Ga naar inhoud

Meet & Greet - Zuid-Holland, elke eerste donderdag van de maand


Nadia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lijkt mij wel. Of een topasblauwe 2.0 bijvoorbeeld... :m:

Je heb ze toch alleeen in 3.0 en M uitvoering de Z4 QP !?! :thumbup:

Link naar reactie

Eerste post aangepast, aanmeldingen tot nu toe

Aanwezig 1 mei --------------- eten

Zzazkia (Saskia en Frank) ---------ja 2 - onder voorbehoud

Eryen -------------------------------- ja 1

Z3mroadster (Roger en Nicole) -- ja 2

Harold ------------------------------ ja 1

Joostvdl (Joost en Bianca) -------- ja 2

Edwin en Nadia -------------------- ja 2

Tussenstand --------------------10 eters

Ivm verwachte drukte vanwege de feestdagen, graag tijdig opgeven, namelijk komende vrijdag wil ik graag in beeld hebben of we aan 15 tot 20 man (jajaja dames, ook vrouw) ;) komen

Link naar reactie

Ok bijgewerkt met Perry en Simone, Ruud en Marijke en Marcel (met Astrid evt, nog niet meegeteld).

We zitten nu op 15 incl Frank en Saskia, die vallen evt nog af. Dus ik wacht tot de 17 aanmeldingen en dan geef ik door dat we met 15 tot 20 man komen.

Gaat weer de goeie kant op :thumbup:

Link naar reactie

Ok tussenstand weer bijgewerkt, nu met 18 eters (eh het moeten er ook niet te veel worden :m: )

Voor Lotte en Aad ben ik uitgegaan van 1 eter, mocht dat niet goed zijn dan hoor/lees ik het graag.

Ik ga de Barak boeken :thumbup:

Link naar reactie

Mag ik er "onder voorbehoud" tussen??

Later leg ik uit waarom ..

Link naar reactie
Mag ik er "onder voorbehoud" tussen??

Later leg ik uit waarom ..

Tuurlijk, ik zet je erbij, zal ik je meetellen voor 0,5 zeg maar een kindermenuutje :m::thumbup:

Ok ok ik tel je volwaardig mee en we spreken nog wel een uiterste 'aan- en afmeldtermijn' af.

Link naar reactie

Zo ik heb de Barak geboekt, het pannenkoekenhuis is toch open die dag, dus we kunnen niet bij elkaar parkeren aan de zijkant, want daar gaan ook mensen parkeren. Dus dat is wel goed om alvast te weten, dat alle parkeerplaatsen vol zullen zijn en we daar ook ergens verspreid tussen zullen staan, dus niet gaan mopperen straks jongetjes :thumbup:

Heb weer om 19.30 gereserveerd, voor 15 tot 20 personen en afgesproken dat ik dinsdag 29 april het definitieve aantal doorgeef, omdat ze niet op de avond zelf nog met tafels kunnen schuiven (wat ze nu nog wel eens doen als er twee meer of minder zijn).

Aangezien ik veel vragen krijg hierover: met degene die mij gaat opvolgen :m: afgesproken dat diegene het zelf aankondigt op het forum, dus dat kan ieder moment gebeuren. Goh wie zou het zijn... Spannend hè. Nou, kom er maar in zou ik zeggen!

Link naar reactie
.... Nou, kom er maar in zou ik zeggen!

Dan weet ik het......: Edwin !!!

(anders heb je thuis toch e.e.a. uit te leggen ben ik bang.)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.