Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand


Nadia

Aanbevolen berichten

Gewoon onthouden wat je besteld, lukt dat niet; dan ff op een kladblaadje bijhouden. Er zijn altijd mensen met een handtasje (ik noem geen namen) waar vast wel een notitieblokje en een pen in zit die je kan lenen. Was inderdaad weer gezellig! En dit keer vond ik ook het personeel bij de Barak een heel stuk vrolijker en gastvrijer, dat mag ook weleens gezegd worden.

@Nadia: Thanks !! :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik kom niet veel, maar mijn ervaringen bij LaBrak geven mij toch aanleiding om te vragen of de uiteindelijke vaut niet bij het staffelen van het personeel ligt :newblush:

:wub:

Ik begrijp de strekking wel, maar volgens mij staan er woorden in je post die ik niet begrijp... :angry: EDIT Staffelen opgezocht en dan klopt het woord niet volledig met de context van je bericht, speciale manier van renteberekenen en een manier van boekhhouden.

Maar daar had ik het ook al over met Frank... wie zegt dat de biertjes die bij ons op de rekening stonden niet van die 2 mannen waren die in "ons" hoekje ook aan de bar zaten. Of van die 2 heren die later op de avond een beetje om ons tafeltje heen tegen de muur aangeplakt hingen.

Eigenlijk... zouden we gewoon een volgende keer, dat wat er open staat niet moeten betalen... Gewoon aangeven dat we dat niet besteld hebben. Misschien desnoods inderdaad een keer op een briefje bijhouden wat we drinken, dan kunnen we de heren/dames bediening daar mee om de oren slaan.

Of gewoon zorgen dat je niet als laatste weg gaat, doen wij altijd :blink: .

O, idee: Als we nou eens iedere week p.p. 1,- EUR in een potje doen. Dat wat er open blijft staan op de rekening wordt daarmee betaald, wat er overblijft is een fooi...

Link naar reactie

Het was weer erg gezelig!

@Edwin: gefeliciteerd met de mijlpaal

@Lotte: zeer attent zo'n bloemetje

O, idee: Als we nou eens iedere week p.p. 1,- EUR in een potje doen. Dat wat er open blijft staan op de rekening wordt daarmee betaald, wat er overblijft is een fooi...

Dit lijkt me wel een goed plan, of het nu door fouten of vergissingen komt, er blijft dan in ieder geval niet iemand met de rotzooi zitten.

Link naar reactie
ik kom niet veel, maar mijn ervaringen bij LaBrak geven mij toch aanleiding om te vragen of de uiteindelijke vaut niet bij het staffelen van het personeel ligt :wub:
Mijn idee, ik wil niet vervelend zijn maar heb gisteravond 40 euro :angry: afgerekend en inderdaad met een mandje stokbrood. Wellicht handiog om het personeel daar te vragen voor een blanco papiertje waarop zij neerzetten wat je besteld. Ik zal vanavond de bon inscannen en posten ik baal hiervan :blink:
Link naar reactie
Mijn idee, ik wil niet vervelend zijn maar heb gisteravond 40 euro :wub: afgerekend en inderdaad met een mandje stokbrood. Wellicht handiog om het personeel daar te vragen voor een blanco papiertje waarop zij neerzetten wat je besteld. :angry:

't was weer zzzuper gezellig gister :blink:

wij zijn 't helemaal met Roger eens. iedereen rekent dan af wat ze moeten betalen en is er niemand meer de dupe om als laatste af te rekenen........

Link naar reactie
Mijn idee, ik wil niet vervelend zijn maar heb gisteravond 40 euro :angry: afgerekend en inderdaad met een mandje stokbrood. Wellicht handiog om het personeel daar te vragen voor een blanco papiertje waarop zij neerzetten wat je besteld. Ik zal vanavond de bon inscannen en posten ik baal hiervan :blink:

:wub:

Stokbrood.....?????

Goh, waar heeft dat gestaan dan...?

Da's inderdaad een beetje te bizar voor woorden.

Dacht dat je gisteren een grapje maakte je 40 EUR maar dit kan uiteraard niet. Frank en ik waren samen nog geen 40 EUR kwijt...

En jawel, we hebben alles afgerekend (anders krijg je dat weer :newblush:).

Mijn ultieme plan zou zijn... terug naar Krimpen a/d IJssel, maarja... daar hebben ze geen Sukiyaki :newblush:.

