Ga naar inhoud

Bij ///M Coupé for life op de koffie...


Zedri

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 293
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Emanuel & Reggie ea, het was weer helemaal top!

De Z4 is van binnen en van buiten, als nieuw :thumbup:

en tja 3x in 6 maanden, toch wel handig die strippenkaart!

... toch ga ik (ondanks de goede service, de gezelligheid en de geweldige resultaten) proberen de komende 6 maanden weg te blijven :):schater:

Link naar reactie
Emanuel & Reggie ea, het was weer helemaal top!

De Z4 is van binnen en van buiten, als nieuw :thumbup:

en tja 3x in 6 maanden, toch wel handig die strippenkaart!

... toch ga ik (ondanks de goede service, de gezelligheid en de geweldige resultaten) proberen de komende 6 maanden weg te blijven ;) :schater:

Zeker de moeite waard, maar het is al een beauty dus wat verwachte je! Denk dat ik als ik terug kom met de Z van vakantie 'em ook maar eens overhandig aan echte vakmensen :)

Link naar reactie

Emanuel en Reggie, Bedankt voor de hartelijke ontvangst. Hier rij je graag voor langs limboland. Je had eigenlijk nog een foto moeten maken van voor de behandeling. Ongelofelijk hoe jullie die velgen weer schoon hebben gekregen. Ik was van plan om ze opnieuw te laten spuiten. Ben ook blij dat jullie de vele beschadigingen in het blauwe leer hebben kunnen laten verdwijnen, evenals de krassen op de achterklep. Ik ken wel meer poetsbedrijven maar begrijp nu waarom iedereen dat kl.te eind naar Hoensbroek aflegt. TopTopTop. Overigens is het vertoeven op een Maastrichts terrasje ook niet echt een straf. Een dagje uit en een showroom auto toe. Ik heb slechtere dagen gekend. :thumbup:

Link naar reactie

Morgen gaat het dan ook gebeuren met <_< ijn Estoril blauwe ZZZ..! Na het lezen van alle positieve berichten ben ik zeer verwachtingsvol gestemd!

Eerst was het de bedoeling dat ik rond tussen 8 en 9 uur in Hoensbroek zou zijn (rond 05:30 weg hier :wave: ) maar gelukkig heeft Emanuel daar en schappelijkere tijd van gemaakt voor iemand die van boven de grote rivieren moet komen! :D :blink:

Ik zal proberen mijn camera niet te vergeten <_< en dan volgt in deze topic het resultaat.

Link naar reactie
Eerst was het de bedoeling dat ik rond tussen 8 en 9 uur in Hoensbroek zou zijn (rond 05:30 weg hier <_< ) maar gelukkig heeft Emanuel daar en schappelijkere tijd van gemaakt voor iemand die van boven de grote rivieren moet komen! <_<:blink:
Wat loop je nou te janken man, je pakt gewoon je triple 7 van de zaak flikkert je :wave: erin en bent met 10 minuten in Hoensbroek :schater:
Link naar reactie
Wat loop je nou te janken man, je pakt gewoon je tripple 7 van de zaak flikkert je ;) erin en bent met 10 minuten in Hoensbroek :schater:

tripple 7 ? ? ? :blink: Wasdat !? :lol:

Link naar reactie

Als je 1 p weg laat wordt het misschien duidelijk.

Als het nog niet duidelijk is, ff naar de avatar kijken van VH. Mits nog niet duidelijk, ff boeing 777 intikken in google.

(edit: was te laat. Voor dat laatste kun je dus bij Andriol terecht)

Link naar reactie
Ik wil wel maar ik betwijfel of Emanuel genoeg ruimte heeft om een 777 voor de deur te parkeren.. :m:

Zat er "om de hoek", daar ook niet een vliegveld...?

Misschien een tomtommetje? :schater:

Zeker de moeite waard om Emanuel en Reggie langs te gaan!

Je rijdt/vliegt met 1 grote glimlach terug naar huis <_<

Link naar reactie
Ik wil wel maar ik betwijfel of Emanuel genoeg ruimte heeft om een 777 voor de deur te parkeren.. :m:

Watje. :m: Zoals ik bij de Nurburgring al zei, zo'n ding besturen stelt niets voor. Alles gaat per computer, je hebt een knop starten en een knop landen en klaar is Kees Ad. Niet bepaald hoogvliegers bij onze voormalige nationale trots <_< Goed dat jullie verkocht zijn aan de Fransen. :ph34r:

Link naar reactie
Watje. :m: Zoals ik bij de Nurburgring al zei, zo'n ding besturen stelt niets voor. Alles gaat per computer, je hebt een knop starten en een knop landen en klaar is Kees Ad. Niet bepaald hoogvliegers bij onze voormalige nationale trots <_< Goed dat jullie verkocht zijn aan de Fransen. :thumbup:

