Ga naar inhoud

Maandelijkse Meet & Greet Zuid-Holland 2009-2010


Zzazkia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 373
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Helaas, op donderdag 3 december bijeenkomst Belastingdienst....van 's middags tot ??? ... :(

Dat wordt geen soekijakkie... :wub::party::rolleyes:

:wave:

Link naar reactie

:blink: ff een dagje niet op het forum geweest en meteen zit de hele barak alweer vol voor de volgende M&G :unsure:

Frank en ik gaan alvast alle mogelijke routes uitprinten en in al onze TomTom-en zetten en dan moet het goed :D komen.

@ zzztje, je mag best sinterklaas en cadeautjes meenemen hoor, geen bezwaar ;).

Link naar reactie
Er komt nog een vage kennis mee en die eet ook mee, dus 1x Mistery guest + eten ;)

Ik heb Roger al een tijdje niet gezien :blink:

Maar doe het niet verklappen anders krijgen we misschien teveel afmeldingen...........................

Link naar reactie

gister de Mistery guest gesproken,en zei al dat ie ons komt vervelen de 3de.gezellig! :blink:

Link naar reactie

Zegge, meneer van Epscheuten... wat denk jij, die Zzazkia heeft heel de dag niks te doen. Vind het al een hele prestatie om de aan- en afmeldingen netjes up to date te houden, om dan ook nog ieders gezinssamenstelling in de gaten te houden :D .

"Wij" komen ook is redelijk algemeen hoor, de eerst volgende keer bedoel je dat je dan ook de buren en een collega meeneemt :unsure:

Gezellig, jullie staan er nu alledrie bij, maar helaas weet ik zo ff niet de voornaam van "Beatrijs"... <_<

Link naar reactie
Hee, wat leuk!

Haha, verwacht geen culinaire, italiaanse taferelen hoor... Maar wel een hoop gezelligheid <_<

Kom je alleen of neem je Annelies ook mee?

Voorlopig alleen. Tenzij Annelies nog iets kan regelen met d'r werk. Dat hoor je dan nog.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.