Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand


Nadia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Alleen als je met de 3 serie komt :m::schater: Natuurlijk kan je er nog bij... toch Nadia :thumbup:

Ik zal straks even informeren, vanaf 22 personen is het een keuzemenu dus vrees dat we daar ook weer op uit komen, zeker nu de tent helemaal vol zit.

Kom erop terug (ze zijn nog niet open).

Link naar reactie
Ik zal straks even informeren, vanaf 22 personen is het een keuzemenu dus vrees dat we daar ook weer op uit komen, zeker nu de tent helemaal vol zit.

Kom erop terug (ze zijn nog niet open).

Haha, ik kom er al nooit voor het lekkere eten hoor, alleen voor de gezelligheid.

Dus laat dat keuzemenu maar komen :thumbup:.

Link naar reactie

't was gister heel saai zonder jullie,maar de Soeki-yaki was heerlijk. :wave:

HPIM0165.jpg

Link naar reactie

Hai iedereen,

De definitieve reservering voor 23 eters is gemaakt (en de inschrijving gesloten), zie de eerste pagina voor de lijst. We krijgen een keuzemenu bestaande uit vier gerechten (jajaja daar zit ook de suki jaki bij).

We zitten aan de gebruikelijke tafel, voor de nieuwelingen onder ons, als je binnenkomt vóór 19.30 staan we bij de bar direct rechts. Om 19.30 gaan we aan tafel, als je binnenkomt rechtdoor door de deur en dan links om het hoekje.

Tot donderdag! En als je niet tot zo lang kunt wachten, kun je natuurlijk altijd eerder een kijkje nemen, zo zie je maar weer............. :thumbup:

ps1: en nogmaals, we kunnen niet alle z-tjes bij elkaar zetten want de hut zit vol dus parkeer maar ergens waar er nog plek is.

ps2: afmeldingen of wijzigingen graag doorgeven (dan krijg je later wel met de deegroller omdat je je had aangemeld, nee Martin jij niet want jij had je nog vóór de reservering afgemeld :newblush: )

Link naar reactie

voor diegene die vanavond naar Zevenhuizen gaan ; eet smakelijk!!! <_<

Link naar reactie
Wij komen ook nog even mee eten, en we hebben extra gereserveerd ;)

Het was geen probleem.

Kijk dat is nog eens initiatief tonen! Fijn dat het nog kon! Tot straks! <_<

Link naar reactie
voor diegene die vanavond naar Zevenhuizen gaan ; eet smakelijk!!! <_<

Ook voor diegene die niet gaan/kunnen; eet smakelijk (zonder soekiejakkie)

Link naar reactie
Wij komen ook nog even mee eten, en we hebben extra gereserveerd <_<

Het was geen probleem.

En we komen niet met de zzz helaas.

Verkocht??? In dat geval toch niet "helaas"?

Link naar reactie

het was weer een wereldavond vanavond. Erg gezellig weer, bedankt allemaal. Foto's volgen nog. Morgen hoop ik.

Link naar reactie

Ook voor mij zit de eerste M&G erop en ik heb het als zeer gezellig ervaren. In het begin reed er iemand voor mij die zich walgelijk goed aan de toegestane snelheid hield :thumbup: waarbij mij de moed in de schoenen zonk want ik zag mij met geen mogelijkheid meer thuis komen en/of erger nog langer met mijn wederhelft in de auto doorbrengen die deze kans wel wilde benutten voor het voeren van een "goed" gesprek :o Dus.. valt eigenlijk best wel mee Zevenhuizen - Dedemsvaart :fiew:

Link naar reactie

Was weer supergezellig!!! :o En natuurlijk ook van mij: bedankt voor het cadeautje, had niet gehoeven, maar wel schattig hoor. Hij zal me prima smaken!! Leuk om vier nieuwe mensen te zien: Karin met zoon Kevin, Andriol (Faizal) en de zoon van Marcel Zter. Super!!! :fiew:

Edit: en last but not least: Stefan en Laura!!! Die had ik de zaterdag ervoor al gezien en was even vergeten dat zij ook nieuw waren :thumbup:

Link naar reactie
Zo, weer wakker :).

Was gisteren weer erg gezellig :fiew: . Moeten we vaker doen zo'n meet en greet. Nadia... wanneer gaan we weer :thumbup: ?

Ja. leuk laten we het bijv. elke eerste donderdag van de maand doen of zo??? 't is maar een idee hoor........... :o

Link naar reactie

Ik schaam me dood !!! Dit is mij nog nooit overkomen, maar..... Ik was gisteren straal vergeten dat het donderdag was.

(Dat komt waarschijnlijk door die vrije dagen tussendoor...)

Toen in tegen 12-en m'n matras opzocht realiseerde ik ineens dat ik iets vergeten was.... SORRY !! :thumbup:

Jammer is het wel gezien de opkomst en zoals vanzelfsprekend de ongekende gezelligheid !!!

@ Zzazkia: We storten !!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.