Ga naar inhoud

Bij ///M Coupé for life op de koffie...


Zedri

Aanbevolen berichten

Vandaag bij ons op de Koffie!!!! :thumbup:

Alwéér de namen vergeten... :thumbup:

Roger en Martijn... ;) (Martijn weet ik niet Zeker.)

Link naar reactie
  • Reacties 293
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vandaag bij ons op de Koffie!!!! ;)

:thumbup:

Reggie & Emanuel, klasse! :thumbup: de QP ziet er prachtig uit en is brandschoon van binnen & buiten. Ik kan een ieder aanraden om de (voor sommigen verre) rit naar het zuiden te maken: goede value for money, absoluut gezellige lui en toch een stuk behoud van je ZZZ! Auto is schoner dan tijdens aflevering door BMW Den Haag :blink: . Nogmaals, DANK!

Even wat plaatjes:

voor:

cimg0008ge8.jpg

goh... nog een kleine modificatie doorgevoerd ook ;)

na:

cimg0023yv0.jpg

Een tevreden klant.

Link naar reactie
goh... nog een kleine modificatie doorgevoerd ook :thumbup:

F*ck me...Ik ben beduveld door die gave velgen... :santa:

Vandaar dat ik twijfelde over jou Martijn, maar ehh... :thumbup: Zoepah, viel shöner mit diesen felgen.

Wat Zeg ik: Van een 8 naar 10+... ;)

Volgens mij Zijn dat die van Emanuel he ?

Link naar reactie
Vandaag bij ons op de Koffie!!!! ;)

dscf0450dc5.jpg

Hey Emanuel, die spray die 17" Styling 32 opeens 2 inch laat groeien, heb je op mijn Coupe niet gebruikt.. :schater:

Link naar reactie
Fraai zicht, maar op de laatste foto lijkt het alsof het voorwiel buiten de wielkast steekt...

scherp! foto is van 'pas-sessie' .. achter prima, voor worden de wielen 5-7 mm afgedraaid om ze binnen het scherm te laten vallen... ;)

Link naar reactie
Reggie & Emanuel, klasse! ;)
:thumbup: Het hele team fantastisch gedaan hij staat ondanks de rit nog steeds te glimmen in de garage :thumbup: Het was die 500 km dubbel en dwars waard dus mensen niet lopen mauwen over de afstand, ze hebben een prima taxi chauffeur die je afzet bij het vrijthof waar je je goed kan vermaken. Op voor de volgende rit zal ik maar zeggen :blink:

@Martijn, hoeveel nachtje's moet je nog slapen :schater:

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

gister de zzz te laten poetsen bij Emanuel en Reggie.

eerst polijsten;

p6010010iz8.jpg

p6010012ca8.jpg

''hier heb ik dat duppie ergens zien liggen''

p6020014fc3.jpg

poetsen en nog eens poetsen

p6020015ks5.jpg

tering hé,wat glimt ie

p6020016of2.jpg

;) en nu naar buiten

p6020018dj8.jpg

Link naar reactie

vooral blijven poetsen,Emanuel

p6020019lc8.jpg

p6020021ng0.jpg

p6020022xb6.jpg

p6020023se9.jpg

p6020024ja8.jpg

zie hier 't resultaat;

p6020025xj3.jpg

Emanuel en Reggie (en broer en zus sorry,naam kwijt) bedankt voor de goede service en vooral voor de glimmende zzz.

we zijn gister met een grijns van oor tot oor (en vooral met de zonnebril op) 187 km terug naar huis gereden.

:wave: ;) :blink:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Hoensbroek is niet naast de deur maar het is de rit naar het Zuiden weer dubbel en dwars waard gebleken... en, de Rode QP wekte volgens mij inspiratie op bij Emanuel & Co want mn :kisstogether: ziet er helemaal geweldig uit, het resultaat is overweldigend. Ik ben er weer zeer tevreden mee! :blink: Dank jullie wel.

Link naar reactie

Het is een feit, ook de porkers komen er weer als nieuw vandaan :kisstogether: Ongelofelijk hoe die erbij staat. Gelukkig kon ik dat BMW embeleem er op de terug weg weer uitrijden :blink: Het gehele team weer bedankt het was de rit weer waard, op naar de volgende bak :birthday::kisstogether:

Link naar reactie
  • 4 weken later...
en nog een klein aandenken van de vorige eigenaar :wave:

snb10647em8.jpg

uh...is dat een ongebakken Vietnamese loempia? :thumbup:

Link naar reactie
uh...is dat een ongebakken Vietnamese loempia? :ok:
Kauwbotje, wij geven ze aan de honden iets groter weliswaar. Ik denk dat Ivo onderweg zijn gebit hiermee op peil probeert te houden :schater:

Hij ziet er weer erg fraai uit :wave:

PS, ik kom binnenkort ook weer buurten :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.