Ga naar inhoud

BMW Z4 2009


wheelz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 210
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

kun je wel zeggen! Had 'm zo mee naar huis kunnen nemen :newblush:

Je moet alleen naar auto's kijken die je ineens cash kunt betalen heb ik onlangs in een discussieprogramma gehoord :drank: Begrijp trouwens niet dat die verkoper een lutservrouw in een ///M laat rijden just for fun. :holiday:

Link naar reactie
:newblush: UUMMM, mis ik wat?? De link van Martijn geeft bij mij een soort Saw 38 teaser, maar niks geen z4. Ook als ik op het filmpje klik krijg ik slechts een menu met andere filmpjes, maar geen z4??
Bij mij werkt de link precies zo so what :drank: Gewoon verder off topic is toch geen probleem. Bovendien alles wat die MdV post is van geen enkele waarde moeten wij daar dan op reageren :holiday:
Link naar reactie
Ook als ik op het filmpje klik krijg ik slechts een menu met andere filmpjes, maar geen z4?

daar is die counter misschien voor? :holiday:

(zucht, ik had jou nog wel tot de slimmere lui gerekend hier :newblush: )

Link naar reactie

Dat jij dat eerste (stomme) commentaar nog hebt gezien! Ik dacht dat ik het verwijdert had voordat er iemand naar verwees...

Daarnaast verbaast het mij dat je niet van koken houdt. Als man alleen (tenminste dat heb ik begrepen, misschien sleep je elk weekend weer een Breezer mee naar huis, als alleenstaande mid-dertiger zou dat mijn hobby zijn denk ik) zou een potje koken toch ook bij jou erbij moeten horen...

Link naar reactie

:huh:,

Ben bang dat die nieren net zo reusachtig worden als bij de nieuwe 7.

Model van de koplampen zegt mij ook nog niet zoveel. Eerst in het echt zien...

Het heeft lang geduurd voordat ik de huidige Z4 echt mooi ben gaan vinden,

omdat de belijning en het karakter van de auto zo anders zijn, maar...ik vind hem mooi.

Ik denk dat ik de roadster zelfs mooier vind dan de Coupe. Bij de Z3 zijn het

2 totaal verschillende auto's. Bij de Z4 Coupe lijkt het alsof de daklijn slechts is

veranderd, maar de achterkant verder nauwelijks. Hoop dat ze bij de nieuwe Z4

de Coupe wel weer heel anders gaan maken...

Slechts mijn mening, lijkt alsof meningen tegenwoordig niet meer tellen.

Wie, o wie, heeft bedacht dat er een X6 moet komen? X3 is te verklaren,

maar waarom ze die naar Japans voorbeeld hebben ontworpen is mij een raadsel.

1 Serie Coupe ;). Verzin maar wat en vermarkt het...

Ik hoop echt dat BMW de komende jaren met wat mooie nieuwe modellen komt,

want wat ze nu aan het doen zijn. Velen hier zijn (denk ik) merk-trouw, maar er zijn grenzen.

De enige mooie modellen in productie zijn naar mijn mening de 3-serie, de X5.

De 5 en 6 serie zijn ook nog wel ok. Maar dan is het nog de vraag of deze allen

mooier zijn dan hun voorgangers...

Is er eigenlijk iemand op het forum met een Z4 Coupe?

Waarom heet het geen Z5 ;)?

Link naar reactie
Waarom heet het geen Z5 :huh:?

Er is een tijd geweest waarbij het de bedoeling was (of roddels, hoe het precies zit weet ik niet) dat de even getallen een coupe/sportieve lijn zou worden. Dus 1, 3, 5, 7 werden sedans (muv de 1er die een hatchback is) en de huidige 1 coupe zou de 2 serie worden, de 6 serie is al een coupe, de X6 is de coupe achtige van de X5. De Z4 past al in die denkwijze. Maargoed, de nieuwe 3 coupe heet weer gewoon 3 (ipv 4 serie coupe), net als de 1 coupe (ipv 2 serie coupe).

Link naar reactie
En een plaatje van de achterkant... Zoek de invloed van de 6-reeks :huh:

Ik vind hem mooi, punt <_<

Deze foto (tekening) is behoorlijk buiten proportie lijkt mij zo....zo mochten we willen dat ie eruit zou zien...

Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden... maar de herenkappers zullen er vast weer dol op zijn :schater:

Link naar reactie
Ben bang dat die nieren net zo reusachtig worden als bij de nieuwe 7.

Bij de Z3 zijn het

2 totaal verschillende auto's. Bij de Z4 Coupe lijkt het alsof de daklijn slechts is

veranderd, maar de achterkant verder nauwelijks. Hoop dat ze bij de nieuwe Z4

de Coupe wel weer heel anders gaan maken...

Is er eigenlijk iemand op het forum met een Z4 Coupe?

Jochem, de nieren van de nieuwe 7 vallen toch wel mee bij Zo'n vliegdekschip?

Ik heb eens geleZen dat er van de nieuwe Z4 geen Coupé meer Zou komen.

Wat de laatste geruchten/nieuwtjes Zijn weet ik echter niet.

En nu moet ik oppassen: Merlijn is denk ik de enigste met een Z4 ///M-Coupé op dit forum.

Link naar reactie
En nu moet ik oppassen: Merlijn is denk ik de enigste met een Z4 ///M-Coupé op dit forum.

Ook ik moet oppassen (vanwege eerdere fouten), maarre, het is enige.

Die van Merlijn is overigens wel een echte individual. (Niet dat ik hem ooit gezien heb).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.