Link naar reactie

Peter R de Vries heeft het bonnetje getraceerd in mijn container dus bij deze

bonnetjeyq8.jpg

En ja zelfs het mandje stokbrood heb ik betaald evenals divers ander "spul" wat ik niet heb besteld maar ik vind het prima.

aangepast door z3mroadster
Link naar reactie

wij hebben dat andere mandje af gerekend,maare....

je hebt niet als laatste af gerekend,heb je gezegt tegen die beste man;''jou dag vandaag,sla maar iets aan en ik reken dat wel af'' :schater: :schater: :blink:

Link naar reactie
En ja zelfs het mandje stokbrood heb ik betaald evenals divers ander "spul" wat ik niet heb besteld maar ik vind het prima.

Ik dacht in april een keer te verschijnen.

Kijk echt niet op een eurootje, twee, drie, vier, vijf desnoods. Maar laat maar, als ik dit alles lees!!

Terecht overigens, jullie klachten. Dit kan echt niet!

Link naar reactie

Voordat we iets teveel nare gevoelens onderling opwekken en de meeting gaan mijden omdat het misschien niet helemaal is gelopen zoals zou moeten: het is helaas niet ongebruikelijk in de horeca om even een turfje te veel te zetten bij zo'n grote groep en sommige lui vinden het helemaal niet erg om een paar drankjes op de bon van een ander te zetten. Tuurlijk, er wordt altijd te veel geturfd ipv te weinig (uiteraard met een paar man achter de bar die om beurten biertjes uittappen 'goh had mn collega die nou al op de bon gezet, ach laat ik het maar doen voor de zekerheid..) Lijkt me het beste om dit voor te leggen aan La Baraque, gewoon open kaart.

Ikzelf heb in ieder geval 1 ding niet handig gedaan, heb volgens mij EUR31,80 betaald, en vervolgens de muntjes EUR3,20 in de fooienmok van glimlachende Janneke gedaan, omdat ik 10% fooi doodnormaal vind als ik een hapje ga eten en het lekker afronde naar EUR35,- (en niet omdat ze stond te glimlachen :schater: ). Achteraf bezien beter om gewoon netto af te rekenen met het restaurant en deze restant euro's op tafel van de achterblijvers te leggen: mocht er dan een tekortje zijn omdat iemand iets heeft vergeten af te rekenen (of bovenstaande speelt), dan hebben de laatsten er geen/minder last van.

Ik vond het een bijzonder geslaagde avond, :thumbup: veel gelachen, zal zeker vaker aanschuiven.

Link naar reactie

Vervelend van die eind afrekening !?! :wave:

Is het niet handiger dat ,vooral bij/of juist met, het voor drinken, een ieder zijn drankje of rondje direct afrekend ! :drank:

Dan krijg je op het einde niet zo'n grote rekening, en dat valt weer makkelijker te verdelen of bijtehouden.

ps. Ed-je Van Harte met je :ok: status !!! :thumbup:

Link naar reactie

Hm vreemd. Bij mijn weten zijn er nooit eerder klachten geweest (ja over van alles maar niet over de rekening). Ik zal ze bellen om te melden dat we twijfels hebben hoe het gegaan is, maar zeker weten doe je het natuurlijk niet, dus het lijkt mij ook niet goed om de Barak de schuld te geven van oplichting. Of die gasten die aan de bar stonden. Je weet het gewoon niet. Of misschien zijn we zelf slordig geweest. Dus je kunt ook geen conclusies trekken.

In ieder geval moeten we de volgende keer gewoon allemaal goed opletten of we werken met losse briefjes, als iedereen daar een beter gevoel bij heeft.

Link naar reactie
Was weer erg geslaagd!

;)

Stiekem hebben we Martin toch een beetje gemist! toch?

Ja??? Ik jullie ook, was ik maar niet op wintersport gegaan :hamer:

Volgende keer ben ik er weer. Jij ook Lot? :thumbup:

Link naar reactie

niet te vlug zijn in de negatieve redenering. je weet niet of het met opzet is, het stokbrood kan ook iets anders zijn, wat niet op de kaart staat, of de barman/vrouw vond de juiste toets niet... in de horeca moet alles ook vlug gaan, zeker als er zon troep snelle bmw-freaks zit te achten

Link naar reactie
Was weer erg geslaagd!

:thumbup:

Stiekem hebben we Martin toch een beetje gemist! toch?

Ik was daar al een beetje bang voor...., vandaar dat ik speciaal nog even langs kwam en gezellig bij jouw ben gaan zitten !!! :thumbup:

(Ik weet niet of het echt heeft geholpen, maar de intnetie was goed bedoelt...)

Link naar reactie
:schater: :schater: ga jij nou maar proberen om de deuren open te maken via de telefoon :thumbup:
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.