Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand


Nadia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Van wie is de ZZZ links op de eerste foto, met de fraaie wielen??

thanxs,Rob.zelfs Marijke is gek op die schroefjes :D

marktplaats3eg6.jpg

Van de vrouw van de beste patat bakker van Nederland :muur:

slijmbal :schater: ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ja hallo wat is dat nou, jullie zouden niet meer komen want veel te druk met andere dingen :nono::m:

Nou moet ik gelijk alweer beginnen met een lijst met aanmeldingen, jullie gunnen mij ook geen rust. :sick:

Ok daar gaat ie dan: de inschrijving is weer geopend!!! Wees welkom, al kom je van heinde en verre!! :unsure:

Link naar reactie
Ja hallo wat is dat nou, jullie zouden niet meer komen :unsure: :sick:

nog een keertje om 't af te leren :nono::schater:

Link naar reactie

Omdat ik me bijna niet kan voorstellen dat dit evenement leuk is zonder mijn aanwezigheid, geef ik me vrijwillig op! :rolleyes:

Link naar reactie

Ik ga proberen om op die dag een afspraak te plannen bij een klant van mij in Rotterdam. Op de terugweg kom ik dan min of meer langs dit lokaal dus dat wordt weer leuk. Wel kom ik dan in pak met stropdas, zonder Z4M maar met 325i Is dat een probleem?

Link naar reactie

Ik kreeg net een PM van Diana en daarin stond dat het 6 maart is. Heb mij een week vergist. Op 6 maart zit ik in Oostenrijk. Beetje zkien en suipen :wave: Wat je al niet moet doen om niet met Roger het woord (of was het nu Het Woord) te hoeven verkondigen. Vrijdag stap ik in het vliegtuig en ik ben de 8e terug. Ik hoop dat het forum een weekje zonder mij kan :newblush:

Link naar reactie
Ik hoop dat het forum een weekje zonder mij kan :angry:

Ja Nadia... schrap mij maar weer... :stupid: .

Alhoewel, geen Frank in pak is jammer, maar dan wordt het misschien wel een keer gezellig... :offtopic: ;).

Fijne vakantie Frank! Kun je je nieuwe :m: -speelgoed wel zo lang missen, ik offer me graag op als oppas hoor ;).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.