Ga naar inhoud

Maandelijkse Meet & Greet Zuid-Holland 2009-2010


Zzazkia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 373
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

en net nog maar ff gebeld. stond reservering voor 11 personen, dus maar even laten aanpassen naar 21 :thumbup: ;)

ze gaan verbouwen en wij gaan rijden.

Tot zo

Link naar reactie
en een unieke gebeurtenis

Mooi! De halve voorraad S54's van NL op een rijtje (doe mij die witte maar :rolleyes: )

Link naar reactie

Ja, was zeker errug gezellig, iedereen was goed gemutst ... :rolleyes::schater:

sdc10086nz.jpg

sdc10083f.jpg

sdc10084a.jpg

sdc10088v.jpg

Link naar reactie
en net nog maar ff gebeld. stond reservering voor 11 personen, dus maar even laten aanpassen naar 21 :rolleyes::blink:

Edwin, fijn dat je nog even had gebeld. Hadden dinsdagavond al gebeld en daarna zijn er nog heeeel veel aanmeldingen bijgekomen.

Voor een volgende keer:

Dit aanmeldtopic is bedoeld om te inventariseren hoeveel mensen er naar de M&G komen, zodat het juiste aantal personen doorgebeld kan worden. Het is dan niet handig als er na het doorgeven van het aantal eters op het laatste nippertje nog 8-10 personen bijkomen...

En klopt, we zijn niet verplicht te reserveren, maar aangezien we dat wel doen is het wel zo netjes als het aantal doorgegeven personen ongeveer klopt. Anders heeft dit topic ook weinig functie meer...

Dus voor een volgende keer, ik geef de reservering door op dinsdagavond of woensdagochtend. Verzoek dan ook voor die tijd aan te geven of je wel/niet komt.

Link naar reactie
Anders heeft dit topic ook weinig functie meer...

Dit topic heeft altijd nut.

het is voor een restaurant leuk om te weten of er boven het "gemiddelde" aantal gasten nog eens 5, 10, 10, 30 man bij komen.

Als ze de Z3 club nou gemiddeld op 10 -20 man inschatten hebben ze voldoende informatie lijkt mij en moeten ze niet zeuren.

Ik vind trouwens als ze een eenheidsmenu serveren, omdat we met teveel(!) mensen komen, ze eigenlijk ook een korting moeten aanbieden.

Link naar reactie

gelukkig dan maar dat er helemaal niet werd gezeurd, er keurig een tafel klaar stond, hoewel er nog een tafel tegenaan moest vanwege nog meer mensen, en was er geen sprake van een eenheidsmenu :rolleyes:

Link naar reactie

Voor de volgende meet & greet Zevenhuizen op 3 juni heb ik de onderhoudsbeurt + vanosringengedoe voor de coupe gepland bij Ruud.

Dus eindelijk kan ik eens de soekiejakkie proberen waar ik al jaren zoveel over lees! ;)

(moet ik nu een bierviltje en een pen meenemen? ;) )

Link naar reactie
En klopt, we zijn niet verplicht te reserveren, maar aangezien we dat wel doen is het wel zo netjes als het aantal doorgegeven personen ongeveer klopt. Anders heeft dit topic ook weinig functie meer...

Dus voor een volgende keer, ik geef de reservering door op dinsdagavond of woensdagochtend. Verzoek dan ook voor die tijd aan te geven of je wel/niet komt.

Goed zo ZZaz, de zzweep over dit zooitje ongeregeld :unsure::schater:

Ik ga een poging doen om door de files heen te wurmen en er de komende meeting bij te zijn.

Link naar reactie
nee, een pen is voldoende. Je kunt ook je placemate gebruiken. :schater:

uh :blink: ik ben alleen, moet ik een vriend meenemen voor op mijn plaats? :m:

Link naar reactie
Maar je mag natuurlijk je vriendje meenemen.

dan neem ik toch liever een placemat mee

bamboo_placemats_dark_4_thumb.jpg

Link naar reactie
(moet ik nu een bierviltje en een pen meenemen? :m: )
Sommigen lopen weg zonder te betalen, dan hoef je het eigenlijk ook niet bij te houden :blink: .
Link naar reactie
Sommigen lopen weg zonder te betalen, dan hoef je het eigenlijk ook niet bij te houden :m: .

Dit is niet waar Henk.

Er is nog nooit iemand weggelopen zonder te betalen.

Wat het issue is dat sommigen niet goed onthouden wat genuttigd is en daardoor te weinig afrekenen.

Link naar reactie
Dit is niet waar Henk.

Er is nog nooit iemand weggelopen zonder te betalen.

Wat het issue is dat sommigen niet goed onthouden wat genuttigd is en daardoor te weinig afrekenen.

Je moet mijn postings nooit letterlijk nemen, maar idd, het zou een verkeerde indruk kunnen wekken.

Zal het niet meer doen :rolleyes: :hmmsmiley02: :thumbup:

Link naar reactie
Ja, was zeker errug gezellig, iedereen was goed gemutst ... <_<:schater:

Wat een kleine rotfoto's joh, zo zie je toch geen moer?

:schater::schater:

Goed gedaan hoor Ans :ok: voorheen waren ze echt enooorrrum.

Enne ik vraag me af of ze wel op die bewuste avond gemaakt zijn want ik heb werkelijk niets meegekregen van de hoedjes :blink:

Link naar reactie
sorry tiepvoutje. Maar je mag natuurlijk je vriendje meenemen. homosexkjrlighet570515p.jpg

WOW ik zeg, Ruud, laat die bril voortaan maar achterwege. Staat je veel leuker, zo zonder bril <_<

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.