Ga naar inhoud

Maandelijkse Meet & Greet Zuid-Holland 2009-2010


Zzazkia

Aanbevolen berichten

Jawel dames en heren, nog minder dan een week en dan is het weer zover.

Wie o wie komt onze opper-admin live aanschouwen :thumbup: (zie bovenstaande foto voor een eerste impressie).

Ja Ruud, moet toch je aanwezigheid een beetje promoten ;) :kisstogether:

Nou, zoals de voorspellingen er nu voorstaan gaat zelfs het weer ons goed gezind zijn, dus mogelijk zelfs een buiten-eet-sessie :rolleyes: . Dus, zet 'm op met de aanmeldingen en ik beloof niet te mopperen als er meer mensen komen dan aangemeld zijn :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 373
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Terug van weggeweest......lang niet geweest.......dus nu weer in de bonus-aanbieding....(trompet-geschal)......

Jawel hoor, 1x eten voor Karin :thumbup::party:

Hee Karin! Had het laatst nog met Frank over jou... dat we je al zo lang niet meer hadden gezien. Leuk dat je er weer bij gaat zijn, tot donderdag!

EDIT: en Ruud, kon je niet ff 2 tellen eerder op "plaats bericht" klikken ;).

Link naar reactie
Wie o wie komt onze opper-admin live aanschouwen :party:

Als Bart komt, dan ben ik er ook bij :ok:

Roodkapje is erbij, 2x eten heerlijk weer sjoekie sjakkie ;)

Gaan we (lees "jij") het redden om op tijd aan de soekiejakkie te gaan? :unsure::thumbup:

Link naar reactie
Als Bart komt, dan ben ik er ook bij ;)

Maar dat sluit niet uit dat je er ook bij bent als ik er niet ben :party: .

Mijn VANOS kitje moet nog even wachten op montage :thumbup: . Misschien de volgende soerabaja ronde?

Link naar reactie

Helaas, deze ronde moet ik overslaan, vrijdagmorgen ook alweer naar Zuid-Limburg, dus dat wordt even teveel voor Snaatje B) , Veel Plezier! B) en ik zie degene zaterdagmorgen vroeg bij de Limborit! :rolleyes:

Link naar reactie

Gereserveerd voor 19 personen.

Nog gevraagd of we buiten kunnen zitten, maar dat gaat niet lukken (zit het terras in 1 keer helemaal vol :sadder: ).

Dus... dat wordt lekker laat aan tafel zodat we zo lang mogelijk van het zonnetje kunnen genieten... buiten op het terras... zodat er daarna niemand meer buiten wil eten omdat het te koud wordt :thumbup: .

Tot morgen!

Link naar reactie

Ad, heb je weer een "wat voor Avatar zal ik eens kiezen" fase?

this one hurts! :wave:

avatar_7034.gif

mag ik deze voorstellen? <_<

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.