Ga naar inhoud

Bij ///M Coupé for life op de koffie...


Zedri

Aanbevolen berichten

  • Reacties 293
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Afspraak is gemaakt voor de 4e augustus :kisstogether:

Tot dan!

PS. Je hoeft de koffie niet warm te zetten, want ik drink geen koffie :newblush:

Link naar reactie
Afspraak is gemaakt voor de 4e augustus :kisstogether:

Tot dan!

PS. Je hoeft de koffie niet warm te zetten, want ik drink geen koffie :fiew:

..en dan is ie zo verkocht hoor.............. :newblush:

Link naar reactie
  • Administrator
..en dan is ie zo verkocht hoor.............. :newblush:

Eerst nog trouwen in de Z (8-8) en dan weekje lago maggiore. Daarna zien we wel weer verder. Mogelijk hoeft ze niet eens de deur uit :fiew:.

Maar goed, alles is te koop :kisstogether:

Link naar reactie

Als groot fan van beige interieurs in donkere Z3tjes doet me dit wel goed:

snb11430zl1.jpg

:newblush:

snb11438lh3.jpg

:kisstogether:

Ziet er weer helemaal top uit! :fiew:

Link naar reactie
Eerst nog trouwen in de Z (8-8) en dan weekje lago maggiore. Daarna zien we wel weer verder. Mogelijk hoeft ze niet eens de deur uit :fiew:.

Maar goed, alles is te koop :newblush:

Da's nog eens goed nieuws. Proficiat met jullie voornemen :wub::wub::kisstogether:

Link naar reactie
  • Administrator
Da's nog eens goed nieuws. Proficiat met jullie voornemen :thumbup::wub::thumbup:

Dank dank :D

Mijn vader laat zijn auto ook gelijk doen, dus de gasten mogen de zonnebrillen wel opzetten de 8e :schater:

Link naar reactie

heb deze morgen eindelijk tijd gehad om de z eens te wassen. was ondertussen toch weer van de poetsdag (3weken terug) bij r en m geleden :newblush:

moet toch echt effe melden voor degenen die het eventueel nog niet weten: het is niet een gewoon laagske wax wat ze er op smeren: zonder zever, na het afspoelen vóór de wasbeurt parelde het water en liep het vuil er zo af. niet te geloven, na 3 weken buiten staan en toch ettelijke kms in de regen enz... mijn spons schoof over de auto, kon gewoon niks opnemen... bizar

heb het produkt gebruikt wat ze me meegegeven hebben. het resultaat was echt verbazingwekkend. ik was op een kwartier klaar, afgezeemd en al!!!! het vuil, stof of wat "pakt" niet op de lak.

ik kan hierover maar 1 ding zeggen:

:rolleyes::newblush::thumbup::thumbup::thumbup:<_<<_<:m: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

merci r en m

Link naar reactie

ik ben vandaag eens aan de slag gegaan met poetsen. Vuil gaat er zo ongelooflijk makkelijk af, echt niet normaal! Echter kom ik wel op het volgende probleem... het drogen van de auto. Ik las ergens anders een topic over droogdoeken en heb zelf een ouderwetse zeemdoek waarmee ik dacht de auto droog te maken. Nu weet ik niet of het aan de doek ligt of aan mij, maar ik krijg de auto niet mooi. Ik zie nu overal opgedroogd vuil zitten wat de mooie zzz er niet mooier op maakt. Ik ben lang bezig geweest met alles er proberen af te spuiten en daarna dus met de doek, maar niet het gewenste resultaat. Hoe doen jullie dit normaal? Ohja de shampoo die jullie hebben meegegeven, hoort dit nou te gaan soppen of niet? Vind altijd wel handig om te zien waar ik ben geweest en met lekker insoppen kan ik dat goed zien :thumbup: maar met 1 dopje kwam het niet aan de sop.

Link naar reactie
Ik was m'n auto altijd aan het begin van de avond of 's ochtends vroeg. De zon is je grootste boosdoener denk ik.

De zon is inderdaad vaak niet lekker als het daardoor te snel droog wordt.

