Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand


Nadia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Martinvh en Zter staan erbij! Dank voor het keurig vermelden van het aantal eters, ik ben trots op jullie :)

Jij bent toch altijd trots op mij??? :hypocritesmiley:

Link naar reactie
Jij bent toch altijd trots op mij??? :sleepy:

Als je eens een keer in het echt net zo bijdehand zou zijn als op het forum (dus met minder bedenktijd) en niet gelijk met je mond vol tanden staat, dan zou ik trot op je zijn :thumbup:

:thumbup:

Arno en Bas staan erbij, tussenstand 15 eters, sluiting aanmeldingen woensdagochtend :blink:

Link naar reactie

ik probeer 't iedere maand,maar 't lukt me niet echt. :thumbup::schater:

Link naar reactie

daarom valt 't ook niet mee om niet te komen,wie wilt nu jullie gezelligheid missen.. :thumbup::schater: :schater:

ik heb Willy (alweer) overgehaalt.

Link naar reactie

Ik moet nog een keer langs Tijgerleathers in Den Haag voor een definitieve prijs om al het aluminium met leer te laten bekleden. Als ik dat nu donderdag doe kan ik ook eens naar de M&G. Dus zet mij er maar bij Nadia (1 :thumbup: an)

Link naar reactie
Ik moet nog een keer langs Tijgerleathers in Den Haag voor een definitieve prijs om al het aluminium met leer te laten bekleden.
Hé gaaf man laat je meteen een leren broek, leren laarzen, leren pet en een zweep aanmeten. En vergeet vooral de plak snor niet :schater:
Link naar reactie
Hé gaaf man laat je meteen een leren broek, leren laarzen, leren pet en een zweep aanmeten. En vergeet vooral de plak snor niet :schater:

Ik heb al een zweep (en handboeien, tepelklemmen, halsband, blinddoek etc) maar die zijn voor een andere setting dan jij hier bedoelt. En voor alle duidelijkheid, ik ben de uitdelende partij (kan zelf niet zo goed tegen pijn) :party::kisstogether::schater:

Link naar reactie

Goedemorgen,

Was weer gezellig. Leuk om een een 4-tal super Z4's te zien. Krachtig spul.

Kan iemand nog eens opsommen hoe de PK verdeling was van dit clubje?

Verder als er nou eens 4 ZZZZ staan dan moet er niet direct gedacht worden dat ze bijna in de meerderheid zijn. DAt zal IMHO nooit gebeuren. De ZZZ zal meer en meer een klassieker worden waar veel vraag naar is.

Maar gisteren weer een grote club leifhebbers. Leuk.

Link naar reactie

Het was weer erg gezellig gisteren.

Het leek wel de speelplaats van een kleuterschool. De mijne is sneller dan de jouwe, ja maar de mijne heeft meer peekaa's, ja maar dat zegt niets want de mijn heeft meer koppel, ik denk dat ik de begrenzer er maar ga afhalen dan maar geen garantie :schater: ................... en zo ging het de hele avond door.

Paar foto's volgen nog.

Enne oh ja, mijn complimenten voor het afrekenen allemaal, er stonden nog maar 2 espresso's open dus dat viel erg mee :rolleyes:

Link naar reactie

Nog maar 2 auto’s en de grote verhalen waren al begonnen. Oh dus zo ziet zo’n compressortje eruit. Wat levert dat nou op?

imgp2583mediumdk9.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.