Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand


Nadia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Goedemorgen,

Was weer gezellig. Leuk om een een 4-tal super Z4's te zien. Krachtig spul.

Kan iemand nog eens opsommen hoe de PK verdeling was van dit clubje?

Dat doe ik met veel plezier. :rolleyes:

Andre 3.0 231 PK

Roger 3.0 met fohn ZONDER intercooler 302 pk :schater::schater:

Ruud 3.0 met fohn en intercooler 320 pk

Frank :rolleyes: zonder fohn en intercooler (gewoon het standaardmodelletje) 343 pk :rolleyes:

Het was mijn 1e keer bij de M&G ZH maar erg geslaagd <_< Ben blij dat ik niet zo dichtbij woon. Kon lekker nog 3 kwartier terugrijden en (na) genieten

Link naar reactie

Het was weer ouderwets gezellig!!!

Het Z4 gebeuren was ook wel aangenaam... maar die van Frank is het mooist.

Die van Roger maakt het mooiste geluid.

Die van Ruud heeft de fraaiste velgen.

Je zou van drie één perfecte kunnen maken.

Dat wordt dan: een Z4 M met twee compressors en Rial Daytona velgen! :rolleyes:

Link naar reactie

't was weer zzzuper gezellig.

dit was voorlopig de laatste keer (denk ik................. :rolleyes: )

we hebben een nieuw record; Zevenhuizen => Gendt = 45 minuten (123 km)

Link naar reactie
  • Administrator

"we hebben een nieuw record; Zevenhuizen => Gendt = 45 minuten (123 km)"

Koos Spee ook waarschijnlijk... :schater:

Link naar reactie

:schater: :schater: er reden er heel veel die niet aan de kant wilde........een kwartier? 10 minuten. :kisstogether:

gistermorgen getankt,gisteravond (zo goed als ) leeg...... :blink:

Link naar reactie
Dat doe ik met veel plezier. :blink:

4. Andre 3.0 231 PK

3. Roger 3.0 met fohn ZONDER intercooler 302 pk :schater::schater:

2. Ruud 3.0 met fohn en intercooler 320 pk

1. Frank :wave: zonder fohn en intercooler (gewoon het standaardmodelletje) 343 pk :blink:

Het was mijn 1e keer bij de M&G ZH maar erg geslaagd :D Ben blij dat ik niet zo dichtbij woon. Kon lekker nog 3 kwartier terugrijden en (na) genieten

Dank je. Ik kan het niet vaak genoeg lezen. :kisstogether::blink:

Link naar reactie
Dat doe ik met veel plezier. ;)

Andre 3.0 231 PK

Roger 3.0 met fohn ZONDER intercooler 302 pk :schater::schater:

Ruud 3.0 met fohn en intercooler 320 pk

Frank :m: zonder fohn en intercooler (gewoon het standaardmodelletje) 343 pk :fiew:

Het was mijn 1e keer bij de M&G ZH maar erg geslaagd :D Ben blij dat ik niet zo dichtbij woon. Kon lekker nog 3 kwartier terugrijden en (na) genieten

Jij hebt die pkaaas ook het meest nodig, anders komt die bak niet voorruit met dat ego van je <_<:schater:

Het was weer erg gezellig, eten viel wat tegen maar ja je kan niet alles hebben.

@ Andre, ik heb het volste vertrouwen in jouw navigatie cd gehad incl. flitsers ben dus met 200+ huiswaarts gekeerd nogmaals dank :kisstogether:

@ Ruud, bedankt man je weet wel wat ik bedoel :newblush: ;)

@ Nadia, ik heb je wel gemist hoor -_-

Link naar reactie
@ Nadia, ik heb je wel gemist hoor :kisstogether:

Ja jammer dat ik er niet bij kon zijn, ik had graag die dikke reet van je auto bewonderd, alle stoere mannenpraat gehoord, Martin de mond gesnoerd, van Willy een nieuwe kooktip gekregen, en last but not least: Arno ongelofelijk op zijn donder gegeven dat hij WEER zo maar de weg opliep toen er wat mis was met zijn auto!!!! :newblush:

(Inside information: Arno reed weg, nam een scherpe bocht naar links en toen zwaaide zijn rechterportier open.)

Link naar reactie

Even een serieuze post tussendoor (blijf ook vooral doorgaan met onzin posten, maar ik wil ook graag antwoord op deze post).

De Barak heeft ons gevraagd om ruim van tevoren aan te geven of de Meet en Greet volgende maand inderdaad doorgaat op donderdag 1 mei. Het is dan namelijk hemelvaart en met dat soort dagen is het daar altijd heel druk. Aangezien het ook op de parkeerplaats druk is, bood hij aan om aan om een stuk van de parkeerplaats voor ons beschikbaar te stellen aan de zijkant van het gebouw. Er is aan de andere kant van de bar ook een eetruimte, hier wil hij voor ons een tafel reserveren, waar we zicht hebben op de Z-tjes. Ik vind dat een keurig aanbod, fijn dat hij meedenkt. Maar als er nou veel mensen weg zijn en we komen bij wijze van spreken met 6 man, dan wil ik dat ook tijdig aangeven (lees: het is lullig als ze mensen weigeren omdat ze volgeboekt zijn en wij komen met een klein groepje ipv de gebruikelijke 15 tot 20 man).

Kortom: geef svp binnen een week aan of je komt, als het ernaar uitziet dat het weer een grote groep is, dan reserveer ik voor donderdag 1 mei een grote tafel aan de andere kant, met zicht op de zij-parkeerplaats.

Bedankt iedereen!

Link naar reactie
Hé dat is toch jouw laatste qua organisatie :thumbup: Wij zijn erbij... ja WIJ dus Nicole en Roger incl. eten :m:

m'n bek valt open, wat zo'n Z4 al niet kan doen.

Link naar reactie

Ah, de kaartverkoop voor de felbegeerde plaatsen bij Roger, Ruud en anderen is alweer begonnen?? :schater:

Ik ben er 1 mei ook weer bij en ik eet ook weer graag mee!

En nu maar wachten op de eerste Z4 M coupé in Zevenhuizen...

bmw_z4_coupe_003.jpg

Groetjes, Harold :m:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.