Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand


Nadia

Aanbevolen berichten

Nouu.. na al die spannende momenten "wie zou het nou worden" :huh:.

Voor seizoen 2008-2009 ga ik de o zo leuke, maandelijkse bijeenkomst organiseren in het mooie Zevenhuizen en neem ik dus het stokje over van Nadia!

Ook al ben ik in dat seizoen waarschijnlijk Z3-loos, ik kan jullie niet missen :thumbup:.

Dus bij deze! Ik heb er erg veel zin in en hoop dat volgend seizoen net zo gezellig wordt!!

<_<

Link naar reactie
  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lotte, wat een verrassing!!! Leuk!!!

Gelukkig maar, ik was bang dat Roger het over zou nemen ... :thumbup:

Link naar reactie
He wat leuk. Ik dacht Saskia dus dit is een grote verrassing. <_<

Hee Lot, super dat het nu ook "wereldkundig" is gemaakt :huh: . Gezellig!!!

Ik wist het uiteraard al, aangezien in vrijwilliger 2 was en nu op de reservebank zit... :m:.

Dus, (S)toploss... je had een beetje gelijk :thumbup:

Link naar reactie
Hee Lot, super dat het nu ook "wereldkundig" is gemaakt :thumbup: . Gezellig!!!

Ik wist het uiteraard al, aangezien in vrijwilliger 2 was en nu op de reservebank zit... :).

Dus, (S)toploss... je had een beetje gelijk :kisstogether:

Zie je wel. Ik heb altijd gelijk, alleen soms wat minder dan volledig :hypocritesmiley:

(Vandaag een heel grote klant erbij gekregen dus een beetje overmoedig) :rolleyes:

Link naar reactie

Heel goed Lotte !!!

Ik vraag me nu al af hoe je dit allemaal voor elkaar gaat krijgen.... En studie (niet naast de deur).... En Meet, Greet & Eat organisatie !!!

Petje af en....... Heel veel succes !!!

Nu dat alle aandacht naar de nieuwe organisator gaat wil ik de vertrekkende toch nog even niet vergeten....:

Nadia.... je hebt het prima gedaan !!!!! Bedankt voor alle zorgen !!!!!!

(en dit komt dan van iemand die nog nooit heeft meegegeten, kan je nagaan hoe dankbaar de rest moet zijn.)

Link naar reactie
Zie je wel. Ik heb altijd gelijk, alleen soms wat minder dan volledig :hypocritesmiley:

(Vandaag een heel grote klant erbij gekregen dus een beetje overmoedig) :kisstogether:

Lekker belangrijk wie het gaat organiseren en dat jij bijna gelijk had :thumbup: . Punt is dat er weer iemand is opgestaan om dit geweldige evenement voort te zetten. :rolleyes:
Link naar reactie
Heel goed Lotte !!!

Ik vraag me nu al af hoe je dit allemaal voor elkaar gaat krijgen.... En studie (niet naast de deur).... En Meet & Eat organisatie !!!

Petje af en....... Heel veel succes !!!

Nu dat alle aandacht naar de nieuwe organisator gaat wil ik de vertrekkende toch nog even niet vergeten....:

Nadia.... je hebt het prima gedaan !!!!! Bedankt voor alle zorgen !!!!!!

(en dit komt dan van iemand die nog nooit heeft meegegeten, kan je nagaan hoe dankbaar de rest moet zijn.)

Nou nou wat een sentimenteel gedoe. :thumbup:

Kun je nagaan hoe erg je bent is MET een paar biertjes achter de kiezen op een lege maag :schater::schater::schater::hypocritesmiley:

Graag gedaan hoor en ik hoef geen bedankje hoor (voordat hier straks 22 bedankjes staan of zo). :kisstogether:

Enne Lotte, veel succes met het zooitje ongeregeld, ik fluister je nog wel wat tips in bij de Meeting :rolleyes:

Link naar reactie
:schater::schater::schater:

Dit wordt mijn nieuwe lijfspreuk... ik vind 'm geniaal... :D

Ja en vanmiddag ter plekke zelf bedacht. Zal copyright registreren want anders staat ie straks op t-shirts en posters van Loesje. <_<

Aangezien Nadia geen complimenten wil: Ik ben een keer geweest en vond het helemaal nix. De organisatie was zelf thuisgebleven en zij had een lagere afvaardiging gestuurd. Daarnaast liep er een vreemde kerel rond met een raar accent in een gefohnde Z4 :huh: Ik was dus niet meer van plan om te komen maar nu Lotte het gaat doen zal ik het toch nog eens proberen. Niet de volgende keer want dan zit ik een weekje in Turkije. :D

Link naar reactie

Lot,veel sterkte met ''ons'' stelletje ongeregeld ;) :schater:

Nadia,bedankt voor 't organiseren van de meet & greet's in Zevenhuizen :thumbup:

Link naar reactie
Nou nou wat een sentimenteel gedoe. ;)

Kun je nagaan hoe erg je bent is MET een paar biertjes achter de kiezen op een lege maag :schater::schater::schater: ;)

Graag gedaan hoor en ik hoef geen bedankje hoor (voordat hier straks 22 bedankjes staan of zo). :wave:

Enne Lotte, veel succes met het zooitje ongeregeld, ik fluister je nog wel wat tips in bij de Meeting :lol:

Ten eerste kom ik nooit met een lege maag.

Ten tweede drink ik altijd maar één biertje (oké, wel gevolgt door een Irish coffee.... of twee..)

Ten derde: Lotte wordt ook minimaal 22 keer verwelkomd en succes gewenst. Dus waarom jouw niet 22 keer bedanken.

Sentimenteel...... pûh!! :thumbup:

( :thumbup: )

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hai iedereen, dinsdag geef ik definitieve reservering door. Hoor graag nog wat de aanmeldingen onder voorbehoud worden (zie eerste post).

En, misschien komt er nog een nieuw forumlid bij, vandaag bij Ruud nog even iemand getipt dus wie weet (ze moet zich nog op het forum aanmelden maar klonk enthousiast).

Tot donderdag! :blink:

Link naar reactie
Waar ben jij eigenlijk nog wél bij?? Zie je nergens meer, hooguit een keer in Reeuwijk. :thumbup:

;)

Martin heeft misschien vaste verkering, dat vreet tijd !?! :D

1zxntqa.jpg

<_<

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.