Ga naar inhoud

BMW Z4 2009


wheelz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 210
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hij is geweldig de foto's zijn beter dan de officiele. En dat gemekker over de kofferruimte moet eens ophouden. Jullie hebben geen idee waarom het is zoals het is. Nou OK dan. Het is de bedoeling dat je je vrouw thuis laat en op de bijrijdersstoel je tandenborstel, Armani pak en creditcard legt. Dan rij je naar Italie, hang je je pak in het hotel en vervolgens pik je een lokale chick op. Zo werkt dat dus En voor alle zekerheid, als je thuiskomt :foto:

Link naar reactie

inderdaad mooie foto's Martijn!!

Met het dakkie dicht is het wel een beauty!! Mooie Saphirscharz nemen, zie je de kieren van het vouwdak niet eens!

3187792045_2268714a90_b.jpg

Dat gedoe over kofferruimte is inderdaad niet spannend, tenzij het je daily driver is of je enige auto. Ik heb de Coupe pas 1 keer zo ver volgeladen dat het afdekscherm niet meer dicht kon.

Het is wel erg gaaf dat er weer "erweitert Leder" leverbaar is, zoals op de Z3. Dat zijn wel de dingen die de auto iets extra's geeft wat je niet 123 bij andere merken tegen komt.

Link naar reactie
Het is de bedoeling dat je je vrouw thuis laat en op de bijrijdersstoel je tandenborstel, Armani pak en creditcard legt. Dan rij je naar Italie, hang je je pak in het hotel en vervolgens pik je een lokale chick op.
Ik ken kerels die al die problemen niet hebben :foto:
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • Administrator

Yellow submarine, vlaflip, kanariepietje, kuikentje, eierdooier...

BMW_Z4_geel-6712.jpg

Verzin maar een leuke naam.

Wel een ehhh... apart kleurtje zeg maar. :blink:

Link naar reactie
en toch is er iemand die hem koopt :schater::lol: en de kleur helemaal te gek vind :newblush: ik denk dat die kleur snel gaat vervelen en bij inruil ????

Hans

Daar heeft Olivier een goed punt :m:

Hij gaat vermoedelijk snel vervelen ... hoewel ik dat alcantara met gele biesjes toch wel HEEEEEL TOF vind.

Ik denk dan toch maar eens te gaan kijken ... maybe morgen? Who knows.

De inruil zal wel dramatisch slecht worden ja ... ik denk dat als je er mee uit de showroom wegrijdt hij al 40.000 minder waard is :(

Link naar reactie

Wat een gezeur over een kleur zeg. Als het een lamborghini zou zijn zou iedereen het prachtig vinden; daar is geel 1 van de meest verkochte kleuren.

En als je je kleur al uitzoekt op de inruilwaarde dan doe je imho toch al iets niet helemaal goed.

Link naar reactie
  • Administrator

Voor de liefhebbers van Aatacamegelb, bij de Oosterburen is er een uitgebreidere "real life" fotoserie beschikbaar:Geel, geel en nog eens geel

(voor zover nog niet gedaan, je moet even registreren / inloggen om de beelden te kunnen zien)

Link naar reactie
Wat een gezeur over een kleur zeg. Als het een lamborghini zou zijn zou iedereen het prachtig vinden; daar is geel 1 van de meest verkochte kleuren.

En als je je kleur al uitzoekt op de inruilwaarde dan doe je imho toch al iets niet helemaal goed.

weet je wat koop jij hem lekker is die dealer er ook vanaf :schater:

Hans

Link naar reactie
weet je wat koop jij hem lekker is die dealer er ook vanaf :schater:

Hans

Ik wou nog reageren...

Kijk ik snap Guido zijn punt wel, maar hypothese.

Stel jij kan hem betalen ... is het dan niet verstandig toch na te denken over de afschrijving? Of wil jij je geld zomaar in het putje gooien.

Ik vind 90.000 euro toch nog een hoop geld, daar kan ik ook iets anders leuks voor kopen. Als die 90.000 euro na één jaar nog maar 45 waard is is dat voor mij wel een reden om een andere kleur te overwegen die mogelijk maar 20.000 afschrijft. (om even een voorbeeld te geven).

i.a.w. ik denk dat iedereen, jij ook want je hebt een 2ehands Z4, nadenkt over prijs / prestatie / TCO.

Als je dat niet doet, tja, dan ben ik eigenlijk blij voor je. Jij hebt het zo goed gemaakt dat je over 20.000 meer of minder geen zorgen hoeft te maken.

Op dat punt zit ik, nog, niet.

Link naar reactie

Ten eerste denk ik dat een andere kleur niet zo veel meer afschrijft als jij in je voorbeeld schetst, maar meer nog een z4 is een hebbedingetje. Een auto die je wilt hebben omdat je gevoel dat wilt. Je moet het exemplaar kopen wat jij het liefst wilt; dat je er veel geld op gaat verliezen staat toch al vast.

Als je dat een probleem vindt, dan moet je een volkswagen polo kopen, bij voorkeur een diesel, en geen auto als een z4 oid. Met een z4 schrijf je in 5 jaar waarschijnlijk 10x zoveel af als met een polo of gelijksoortig gebakje. Laat een opvallende kleur dan 12x (of whatever) zoveel worden.

Het lijkt mij dan een slechte deal dat dat je ervan weerhoudt de auto van je dromen (of iets wat enigzins haalbaar is in die richting) te kopen. Want dat is de reden waarom je een auto als een z4 koopt. Bij een polo zal niemand die reden aanvoeren.

Dat is mijn visie althans.

Link naar reactie

Hoe weet je nou dat ie niet behoorlijk meer in te ruilen valt vanwege de kleur?

Je fantaseert in mijn ogen allerlei twijfelachtigheden erbij alleen omdat jij het persoonlijk een lelijke kleur vindt.

Als je nou gewoon eens een objectieve mening zou vormen en zou kijken voor hoeveel z4's in wat opvallerende kleuren te koop staan op bijv. mobile.de en voor wat voor prijzen dan zal je zien dat dit echt niet zoveel scheelt. Het blijkt dat er ook mensen zijn die juist graag een dergelijke kleur willen hebben (anders zouden ze niet verkocht worden), maar op 1 of andere manier gun jij dat deze mensen kennelijk niet. Ik denk dat er ook mensen rondrijden in knalgele z4's (of knalroze for that matter) die daar dolsgelukkig mee zijn, en ik gun ze dat geluk gewoon. Goed zelfs dat ze die keuze voor hunzelf maken. Boeie dat ze er dan 2500 euro ofzo minder voor terugkrijgen na 6 jaar.

Sommige mensen schroeven op een z4 allerlei opzichtige aftermarket velgen onder en spoilers op. Net mijn smaak, maar zij genieten er des te meer van. Dat vind ik alleen maar leuk voor hun. Heb je daar dan ook een probleem mee?

Of bestellen een z4 met alle mogelijke opties waarvoor ze 30.000 euro extra moeten betalen, welwetende dat die bij inruil amper een meerwaarde geven. Wat erg zeg!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.