Ga naar inhoud

Maandelijkse Meet & Greet Zuid-Holland 2009-2010


Zzazkia

Aanbevolen berichten

Nog een beetje vroeg dag, maar...

De volgende Meet & Greet 7huizen valt in de Mei-vakantie!

Dat betekent redelijk fileloos over de snelweg zoeven, dus dat maakt het ineens ook mogelijk voor mensen van ver(der) om een keer aan tafel aan te schuiven :unsure:

Grijp dus die kans om aanwezig te zijn bij de ultragezellige evenement!

Wij komen niet, die dag moeten we 1 van onze katten ophalen bij die dierenkliniek in Gent, dus dan zijn we 's avonds graag thuis om in de gaten te houden of alles goed gaat.

Link naar reactie
  • Reacties 373
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wij zijn er in mei alvast weer bij...! :thumbup: 2x eten! dus wie schuift erbij????, goh wat een rijmerij... :schater::unsure:

Link naar reactie

Om nog even op de geldkwestie in te gaan: we komen al jaren bij de Barak over de vloer, ik ben er absoluut van overtuigd dat de rekening klopt dus dat is geen issue en vind ik ook een vage uitvlucht. Het is de afgelopen jaren nooit een punt geweest, regelmatig gingen wij als een van de laatsten weg en wij vroegen dan wat er nog open stond en namen er meestal nog een paar drankjes bij, mandjes stokbrood worden ook wel eens vergeten, geen probleem. Het was nooit veel, altijd een paar colaatjes of biertjes of een koffie, joh prima daar heb je mij ook nooit over gehoord en de anderen die dit betaalden ook niet want wij waren zeker niet de enigen. Nu is het twee keer echt flink niet goed gegaan (de eerste bon heeft de Barak zelf voor lief genomen, wat ik al niet vind kunnen, dat gaat erg ver). Ik vind dat wij dit serieus moeten nemen en zelf volwassen genoeg moeten zijn om de verantwoordelijkheid te nemen voor een correcte afrekening.

De simpelste oplossing voor iedereen is gewoon zelf bijhouden wat je eet en drinkt, neem een pen mee en klaar. Is ook vrij gebruikelijk als je ergens gaat eten en drinken, om af te rekenen, ongeacht of je eenmalig of vaker komt. Ik krijg de indruk dat er vrij makkelijk over wordt gedacht, alsof het een stamkroeg is waar je wekelijks komt maar dat zie ik duidelijk anders.

Oftewel: als er een probleem is, zorg dat je wat aan de oorzaak doet, in plaats van allerlei noodconstructies te bedenken waarmee je het probleem in stand houdt.

Dus als dat nou het goede voornemen wordt van de meeting: dat Ruud (die nou eenmaal altijd als laatste weggaat, hij heeft een naam hoog te houden :schater:) nooit meer meer hoeft te betalen dan zijn eigen 17 biertjes! :thumbup:

Ik hoop dat we met zijn allen voortaan wat netter hiermee omgaan en karakter tonen richting de mensen die ons jarenlang maandelijks ontvangen en bedienen.

Link naar reactie
De simpelste oplossing voor iedereen is gewoon zelf bijhouden wat je eet en drinkt, neem een pen mee en klaar. Is ook vrij gebruikelijk als je ergens gaat eten en drinken, om af te rekenen, ongeacht of je eenmalig of vaker komt. Ik krijg de indruk dat er vrij makkelijk over wordt gedacht, alsof het een stamkroeg is waar je wekelijks komt maar dat zie ik duidelijk anders.

Oftewel: als er een probleem is, zorg dat je wat aan de oorzaak doet, in plaats van allerlei noodconstructies te bedenken waarmee je het probleem in stand houdt.

Net als jouw constructie blijft het een zaak van discipline om te onthouden wat je hebt genuttigd of te onthouden dat je het moet opschrijven!!

Maar goed het is het proberen waard.

Alle andere jaren schreven we het niet op en kwamen we wel uit........

Link naar reactie

Waar blijft iedereen?? :groupwave:, wordt toch geen diner voor twee? :sleepy:

Link naar reactie

Wie gaat ons vergezellen??? ;) :) ;)

Link naar reactie
Was t maar een weekje later, dan is iedereen vrij... :D

Hee die Lotte!

Haha, dat jij in Limburg woont... :thumbup:. Regio Utrecht heeft komend eweek gewoon vrij. Regio Zuid-Holland weet ik eigenlijk niet... :foto:

Zou leuk zijn als je er weer een keer bij kunt zijn :thumbup: hopelijk in de zomervakantie???

Link naar reactie
Oh ja, wij zijn er ook weer bij, eten 2x

Hee hoi!

Ik (nouja Frank) had vandaag al gereserveerd voor 11/12 personen, maar ik neem aan dat het geen probleem is als er 2 bijkomen.

Veel plezier allemaal donderdag en tot de volgende keer :hypocritesmiley: .

Link naar reactie
Hee die Lotte!

Haha, dat jij in Limburg woont... ;). Regio Utrecht heeft komend eweek gewoon vrij. Regio Zuid-Holland weet ik eigenlijk niet... :holiday:

Zou leuk zijn als je er weer een keer bij kunt zijn :) hopelijk in de zomervakantie???

Hahaha.. dat ik er vrijwillig voor heb gekozen om in de middle of nowhere te gaan wonen, pff :P

1 juli ga ik er bij zijn ;) :ok:

xx

Link naar reactie
:thumbup: 6 personen meer dan gereserveerd...

Wij zijn morgen zelf niet meer in de gelegenheid om de extra eters door te geven. Maar goed, zal vast goed komen...

Oooo in dat geval komen wij ook.

Astrid en Marcel . tot straks.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.