Ga naar inhoud

Maandelijkse Meet & Greet Zuid-Holland 2009-2010


Zzazkia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 373
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zeg... jullie maken er wel een sport van om te komen als wij er niet zijn :thumbup:

De volgende keer dat jullie komen, komen Frank en ik op het laatste nippertje gewoon toch ;) :wave:

je komt toch niet ;) :P :P

Link naar reactie
Zeg... jullie maken er wel een sport van om te komen als wij er niet zijn :thumbup:

De volgende keer dat jullie komen, komen Frank en ik op het laatste nippertje gewoon toch ;) :wave:

Het was me nog niet opgevallen, maar dan zien we jullie dus op 1 juli :schater:

Link naar reactie

Voor 12 personen gereserveerd.

Op het terras reserveren kan niet, maar als er plek is kunnen jullie er wel gaan zitten en dan kan daar ook gegeten worden.

Veel plezier morgen en tot een volgende keer.

En Perry... nee, ik ben er morgen echt niet :thumbup:.

Diana neemt het vanaf hier van mij over. Diana, bedankt! :thumbup:

Link naar reactie
Diana neemt het vanaf hier van mij over. Diana, bedankt! :thumbup:

geen dank Sas.

bedankt voor je organisatie en heel veel suc6 met de verhuizing. :thumbup:

ik open een nieuw topic,de reactie's van morgen nog graag hier posten.(dus nog geen slotje A.U.B.)

iedereen heel veel plezier morgen en eet smakelijk. :thumbup:

(hier staat 't nieuwe topic)

Link naar reactie
Dat is laat, ik probeer er v/a 16:00 te zijn :thumbup:

Het is terras weer <_<

Ik rij ook op tijd weg van werk! zeker terrasweer...!! :thumbup: :sick: :thumbup:

Heb wel trek in een koude versnapering..! :angry:

Link naar reactie

Ja, super buiten gegeten !! :thumbup:

Alleen die vervelende oorbel..... :thumbup: , gelukkig waren er sateprikkers.... :thumbup::schater:

Link naar reactie

Het was gezellig!

Voor de frietjes hoef je er niet naartoe te rijden, maar het gezelschap is onbetaalbaar.

En verder:

- was ik zowat de enige die een eigen bierviltje bijhield (lezen jullie eigenlijk wel wat er hier op het forum geschreven wordt?)

- was Ans wat vroeg en Ruud 'wat later'...

- is buiten een tafeltje voor 12 organiseren moeilijker dan in de meeste horecagelegenheden die ik ken.

Zelfs al regel je zelf de tafeltjes en stoelen!

- zijn twee Witbiertjes voor sommige dames genoeg om onder de tafel te geraken.

- is Ans onder de tafel geraakt zonder alcohol, maar heeft ze aldaar wel een kostbare oorring onder het plankier uit getoverd met behulp van twee satéprikkers! Een MacGyver-pluim :thumbup:

- zijn er ideeën om het vrouwenforum nieuw leven in te blazen. Er onstond zelfs een roep om een vrouwelijke moderator om dat subforum in goede (lees: vrouwelijke) banen te leiden. Open sollicitaties kunnen naar ondergetekende worden ge-PB'd.

- zijn er wat oude forumkoeien uit de sloot gehaald en daarna onmiddelijk weer teruggestopt :thumbup:

- is buiten eten best heel tof voor de meesten, ik heb er in ieder geval met volle teugen van genoten. Bedankt allemaal!

Link naar reactie

Dames en heren 7huizen bezoekers.

Het was mij een eer de M&G een klein jaar te mogen organiseren, maar aan alles komt een einde.

De komende maanden zal ik weinig in 7huizen gezien worden vanwege de verhuizing van mijn praktijk.

Voor de volgende M&G's, iedereen veel plezier gewenst! En Diana, sterkte met het zooitje ongeregeld :notok: .

Nieuwe aanmeldtopic staat hier.

Heren mods, hier kan denk ik een slotje op?

Link naar reactie
En Diana, sterkte met het zooitje ongeregeld :notok: .

thnx Sas,zal wel goed komen. :m:

Link naar reactie
Diana, succes met de organisatie!

thnx Ad,jij een hele goede terugvlucht :notok:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.