Ga naar inhoud

Bij ///M Coupé for life op de koffie...


Zedri

Aanbevolen berichten

  • Reacties 293
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zoals we al vaak gelezen hadden op het forum was de ontvangst hartelijk. :thumbup:

Na de koffie heeft de pa van Emanuel ons even op het station afgezet, vanwaar wij naar het zonovergoten Maastricht zijn getreind. Omdat we niet konden wachten op het resultaat waren we natuurlijk iets te vroeg terug in Hoensbroek. Maar ja wat wil je, we hadden al zoveel fantastisch werk gezien op dit forum, dat we heel erg benieuwd waren.

Het kon natuurlijk niet fout gaan, gezien het feit dat de hele familie in de weer was!

img1888smallqk1.jpg

img1898smallgg6.jpg

En het resultaat was verbluffend. :unsure: Van binnen brandschoon en van buiten alsof de lak van vloeibaar metaal was.

img1914smallcw5.jpg

Ik zie mezelf niet één, maar liefst drie keer in de foto (of ik daar nou zo blij mee moet zijn is een tweede.....)

img1928smallug3.jpg

Link naar reactie
Santman, hoe zit het met de oxidatie-plek op de velg? Heb je dat er nog uitgekregen?

Huh? Hoe weet jij dat nou? Heb je één van de foto's onder een loep gelegd? Of heb je X-Ray ogen? :schater: Maar ja, die zit er dus nog. Moet even naar een velgendokter om dat te laten verhelpen.

Misschien is het beter om een heel nieuw setje te kopen voor de zomer en deze te houden voor de winterbandjes; dan stoort me die oxidatievlek ook niet zo erg.

Diegenen die jij er onder hebt laten leggen bevallen me trouwens ook wel. Duur geweest?

Link naar reactie

Mooi werk weer van het Car Clean and Shine Team... :nono:

Ik weet na een aantal beZoekjes met leut inmiddels wel hoe serieus, precies en gedreven Ze Zijn.

Alleen maar complimenten voor dat team... :unsure:

Ik vraag me alleen nog steeds af of die van Rob wel onder de kap gepoetst is, of die écht schoon is... :thumbup:

Link naar reactie
Huh? Hoe weet jij dat nou? Heb je één van de foto's onder een loep gelegd? Of heb je X-Ray ogen?

Nee, hahahaha

Ik heb ooit (ook) een proefrit in deze auto gemaakt. Maar toch voor de 3.0i gekozen.

Vandaar...

Die BBS'jes van mij heb ik tegen een 'vriendenprijs' overgenomen :thumbup:

(ik heb echt geen idee wat ze werkelijk/nieuw kosten, ik vond ze gewoon mooi)

Link naar reactie
Ik vraag me alleen nog steeds af of die van Rob wel onder de kap gepoetst is, of die écht schoon is... :unsure:

Geen idee, heb er niet eens naar gekeken, maar ik heb zojuist de enige-echte-fameuze-zilveren-Nurburgring-Sticker-Frido-Style ontdekt, Frido!

Meegegaan met de 2.8 naar Zter, nu heel verrassend weer onder de motorkap aanwezig in de M. Dank je wel, Frido, dit gebaar wordt op z'n waarde geschat! :thumbup:

Link naar reactie
Geen idee, heb er niet eens naar gekeken, maar ik heb zojuist de enige-echte-fameuze-zilveren-Nurburgring-Sticker-Frido-Style ontdekt, Frido!

Meegegaan met de 2.8 naar Zter, nu heel verrassend weer onder de motorkap aanwezig in de M. Dank je wel, Frido, dit gebaar wordt op z'n waarde geschat! :rolleyes:

Nu moet de M, de sticker wel waard zijn natuurlijk Rob, door een rondje op de Ring te maken ! :thumbup:

Ga toch mee met de Limbo rit Rob ! :rolleyes:

Toeoeoeoeoeonououououououo ! :thumbup:

Link naar reactie
Nu moet de M, de sticker wel waard zijn natuurlijk Rob, door een rondje op de Ring te maken ! :rolleyes:

De Nurburgringsticker mag worden gevoerd als je op de Ring hebt gereden en dat heb ik. Ik hou helemaal niet van NS stickers op de buitenkant, maar deze speciaal vervaardigde sticker, discreet aangebracht onder de motorkap, mag.

Afgezien daarvan, deze sticker heeft voor mij een andere, symbolische, waarde. Daarom stel ik hier zo'n prijs op. En de volgende keer NS ben ik er als vanouds weer bij, Marv. :rolleyes:

Link naar reactie
Ga toch mee met de Limbo rit Rob ! <_<

Toeoeoeoeoeonououououououo ! :blink:

Ik had hem eigenlijk een paar tennisrackets onder de kap moeten plakken, want dat gaat die doen dat week-end,

kunnen we het hem kwalijk nemen ?... :unsure:

TennisGirl_450x675.jpg

Link naar reactie
Ik had hem eigenlijk een paar tennisrackets onder de kap moeten plakken, want dat gaat die doen dat week-end,

kunnen we het hem kwalijk nemen ?... <_<

O, verrek , nu ik dit zie, da's waar ook ! Ik heb ook een tennis toernooi !!! :schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Even een ervaring na de lakverzegeling.

Afgelopen zondag Z geparkeerd in Rockanje. Kom ik terug en tot mjn schrik de hele auto onder de harsdruppeltjes. En dan ook nog in de brandende zon.

Die avond naar de spuitcabine gegaan en alleen met de spuitlans de auto afgespoten. Eerst inweken en daarna hogedruk erop. Zonder een poetsbeweging alles eraf en weer een gladde glanzende ZZZ.

Ook de vliegen zijn eraf.

Werkt dus prima en de hechting is beduidend minder.

Link naar reactie

ik heb gehoord dat Roger de zzzz heeft ingerolen voor een porsche :schater:

Link naar reactie

WOW...Clean and Shiny... :huh:

Ben errug benieuwd morgen.

Bij de weg, nice, very nice AC-SchnitZer poster.

Link naar reactie

Het effect op Roger's ZZZZ gefotografeerd voor aanvang van de Limbo-rit bij het hotel in Schin op Geul ! <_<

313rb4j.jpg

zivyvm.jpg

2q2o3n9.jpg

En deze vind ik het mooist ! :newblush:

2cpsvb6.jpg

:rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.