Ga naar inhoud

Maandelijkse Meet & Greet Zuid-Holland 2009-2010


Zzazkia

Aanbevolen berichten

Ad, heb je weer een "wat voor Avatar zal ik eens kiezen" fase?

this one hurts! :(

avatar_7034.gif

mag ik deze voorstellen? :kisstogether:

Ik had een ander maar kreeg door dat die een iets te hoog "midlife-crises-gehalte" had.. Voorlopig deze maar want die ontploffende raket heeft me tot nog toe alleen maar ellende gebracht.. :(

Ben nog op zoek naar mezelf en dus ook nog naar een andere avatar.. Suggesties mogen altijd, Ruud! ;) Die link van jou gaat het echter niet worden!

Link naar reactie
  • Reacties 373
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Suggesties mogen altijd, Ruud! :kisstogether:

pilot-avatar.jpg

Geinspireerd door Ad heb ik op http://www.simpsonsmovie.com maar weer een "2010" versie van mijzelf gemaakt. Nog minder haar dan eerst, en met brilletje (contactlenzen zijn zooooo 2007)

Link naar reactie

Wij zijn weer thuis en het was weer gezellig ;)

Daarnaast een mededeling van huishoudelijke aard.

Komende maand, juli 2010, zal mijn laatste maand zijn dat ik het M&G-topic up to date hou.

In augustus zijn wij op vakantie (en kan ik dus het aantal eters niet doorgeven) en daarna komen er voor mij vanwege de verhuizing van mijn praktijk een aantal zeer drukke/hectische maanden aan. Dit betekent dat ik waarschijnlijk veel M&G's moet missen en ook dat ik er niet altijd aan toe zal komen het topic up to date te houden.

Dus, wie o wie voelt zich geroepen mijn taak vanaf augustus 2010 (officieel dus eigenlijk al na de M&G van juli) over te nemen?

Link naar reactie

zooo, alle Limbo's die vanavond op de M&G Zevenhuizen waren zijn ook weer thuis.

Dankjulliewel dat ik vanavond bij jullie te gast mocht zijn. Ruud en ik zaten al rond zessen op het terras (daar had Ruud zo hard voor doorgewerkt, om de eerste te zijn ;) ). Geweldig leuk om weer zoveel bekende gezichten te zien en zelfs nog een aantal nieuwe.

De soekiejakkie was heerlijk. Nadat ik het dertiende brokje (zeg maar gerust "homp" ) vlees had gevonden zat ik ook lekker vol, heerlijk!!

op de terugweg toch kunnen ontdekken dat het vervangen van de vanosring wel degelijk nut heeft gehad, maar dat is wat voor morgen. Truste ;)

Link naar reactie

Zo, na een jaar van afwezigheid kan ik alleen maar concluderen dat er geen ene r§#t is veranderd ;) . Dus het was weer gezellig. Volgende maand kom ik mét de ZZZZ, al dan niet met of zonder sound-generator.

Link naar reactie

Het was weer gezellig druk met een top aantal S54'ers... :thumbup:

Wel hadden we last van een schele kok :blink: was niet zo goed in het

verdelen van de porties SOEKIE SJAKKIE (toch Ruud?? :unsure: B) )....Ook een bediener had last van een lamme arm; 'k had plotseling een warme rug van SJsaus :blink::angry: grrr...

Al met al weer een enerverende avond!

Op naar de volgende M&G!

Link naar reactie

Inderdaad weer gezellig.

Met een paar opmerkelijke zaken......

*Ruud en Ruud zijn qua vleeshomphoeveelheid verwisseld door bedienend personeel :thumbup:

*Saskia de jonge bediende wel een lekker ding vond ;)

*Saskia een bewering van Ivo kreeg over haar leeftijd versus de bediende en daarop Ivo sloeg B)

*...daarbij haar hand bezeerde aan de Nokia die er tussen zat... :blink:

* Joost uitgebreid zat te vertellen over de soundgenerator van de Z4 en Bas hier wel (dove) oren naar had

* en daarmee de Z4 bezitters de Z3 sound kunstmatiog terug proberen te krijgen....

* Ruud RvE aan Marijke een andere route voorsteld omdat ze een :m: heeft ??????

* Ruud RvE daarmee aangeeft dat hij die route beter niet kan rijden......rare jongens die limbo's

*de Z4 van Bas door Marijke aangemerkt is als een "vertegenwoordigers"auto :blink::angry:

* Arno wat later was en daarmee Marcel(zter)weer deed omdraaien om op de parking de S54 te bewonderen.... :unsure:

* Ivo Marcel weer inhaalde op de A16 en op de A15 in de tunnel lekker lawaai hebben gemaakt (zonder generator of zo)

Het dus weer een enerverende avond was. TOP!!

Was weer ouderwets dus......

Link naar reactie
Dus, wie o wie voelt zich geroepen mijn taak vanaf augustus 2010 (officieel dus eigenlijk al na de M&G van juli) over te nemen?

ik neem 't stokje over van Sas.

we kunnen er helaas alleen de wintermaanden bij zijn maar dat neemt niet weg dat ik 't topic niet bij kan houden en de aantal eters door te geven.

dus bij deze.

Sas,hartelijk bedankt voor je inzet 't afgelopen jaar. :kisstogether:

een hele fijne vakantie en suc6 met de verbouwing. :thumbup:

(ik open volgende maand een nieuw topic,dus na de M&G van juli)

Link naar reactie
ik neem 't stokje over van Sas.(ik open volgende maand een nieuw topic,dus na de M&G van juli)

Hee Diana. Top :thumbup: :ok: .

We hadden uiteraard via PB al wat gecommuniceerd, maar super dat je het stokje over wil nemen van mij. Zeker omdat je zelf toch niet altijd aanwezig kunt zijn vind ik het helemaal super dat jij wil proberen dat zooitje ongeregeld in goede banen te leiden ;).

Komende maand regel ik het nog gewoon, maar fijn als je daarna een nieuw topic start. Zou het zelf namelijk erg vervelend vinden als ik door de drukte zou vergeten te reserveren... :m:

Dus, nogmaals dank :ok:

Link naar reactie
Komende maand, juli 2010, zal mijn laatste maand zijn dat ik het M&G-topic up to date hou.

In augustus zijn wij op vakantie (en kan ik dus het aantal eters niet doorgeven) en daarna komen er voor mij vanwege de verhuizing van mijn praktijk een aantal zeer drukke/hectische maanden aan. Dit betekent dat ik waarschijnlijk veel M&G's moet missen

Darn, dan moet ik er dus snel bij zijn. Dat is 1 juli dus al? Schrijf mij er dan maar bij + eten.

Net bij Roodkapje een afspraak geregeld voor de Vanos-kit, dus ik kom mijn Z komt in topconditie!

Link naar reactie

Hou voor mij ook een stoeltje vrij.... :unsure::nasty: ;) 1x eten EN drinken :)

en voor deze grote hond een plekje...sitainauto.jpg

Link naar reactie

Jaaaa....mensen <_< doe eens gek voor de gezelligheid! :schater:

Onze mascotte wil jullie ook weer begroeten... :)

sitainauto.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.