Ga naar inhoud

Bij ///M Coupé for life op de koffie...


Zedri

Aanbevolen berichten

Vandaag is een belangrijke dag Forum Familie.

Het is namelijk de eerste werkdag geweest voor Emanuel en partners in hun eigen autopoetsbedrijf... ;) :P

Geen feest en rustdag maar een échte eerste werkdag. Een goede start dus, Zoepah.

Ik ben even weZen checken of de koffie Zoals belooft klaarstond:

Nee, er stond geen drie uur oud Zwart water te dampen, er werd alleen VERSE koffie geserveerd... :P

koffiereggiexn8.jpg

Loop ik de loods in en wat Zien ik:

mfrontwf8.jpg

Het is toch écht een Z3forum cap. De hardcore-users herkennen hem wel...

petlogogi1.jpg

En kleine Joyce mag de grootste van vandaag poetsen...Eigenlijk deden Ze het met Zijn twëen :P

joyceyr2.jpg

Ze doen er ook Hayabusa's en Harly Davidson's... :P

scootiemeke7.jpg

De forrummembers die in de toekomst hun bolide bij hun laten reinigen mogen de foto's hier erbij plaatsen.

Maken we er een draadje ala 'Bij Roodkapje op de brug' van.

Link naar reactie
  • Reacties 293
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:P He frido harstikke leuk dat je ff langs bent gekomen.

Jammer genoeg had ik het een beetje druk met de auto's wegbrengen en ophalen :P

Hoop je gauw te zien met je voyager of zoiets :P :harhar: en nog bedankt voor al dat lekkers. ;) :P

Niks jammer genoeg... :nono: Breng maar lekker veel weg en haal maar veel op... :harhar:

Laat het maar lekker 'draaien'...

En als Joyce een paar maandjes verder is kan Ze de snoepjes de schuld geven van haar buikje... ;)

Link naar reactie

Vandaag Danny op de koffie geweest, wat zeg ik, ik bedoelde op de fris geweest.

En idd was weer eens te druk om een praatje te maken, ;) .

dsc04236wu0.jpg

En ook is z3fan ff langs geweest om de boel te bezichtigen. Ook met wat lekkers, zo moet ik toch hard poetsen om niet te veel bij te komen, want de zomer staat weer voor de deur! :schater::schater::schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hey jongens

Ben vandaag eens langs geweest,en de zaak ziet er top uit.

Mooie locatie en zeer veel ervaring aanwezig.

Er zijn heel veel bedrijven die met veel minder moeten beginnen,dus die toekomst ziet er goed uit voor jullie.

m vr gr marco engelen.

Link naar reactie
Hey jongens

Ben vandaag eens langs geweest,en de zaak ziet er top uit.

Mooie locatie en zeer veel ervaring aanwezig.

Er zijn heel veel bedrijven die met veel minder moeten beginnen,dus die toekomst ziet er goed uit voor jullie.

m vr gr marco engelen.

Hoi Marco,

Tof dat je langskwam, ik was al aan het denken om contact met je op te zoeken toen ik las dat je in de autopoetsbranch zit.

Bedankt voor de proefmonsters, ik ga ze zeker testen, en zal je laten weten hoe ik het vind. ;)

Kom gerust nog eens langs, dan zal ik er aan denken om je een kop koffie te geven, maar zoals je kon zien hadden we het ontzettend druk, en was ik het glad vergeten :( je een kop aan te bieden.

groeten Emanuel :D

Link naar reactie

Ik vond het een leuke ontmoeting,en was helemaal vergeten te zeggen dat je een erg strakke bak rijdt,maar die honda die er langs stond was ook niet verkeerd.

Ben benieuwd wat je van de monsters vind,maar dat zit el goed.

Ik zie wel aan de reactie`s dat je het druk hebt met die forumleden die allemaalop de koffie komen.

Link naar reactie
Ik vond het een leuke ontmoeting,en was helemaal vergeten te zeggen dat je een erg strakke bak rijdt,maar die honda die er langs stond was ook niet verkeerd.

Ben benieuwd wat je van de monsters vind,maar dat zit el goed.

Ik zie wel aan de reactie`s dat je het druk hebt met die forumleden die allemaalop de koffie komen.

Die Honda is van mijn broertje.

en ze komen ook echt niet alleen op de koffie hoor, heb ook al 4 afspraken staan met forumleden. :groupwave:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.