Nou, als je daarmee genoeg centjes verdient om een mooie :ph34r: te sturen: RESPECT :m:

Link naar reactie
Watje. :angry: Zoals ik bij de Nurburgring al zei, zo'n ding besturen stelt niets voor. Alles gaat per computer, je hebt een knop starten en een knop landen en klaar is Kees Ad. Niet bepaald hoogvliegers bij onze voormalige nationale trots :newblush: Goed dat jullie verkocht zijn aan de Fransen. ;)

Ik zoek bij het verlaten van het vliegtuig ook altijd naar de pet om de chauff een extraatje te geven. Het is nog niet zo ver, maar... :huh:

Link naar reactie
Zat er "om de hoek", daar ook niet een vliegveld...?

Misschien een tomtommetje? :schater:

Ja, die TT heb ik van mijn vrouw geleed maar de baas wilde me zijn voertuig niet lenen.. :( , helaas..

Watje. :sleepy: Zoals ik bij de Nurburgring al zei, zo'n ding besturen stelt niets voor. Alles gaat per computer, je hebt een knop starten en een knop landen en klaar is Kees Ad. Niet bepaald hoogvliegers bij onze voormalige nationale trots :thumbup: Goed dat jullie verkocht zijn aan de Fransen. ;)

Jalousie, jalousie, c'est toujours jalousie.. Mais, mon 777 marche plus vite que votre ZZZZ :P:P:schater::schater:

Ik zoek bij het verlaten van het vliegtuig ook altijd naar de pet om de chauff een extraatje te geven. Het is nog niet zo ver, maar... :huh:

Ik sta altijd bij de business class met mijn pet; die geven wat meer fooi, vandaar die :m: :fiew:

Link naar reactie
Jalousie, jalousie, c'est toujours jalousie.. Mais, mon 777 marche plus vite que votre ZZZZ :(:huh::schater::schater:

Ik sta altijd bij de business class met mijn pet; die geven wat meer fooi, vandaar die :fiew: :thumbup:

Ik ben helemaal niet jaloers. Mijn 666 is bijna net zo snel als jouw 777 maar die is van je baas. Daarnaast, lekker interessant om 3 ton per jaar te verdienen en het enige wat je hoeft te doen is 4 knoppen in te drukken. Start, stop en de knoppen van de stewardess. Wat een k.t baan :sleepy:

Link naar reactie
Ik ben helemaal niet jaloers. Mijn 666 is bijna net zo snel als jouw 777 maar die is van je baas. Daarnaast, lekker interessant om 3 ton per jaar te verdienen en het enige wat je hoeft te doen is 4 knoppen in te drukken. Start, stop en de knoppen van de stewardess. Wat een k.t baan :muur:

Je weet waarom vliegtuigen van die grote laaddeuren hebben.

Is voor die piloten met een te groot ego.

Piloten zijn echt overbodig geworden.

Bijna alle vliegtuigongelukken worden veroorzaakt door human error.

Ik zie ze als broekjes aankomen die ego trippers. <_<

Halen op onze kosten hun vliegbrevet.

Spelen met onze belasting centen de held uit in hun F16 toy's for boys.

Daarna dikbetaalde baan bij KLM.

O O O wat zijn ze moe als ze 12 uur lang met de auto pilot hebben gevlogen. :thumbup:

Link naar reactie
zet die fles azijn eens weg <_<

Ad kan dat wel hebben. Tijdens diner bij de Nurburgring kreeg ik hem niet over de rooie, terwijl ik daarin toch redelijk goed ben :thumbup: Maar ik ben het met je eens Martijn, cabincrew please close the mouths :schater:

Link naar reactie

Bij het Korps hadden we een gevleugelde uitspraak "Het blinkt als een hondenlul in de maneschijn" en dat is zeker van toepassing op de ///M van Ad. :thumbup: Volgens mij zie ik hier ook een heel gelukkige klant.

Link naar reactie

sorry maar die foto's zijn Photoshop-producties... er klopt nl. iets niet.

De auto van Ad prachtig mooi, dat kunnen die lui in Hoensbroek wel, daar twijfel ik niet aan... maar op de achtergrond, als je een klein beetje over de blauwe :muur: heenkijkt, staat een Imolarode Schnitzer uitgevoerde :m: QP... buiten dus. BUITEN dus!

Dat kan dus helemaal niet want dat prachtapparaat is van Emanuel en die hoort binnen te staan! :thumbup: dus ehm Ad, wanneer komen de échte foto's? <_<

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.