greet Zuid-Holland 2009-2010


Zzazkia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 373
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je moet niks, je bent vrij om lekker thuis te blijven :wave: :ok: .

Maar je staat genoteerd hoor, gezellig!

jawel,hij moet.

Link naar reactie
2491 geregistreerde gebruikers

en maar 7 aanmeldingen :notok:

Wordt een stille nieuwsjaarreceptie :m:

Ben blij, 2491 Z-jes past nooit op de parkeerplaats ;).

En ach, in totaal toch 16 eters dus dat lijkt me best wel gezellig. Jij komt in ieder geval en dan is het al snel feest :hypocritesmiley: .

O, by the way, wij zullen wel laat zijn... was ff vergeten om mijn agenda te blocken dus heb volle bak morgen :oops: . Sommige ondernemers komen dan toch...

Link naar reactie

ik hoop dat er niet zoveel files staan als gister. :smart:

we parkeren de auto ergens anders,komen met de grafbak. :schater:

Link naar reactie

Klus tip van Ivo:

Mocht je ooit met twee man laminaat gaan leggen; koop een apparaat om het te knippen, dan kan er eentje blijven leggen -_-

Arno over de koffie:

De koffie is pas lekkah,

met een kilo suikah

Waarom het aantal stukjes vlees per portie sjoekie sjakkie niet altijd gelijk is:

Er zijn muizen. Die eten niet veel, maar soms pikken ze een stukje.

Gelukkig zijn ze met behulp van een soort wit poeder bezig om de muizen te bestrijden. Ze doen dit door het poeder op de kalfslever te strooien, omdat niemand dat besteld (normaal gesproken).

Edwin o nee Nadia... of toch Edwin legt uit dat:

Amerikanen Japans eten per krat koken en serveren.

Dat blijkt heel efficient, want binnen een half uur sta je weer buiten.

Het was weer ouderwets gezellahg!! :wave:

Link naar reactie
Ton en Erwina...

Nog van harte met jullie 25 jarig jubileum !!!

En dank voor "het rondje" :wave: .

En Ton, wat doe jij op het forum, jullie hadden toch nog een afspraak (of was het een excuus omdat het niet gezellig was :thumbup:).

Thnx voor de felicitatie's

Ik was weer om 22.30 thuis..... om dan voor die 10 minuten nog even te komen.( 23.00 sluiting toch?)... -_-

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Donderdag 4 februari a.s., zijn wij de eerste :rant::thumbup::rolleyes:

Ans & Bert 2x :D

Link naar reactie
Donderdag 4 februari a.s., zijn wij de eerste :P:):rant:

Ans & Bert 2x :P

De eerste inschrijver van de maand geeft een rondje. Traditie die we vorige keer bedacht hebben en met meerderheid van stemmen hebben goedgekeurd :thumbup: .

En nee, Frank en ik tellen niet mee. Wij staan bovenaan omdat ik de topic-starter ben :D .

:rolleyes: Leuk dat jullie er weer bij zijn. Staat genoteerd!

Link naar reactie
De eerste inschrijver van de maand geeft een rondje.

Nou, dat lijkt me echt DE manier om aanmeldingen te krijgen volgende maand! :schater::schater: Zit je straks met een leeg topic... Dan heb je het zelf over je afgeroepen! :mellow:

Link naar reactie
Nou, dat lijkt me echt DE manier om aanmeldingen te krijgen volgende maand! :schater::schater: Zit je straks met een leeg topic... Dan heb je het zelf over je afgeroepen! :rolleyes:

Ach, het staat zo bot om nu al te zeggen dat ik het niet meer wil organiseren. Dit werkt net zo goed :unsure::mellow: ;)

Je moet iets als je niet zo sterk in communicatie bent... :smart:

Link naar reactie

Ik kan geen smoes verzinnen om er niet bij te zijn...dus ik ben erbij...en misschien komen we beiden.

Mijn rug is inmiddels onder behandeling bij de fysio dus ik hoop dat ik de 4e weer wat mobiel ben.

gr Aad

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.