Link naar reactie
ik ben vandaag eens aan de slag gegaan met poetsen. Vuil gaat er zo ongelooflijk makkelijk af, echt niet normaal! Echter kom ik wel op het volgende probleem... het drogen van de auto. Ik las ergens anders een topic over droogdoeken en heb zelf een ouderwetse zeemdoek waarmee ik dacht de auto droog te maken. Nu weet ik niet of het aan de doek ligt of aan mij, maar ik krijg de auto niet mooi. Ik zie nu overal opgedroogd vuil zitten wat de mooie zzz er niet mooier op maakt. Ik ben lang bezig geweest met alles er proberen af te spuiten en daarna dus met de doek, maar niet het gewenste resultaat. Hoe doen jullie dit normaal? Ohja de shampoo die jullie hebben meegegeven, hoort dit nou te gaan soppen of niet? Vind altijd wel handig om te zien waar ik ben geweest en met lekker insoppen kan ik dat goed zien :thumbup: maar met 1 dopje kwam het niet aan de sop.

Als het echt vuil is opnieuw wassen anders kras je met zemen het zand erin. Als het "vettig" streept, goed drogen (deppen met een oude katoenen handdoek eventueel) na(op)wrijven met een zachte, niet pluizende doek (bijv. microvezeldoek). En anders even wachten tot de experts zich melden.

Link naar reactie
ik ben vandaag eens aan de slag gegaan met poetsen. Vuil gaat er zo ongelooflijk makkelijk af, echt niet normaal! Echter kom ik wel op het volgende probleem... het drogen van de auto. Ik las ergens anders een topic over droogdoeken en heb zelf een ouderwetse zeemdoek waarmee ik dacht de auto droog te maken. Nu weet ik niet of het aan de doek ligt of aan mij, maar ik krijg de auto niet mooi. Ik zie nu overal opgedroogd vuil zitten wat de mooie zzz er niet mooier op maakt. Ik ben lang bezig geweest met alles er proberen af te spuiten en daarna dus met de doek, maar niet het gewenste resultaat. Hoe doen jullie dit normaal? Ohja de shampoo die jullie hebben meegegeven, hoort dit nou te gaan soppen of niet? Vind altijd wel handig om te zien waar ik ben geweest en met lekker insoppen kan ik dat goed zien ;) maar met 1 dopje kwam het niet aan de sop.
Shampoo sopt niet, gewoon met een paar oude theedoeken drogen voor het beste resultaat heeft Emanuel mij geleerd. Ik streep de shampoo over een natte spons gaat prima. Sorry kan er niets spannenders van maken, voor dat geleuter moet je bij anderen zijn :thumbup::schater:
Link naar reactie

Ha die Maik, hier ook ff een reactie van onze kant!

het beste is om met de hoge druk je auto af te spuiten (niet in de volle zon) dan een emmertje lauwwarm water pakken, 1 dopje van de fles erin te vermengen, en vervolgens met een schone spons de hele auto ermee wassen. dan weer je auto afspuiten en dan goed met droge theedoeken of zeem of wonderdoeken deel voor deel afdrogen, beginnend bij het dak en dan zo verder naar onder toe werken. als laatste pak je de velgen!!

hoplijk lukt het je nu wel, en oh ja, het schuimt niet!!

Veel suc6!!! :foto:

Link naar reactie
... en dan goed met droge theedoeken of zeem of wonderdoeken deel voor deel afdrogen...

Tja, ik zou niet weten welke wonderdoek ik zou moeten kopen, er is zoveel keuze. Iemand ooit eens onderzoekje gedaan?

...

..

.

<_<

Link naar reactie

hmm ik las ergens dat ze ook nog steeds dddd verkopen, wat voor jou? :)

heb vandaag weer de auto van boven tot onder in het water en de shampoo gezet en nu met de zeem én droge theedoeken aan de gang gegaan en het resultaat mag er zijn... ziet er weer SUPERRRRLEKKERRR uit -_-

Link naar reactie
...en nu met de zeem én droge theedoeken aan de gang gegaan en het resultaat mag er zijn... ziet er weer SUPERRRRLEKKERRR uit :)

Maik, update je het "grote droogdoeken topic" nog even met de laatste tips? -_-

Link naar reactie
  • 2 weken later...

hee reggie even een kort vraagje met welk schoonmaakmiddel en sponsje maak je het beige interieur schoon? ik wil het door jou nieuw verkregen interieur graag zo houden maar wil wel met de juiste spullen aan het werk :guitar: misschien iets uit jullie nieuwe schoonmaakcollectie?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.