Ga naar inhoud

Bij ///M Coupé for life op de koffie...


Zedri

Aanbevolen berichten

Wat ik me vooral afvraag is; hoe lang blijft het mooi? Ik wil best de moeite doen om met amoebe-wax uit beneden transsylvanie (om met Napoje's woorden te spreken) de boel in te smeren en verven, maar, zeker met de nieuwe verf, hoe lang blijft dat mooi???????

Link naar reactie
  • Reacties 293
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat ik me vooral afvraag is; hoe lang blijft het mooi? Ik wil best de moeite doen om met amoebe-wax uit beneden transsylvanie (om met Napoje's woorden te spreken) de boel in te smeren en verven, maar, zeker met de nieuwe verf, hoe lang blijft dat mooi???????

hiermee heb ik geen ervaring, met het spul dat wij gebruiken blijft het in ieder gevaal heel lang heel mooi.

Link naar reactie
Wat ik me vooral afvraag is; hoe lang blijft het mooi? Ik wil best de moeite doen om met amoebe-wax uit beneden transsylvanie (om met Napoje's woorden te spreken) de boel in te smeren en verven, maar, zeker met de nieuwe verf, hoe lang blijft dat mooi???????

nooit verhalen over mijn :( QP gehoord (van derden ... ) :unsure:

Link naar reactie
nooit verhalen over mijn :foto: QP gehoord (van derden ... ) :unsure:

sorry was niet duidelijk, maar ik sprak natuurlijk over de leerbehandeling. Heb je die ook gedaan?

(en Marvin, nu niet weer gelijk Ivo in een leerpakje hijsen :( )

Link naar reactie
sorry was niet duidelijk, maar ik sprak natuurlijk over de leerbehandeling. Heb je die ook gedaan?

(en Marvin, nu niet weer gelijk Ivo in een leerpakje hijsen :party: )

Zou niet durfen !!! :newblush::schater:

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 4 weken later...
Geil!

:schater:

Mijn kop is wat minder dik geworden ... gezakt naar boven de gordel :schater:

Tja dat zeg je nou wel maar je denkt toch niet dat wij je op je woord geloven? :rolleyes:

Kom weer eens langs, is lang geleden!! Of ben je te druk met verkoop, aankoop, nieuwe liefde, andere ontwikkelingen...

Wat dacht je van een bbq op 30 oktober? :wave:

Link naar reactie
Tja dat zeg je nou wel maar je denkt toch niet dat wij je op je woord geloven? :rolleyes:

Kom weer eens langs, is lang geleden!! Of ben je te druk met verkoop, aankoop, nieuwe liefde, andere ontwikkelingen...

Wat dacht je van een bbq op 30 oktober? :thumbup:

bedoel je niet de 20ste,Nadia? :wave:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Eergisteren bij ons op de koffie een medeforumlid uit Venray, ben zijn naam ff kwijt (Mijn secretaresse was er niet ;) , die regelt dit soort dingen allemaal :blink: )

Ook heb ik helaas geen foto (mijn secretaresse is tevens ook mijn fotografe) -_-

Maar een zeer mooie zzz was het wel, en zeker toen hij bij ons wegreed :thumbup:

Trouwens nog bedankt voor de hulp met het schoondweilen van de hal!!!

Hoop dat u ook nog ff reageert in dit toppic zodat ik u een naam kan geven :wave:

Ik kan jullie wel vertellen dat het een boston grüne 2.8 was, Ik schaam me diep dat ik de naam niet meer weet :newblush::newblush:

Link naar reactie
Eergisteren bij ons op de koffie een medeforumlid uit Venray, ben zijn naam ff kwijt (Mijn secretaresse was er niet ;) , die regelt dit soort dingen allemaal :m: )

Ook heb ik helaas geen foto (mijn secretaresse is tevens ook mijn fotografe) :m:

Maar een zeer mooie zzz was het wel, en zeker toen hij bij ons wegreed :thumbup:

Trouwens nog bedankt voor de hulp met het schoondweilen van de hal!!!

Hoop dat u ook nog ff reageert in dit toppic zodat ik u een naam kan geven :wave:

Ik kan jullie wel vertellen dat het een boston grüne 2.8 was, Ik schaam me diep dat ik de naam niet meer weet :newblush::newblush:

Tja, ....................

.......

Was het misschien Bart op het forum Tja ????

Link naar reactie
Eergisteren bij ons op de koffie een medeforumlid uit Venray, ben zijn naam ff kwijt

Tja...

Dat kan de beste gebeuren Emanuel, maar Ruud zat in één keer goed. Ik had hem overigens wel verteld dat ik bij je langs wilde gaan. Goed onthouden dus Ruud!

En wel jammer dat we geen foto's gemaakt hebben, ik was het toestel ook vergeten.

Ik zie je volgende week wel bij de Grote Slippartij. Of is dat nu juist de Grote Net-Niet Slippartij?!

Enfin. De Bostongrüne Z3 staat hiervoor de deur te glimmen :m: . Ik hoor dat het weer alleen maar slechter wordt; een goede test dus voor de kwaliteiten van de CCS-poetsbeurt :m:

Link naar reactie
Tja...

Dat kan de beste gebeuren Emanuel, maar Ruud zat in één keer goed. Ik had hem overigens wel verteld dat ik bij je langs wilde gaan. Goed onthouden dus Ruud!

En wel jammer dat we geen foto's gemaakt hebben, ik was het toestel ook vergeten.

Ik zie je volgende week wel bij de Grote Slippartij. Of is dat nu juist de Grote Net-Niet Slippartij?!

Enfin. De Bostongrüne Z3 staat hiervoor de deur te glimmen ;) . Ik hoor dat het weer alleen maar slechter wordt; een goede test dus voor de kwaliteiten van de CCS-poetsbeurt :m:

Tja....... wat moet ik hier nu weer op zeggen, Zo zie je maar weer dat ik niet zonder mijn meissie kan. :m:

Bedankt voor de reactie's, en idd tot de volgende week!!!

Kan Reggie dan alsnog een foto schieten van je mooie ZzZ. :newblush::newblush:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.