Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand


Nadia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:thumbup: :sleepy: :sleepy: ook goedemorgen. Was weer erg gezellig.

Veel gehandeld en beloftes gehoord gisteren. Nu eens kijken of iedereen de beloftes nakomt :fiew:

Link naar reactie

Zo ook weer half wakker...en 't was weer supergezellig gisteren.

Enkele wetenswaardigheden:

- Een Z3 1.8 wordt een collectors item..iedereen wil een :sleepy: ( :thumbup: )...of een 2.8

- Er wordt gesproken over een Z :sleepy: forum...

- De ZZZ'tjes wisselen sneller van eigenaar dan ik mijn onderbroeken (geen commentaar... :schater: )

- In Reeuwijk wordt een nieuw pand geopend voor alleen Z3 :fiew: 's

- Martin(VH) ging niet naast Lotte zitten....wat is er aan de hand.....

- Deze keer geen blauwe vlammen gezien uit een zekere MQPE...

- Er schijnt een tekort te zijn aan soukie jakkie koeien in de omgeving van Zevenhuizen...en

- Het resterende vlees wordt verdeeld op basis van blauwe ogen...

- Volgende keer zet ik een marktkraampje neer want er schijnt hier vanalles verhandeld te kunnen worden....

gr Aad

Link naar reactie

Foto's volgen dit weekend, toestel ligt thuis

Was inderdaad weer erg gezellig! En een onverwacht hoge opkomst, op zich hartstikke leuk dat iedereen de meeting zo gezellig vindt, maar toch vraag ik iedereen om zich vooraf op te geven, ik had nu 13 eters opgegeven en we waren met 19 man geloof ik, dat is een behoorlijk verschil. Nu zijn ze daar flexibel maar ik vind het niet echt netjes naar de Barak toe om met veel meer mensen te komen dan aangekondigd. Heb trouwens ook nog even de bedrijfsleider gesproken, die gaf aan dat zij echt extra goed zullen opletten met de drankjes enz. en volgens mij is het gisteravond goed gegaan en heeft iedereen ook goed onthouden wat hij heeft gedronken, mocht je nog wat hierover te melden hebben, stuur me dan een pm, dan laten we in dit topic dit onderwerp verder rusten.

Leuk om weer een nieuw gezicht te zien (Eryen) en ook erg gelachen om Compressor Frank (je mag zelf vertellen waarom, Frank, trouwens ik verwacht een passende beloning dat ik je voor een kleine ramp heb behoed :thumbup: nee hoor grapje :sleepy: )

Tot binnenkort maar weer!!! Laat het paaszonnetje maar komen!! :sleepy:

Link naar reactie

het was weer zzzuper gezellig,foto's zet ik er vanavond op.

op naar de paasrit.

- De ZZZ'tjes wisselen sneller van eigenaar dan ik mijn onderbroeken (geen commentaar... :schater: )

gr Aad

:thumbup: :sleepy: :sleepy:

Link naar reactie
Zo ook weer half wakker...en 't was weer supergezellig gisteren.

Enkele wetenswaardigheden:

- Een Z3 1.8 wordt een collectors item..iedereen wil een :unsure: ( :kisstogether: )...of een 2.8

- Er wordt gesproken over een Z :wave: forum...

- De ZZZ'tjes wisselen sneller van eigenaar dan ik mijn onderbroeken (geen commentaar... :schater: )

- In Reeuwijk wordt een nieuw pand geopend voor alleen Z3 :m: 's

- Martin(VH) ging niet naast Lotte zitten....wat is er aan de hand.....

- Deze keer geen blauwe vlammen gezien uit een zekere MQPE...

- Er schijnt een tekort te zijn aan soukie jakkie koeien in de omgeving van Zevenhuizen...en

- Het resterende vlees wordt verdeeld op basis van blauwe ogen...

- Volgende keer zet ik een marktkraampje neer want er schijnt hier vanalles verhandeld te kunnen worden....

gr Aad

Mooi resumee Aad ! :kisstogether:

Zo weet de rest ook weer wat ! :thumbup:

Link naar reactie

Het was gewoon écht gezellig gisteren!

Mag ik voortaan altijd in de grote (wijze) mannen-hoek zitten? :kisstogether:

Link naar reactie

nog wat foto's van gisteren.

hpim0036sl0.jpg

hpim0039ml6.jpg

hpim0040to2.jpg

en wie staat er in de weg.........juist

hpim0043qq5.jpg

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Nog 7 nachtjes slapen en dan is het weer zover!

Toch :unsure: ?

Frank en ik hebben het in onze agenda staan, maar weten nog niet 100% zeker of we ook daadwerkelijk kunnen (druk, druk, druk :().

Maar zet ons maar vast voor alle zekerheid in de lijst, afmelden kan altijd nog ;).

Link naar reactie

Nou Sas als je de data zo goed bijhoudt kun je net zo goed het draadje overnemen ;)

Nee hoor leuk als de aanmeldingen spontaan binnenkomen!

Sas en Frank, Perry en Roger staan erbij. En Edwin. Zelf kan ik niet want heb een vergadering van mijn vrijwilligerswerk (en dat vind ik ook heel belangrijk)

Link naar reactie

Als die lange komt .... zet mij ook maar op de lijst!! :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.