Ga naar inhoud

Maandelijkse Meet & Greet Zuid-Holland 2009-2010


Zzazkia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 373
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het wordt alweer gezellig druk :) .

Nog een kleine week te tijd om aan te melden voor de inmiddels legendarische Meet & Greet in Zevenhuizen.

Uiterlijk woensdagochtend wordt het aantal eters doorbellen. Dus wees er op tijd bij om dit ultieme evenement niet te missen.

Link naar reactie
Het wordt alweer gezellig druk :m: .

Nog een kleine week te tijd om aan te melden voor de inmiddels legendarische Meet & Greet in Zevenhuizen.

Uiterlijk woensdagochtend wordt het aantal eters doorbellen. Dus wees er op tijd bij om dit ultieme evenement niet te missen.

Nou vooruit, omdat je zo uitnodigend de M&G aanprijst. :)

We zijn van de partij, Ton en Erwina 2 x eten.

Link naar reactie

Ik kan er helaas niet bij zijn (geen vergadering of zo :lol2: ) en Jenny wilde niet alleen.

Veel plezier en in het bijzonder de felicitaties aan Nadia :holiday: ;) en een groet aan Willy en Diana. :thumbup:

Link naar reactie

Ik weet dat ik wat laat ben maar helaas moet ik vanavond verstek laten gaan sorry sorry .

Ben gevraagd om in te vallen by een band waar de drummer van ziek is geworden .

Zit dan wel in mijn eigen pokke herrie :punk: maar ja,volgende maand zijn we er wel weer bij.

Link naar reactie

Stervensdrukke week gehad, vandaag liep m'n werk uit, me de tering gehaast om naar huis te komen, staat GVD de hele A12 vast. Inmiddels lijkt het wel weer te rijden, maar ik ben inmiddels zo chagrijnig dat ik geen zin meer heb om in de auto te stoppen en pas om half 9 aan tafel te schuiven.

Sorry allemaal, ik was er graag bij geweest...

Link naar reactie

't was zzzupergezellig,en lekker gegeten.

we hadden op de terugweg nog plezier van de broekie jakkie. :schater:

volgende maand zijn we er weer bij :newblush:

@ief,en heb je de tuin nog afgekregen?

Link naar reactie
Het was weer super vanavond :newblush: , snap niet dat er zo weinig animo is de laatste tijd ;)

Dat viel mij ook op.

Ik weet nog dat we vroeger bijna niet in het etablissement pasten.

Dat je ook samen van 1 bord moest eten.

Maar sinds de tijd vorderd gaan er meer aanwezigen af dan dat er bij komen.

Het is een trend die we moeten ombuigen, maar hoe?

Link naar reactie

Het was idd weer gezellig..

Marcel....je had ook Astrid alleen kunnen sturen...dat hadden Ruud en ikzelf ook niet errug gevonden :schater::schater:

Sas er zijn toch ook andere wegen dan alleen de A12 om naar Zevenhuizen te komen....jammer dat jullie er niet waren.

Het viel ook op dat nu niet alleen de Soeki-Jakkes in trek was maar gezien het groot aantal bestellingen van de Irish Coffee wordt dit nu het Z3 toetje van de maand.

Als laatste viel me op dat die Prutso dinges voor de eerste keer iets zinnigs te melden had....het gaat er verdacht veel op lijken dat dit een bekende is op het forum....Nadia weet jij hier meer van :schater::schater:

tot de volgende maand

Ans plaats jij nog even wat :m: ;) want onze 'fofograaf' was helaas niet aanwezig...prutser(ovics).... :newblush: ;) :m:

Link naar reactie
Als laatste viel me op dat die Prutso dinges voor de eerste keer iets zinnigs te melden had....het gaat er verdacht veel op lijken dat dit een bekende is op het forum....Nadia weet jij hier meer van :schater::schater:

dus toch :newblush:

Link naar reactie
Sas er zijn toch ook andere wegen dan alleen de A12 om naar Zevenhuizen te komen....jammer dat jullie er niet waren.

Wat denk jij... we zijn druk aan het kijken geweest op routenet: A27-A15, binnendoor, etc... maar allemaal routes die meer dan een uur zouden duren. En dat is dan zonder file/vertraging, maar dat lukt niet in de spits. En we waren ook gewoon moe en daardoor chagrijnig dat uitgerekend gisteren een aantal banen op de A12 dicht waren. En dan ook ff geen werkende TomTom...

Volgende keer gaan we er wat ons betreft weer gewoon bij zijn, heb in ieder geval mijn agenda op het werk iets korter ingepland :newblush:.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.