Ga naar inhoud

Maandelijkse Meet & Greet Zuid-Holland 2009-2010


Zzazkia

Aanbevolen berichten

Ja, wij zijn van de partij 2x eten.

Ton en Erwina

Graag ons even van de eters afhalen.

Erwina heeft per 1 oktober een nieuwe baan en met het eerste rooster is het meteen raak (jawel ....middag/avonddienst).

Sterk op aangedrongen om de eerste donderdag van de maand voor de komende twintig jaar

vanaf 17.00 tot 24.00 uur te laten blokken :schater: , maar of dat gaat lukken.... :rolleyes:

We komen nog wel even een afzakkertje halen....(na negenen...). (zal ze wel nodig hebben na zo'n eerste start...)

Eet allen smakelijk!!

Link naar reactie
  • Reacties 373
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gereserveerd voor 14 personen.

Jammer dat ik er zelf niet bij kan zijn,

Laat ze barsten! Meld je gewoon af voor die vergadering, niet met een smoesje maar gewoon eerlijk, dat je wel wat leukers te doen heb :unsure:

Na de vrouwen emancipatie en baas in eigen buik, wordt het tijd dat je ook hierin mondiger wordt.

Link naar reactie
Laat ze barsten! Meld je gewoon af voor die vergadering, niet met een smoesje maar gewoon eerlijk, dat je wel wat leukers te doen heb :sadder:

Na de vrouwen emancipatie en baas in eigen buik, wordt het tijd dat je ook hierin mondiger wordt.

:schater::schater::unsure:

Helaas ben ik ook baas in eigen bedrijf en het is een overleg over het nieuwe eerstelijns medisch centrum waar ik over een klein jaar ga vestigen.

M&G is beslist leuker, maar het overleg beslist belangrijker...

En zo ge-emancipeert als ik dan ben kies ik voor mijn eigen bestwil :lol:.

Link naar reactie
:schater::schater::unsure:

het is een overleg over het nieuwe eerstelijns medisch centrum waar ik over een klein jaar ga vestigen.

Dat verandert de zaak.

Hebben jullie al nagedacht over de inrichting, buro's, wachtkamerbankjes etc? Ik heb een goed adresje voor je :sadder:

Link naar reactie
ik sta zelf ook al te veel achter het aanrecht...

Daar heb jij niets te zoeken!

Dat is hun domein en je tast hiermee 1 van de fundamentele rechten en plichten van de vrouw aan.

nl, aanrecht en zwijgplicht <_< .

Link naar reactie
Daar heb jij niets te zoeken!

Dat is hun domein en je tast hiermee 1 van de fundamentele rechten en plichten van de vrouw aan.

nl, aanrecht en zwijgplicht :) .

Nou dat wordt gezellig vanavond!! Weet waar je aan begint! :schater:

Link naar reactie
Nou dat wordt gezellig vanavond!! Weet waar je aan begint! :schater:

:nono::rolleyes:

Het lijkt er inderdaad op dat het erg gezellig was...

Zo gezellig dat iedereen nog zijn roes aan het uitslapen is?

Of is er nu toch daadwerkelijk een vrouw VS man-oorlog uitgebroken en hebben jullie elkaar allemaal afgemaakt...

Zo'n overweldigende hoeveelheid reacties na een M&G heb ik nog noot gezien... :blink:

Haha, of er was gewoon geen z*k aan omdat Frank en ik er niet bij waren... dat is een erg verklaarbare reden :wub:.

Link naar reactie

Iedereen is denk ik nog in de roes van hoe gezellig het was zonder Saskia en Frank. :rolleyes:

Het was erg gezellig vonden wij. Ans was er met Bert(alsof ie er altijd al bij is geweest! :nono: ) en Ruud had 7 stukjes soekiejakkie + 1 van Ivo =8 stukjes :muur: Voor ruud een magere vangst dit keer.

Nadia drinkt Palm uit het flesje en zij Metallica wel aardig vindt :blink: ......en heeft .....................en vond dat........................en weet zeker dat..............en de rest is niet waar.......

Marcel en Astrid nu sinds 2 maanden samenwonen :wub::wub: (nu snap ik het aanrecht verhaal hierboven)

Ans foto's heeft gemaakt maar nog niet geplaatst...........(Bert gaat voor :m: )

Erwina haar nieuwe baan top is :wub: en de komende 4 1e donderdagen v/d maand zich heeft uitgeroosterd :m:

en ik de rest van de tafel niet gesproken heb.............

Tot november........

Link naar reactie

Ojee waren wij er dan, hoe kan dat ik had ons niet eens aangemeld.

Sorry hoor Sas ik heb het ook zo druk nu zie ik pas wat het is om met een vrouw te leven DOE DIT DOE DAT de hele dag pfffff ik ben versleten van de vaatwasser vullen,jammer dat ze zo lekker zijn anders :blink:

Ach hoe was het spreekwoord ook alweer.... Alles went behalve een VROUW. :rolleyes:

Groetjes Astrid en ........

Link naar reactie
. . . . . . . en ik de rest van de tafel niet gesproken heb.............

Ik zat tegenover je (weet je nog?)

Maar je hebt idd niet gesproken, je zat te lallen. :rolleyes:

Link naar reactie
Ik zat tegenover je (weet je nog?)

Maar je hebt idd niet gesproken, je zat te lallen. :lol:

Zat jij tegenover mij?????????? Hoe zie je er uit en hoe heet je dan?? :schater::schater:

Wat ik mij kan herinneren was het een lege stoel.(vraag maar aan Ruud)

Link naar reactie
Haha, of er was gewoon geen z*k aan omdat Frank en ik er niet bij waren... dat is een erg verklaarbare reden :thumbup:.

Ja Frank waar was je nou, JIJ had toch geen vergadering? Wij maar wachten met eten... :lol:

Link naar reactie
Ik zat tegenover je (weet je nog?)

Maar je hebt idd niet gesproken, je zat te lallen. :lol:

Ja Henk je zat als enige aan de kant van de vrouwen, nooit achter je gezocht, zo geemancipeerd :schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Donderdag 5 november

1. Zzazkia (Saskia) en The Bob (Frank)

wij hebben weer zin in sjoekie sjakkie.

zet ons er maar bij Sas. :birthday:

Link naar reactie

Wij zijn er 5 november ook gewoon weer! :P:thumbup::thumbup: Ans & Bert.

(Sita moet nu thuis blijven... :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.