Ga naar inhoud

Bij ///M Coupé for life op de koffie...


Zedri

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 293
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...

Een beetje laat maar ja, dat heb je als je het druk hebt. :rolleyes:

donderdag 26 april j.l. was Z3-driver bij mij op de koffie, heb helaas geen foto's want Reggie was niet aanwezig die dag, die had het te druk met haar eigen werk er nog bij.

Maar wat was die mooi geworden zeg!! Hoop dat Jossy ook blij was/is met het resultaat :rolleyes: .

:thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Wat een schittering! :unsure: Ja echt een heel mooi geworden, ook binnenin zijn alle hoekjes en gaatjes(en dat zijn er nogal wat) weer helemaal schoon. Mooi werk! :sleepy: . Jammer dattie alweer een beetje vies geworden is met dit weer...

Link naar reactie
Wat een schittering! :) Ja echt een heel mooi geworden, ook binnenin zijn alle hoekjes en gaatjes(en dat zijn er nogal wat) weer helemaal schoon. Mooi werk! :newblush: . Jammer dattie alweer een beetje vies geworden is met dit weer...

Ja, wel bijhouden hè! Ik denk dat je met dit weer toch even van die over-schoenen moet halen bij je lokale zwembad exploitant. Ziet er minder stoer uit, maar je interieur blijft schoon hè <_<

Link naar reactie
Ja, wel bijhouden hè! Ik denk dat je met dit weer toch even van die over-schoenen moet halen bij je lokale zwembad exploitant. Ziet er minder stoer uit, maar je interieur blijft schoon hè :newblush:

Inderdaad! Maar ik ben inmiddels alweer terug in Houten, daar heb je gelukkig minder last van al dat losliggende en gelijk blubber wordend mergel :) Was een mooi weekendje zo in het zuiden <_<

Link naar reactie
Een beetje laat maar ja, dat heb je als je het druk hebt. :thumbup:

donderdag 26 april j.l. was Z3-driver bij mij op de koffie, heb helaas geen foto's want Reggie was niet aanwezig die dag, die had het te druk met haar eigen werk er nog bij.

Maar wat was die mooi geworden zeg!! Hoop dat Jossy ook blij was/is met het resultaat ;) .

:wave:

En of ik blij was met het resultaat. Schitterend werk van jullie :D :thumbup::thumbup:

Groetjes , Jossy

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
Gisteren bij ons op de koffie en Thee,

"Zzzaskia" met haar eigen "The Bob".

Om "Zzzaskia's" mooie bolide nog mooier te maken! ^_^

Joh, deze foto's had ik toch volledig gemist... Had al wel een heel verhaal geplaatst in jullie "permagard"-topic, maar was vergeten dat deze er ook nog was.

Hij is inmiddels al wel weer een beetje vies geworden, maar iedere zaterdag mag ie ff in bad... Daarna blinkt ie steeds opnieuw weer als een spiegeltje :thumbup:

Nogmaals hartelijk dank voor jullie inzet, helemaal top :wave:

Link naar reactie
Wat een schitterende :blink: (letterlijk) zeg....in een zeer mooie en aparte kleuren combi...althans zo zie ik ze niet vaak <_<

zo te zien zijn de wielen wel een beetje veel beschadigd ;)

Link naar reactie

Hallo,

Mijn zoon is bijzonder trots op zijn cabrio. Heeft recentelijk een leder interieurset gekocht.

Het is uiteraard al een wat oudere auto en het leer wel soepel maar vertoont wel de benodigde groeven die niet meer zwart zijn.

Kunnen jullie hier iets mee?

cimg1257vp1.jpg

cimg1252lv0.jpg

Link naar reactie
Het is uiteraard al een wat oudere auto en het leer wel soepel maar vertoont wel de benodigde groeven die niet meer zwart zijn.

Kunnen jullie hier iets mee?

Ik heb het forum al afgestruind, maar kan helaas niet meer vinden wat ik zoek:

Sledgehammer had ooit een uitgebreide post inclusief vergelijkende foto's over producten die dit soort krassen min of meer wegwerken. Hij was nogal enthousiast, herinner ik me.

Sledge, je weet ongetwijfeld wat ik bedoel, verwijs even, als je 't nog kunt terugvinden.

Link naar reactie
Hallo,

Mijn zoon is bijzonder trots op zijn cabrio. Heeft recentelijk een leder interieurset gekocht.

Het is uiteraard al een wat oudere auto en het leer wel soepel maar vertoont wel de benodigde groeven die niet meer zwart zijn.

Kunnen jullie hier iets mee?

cimg1257vp1.jpg

cimg1252lv0.jpg

Hallo

Ja zoals het eruit ziet kunnen we het wel wat beter krijgen, maar niet meer helemaal in nieuwstaat helaas, maar beter krijgen doen we zeer zeker!!

greetzzz emanuel :kisstogether:

Link naar reactie
Deze denk ik:

https://www.bmwzforum.nl/index.php?s=&sho...ost&p=60363

Scuffmaster

Is inmiddels voor mijn stoelen niet meer nodig.

Auco verkoopt een vergelijkbaar product:

http://www.auco.de/BMW_BMW%20Z3_AUTO%20-%2...03_00022_3.html

Thnks.

Betekent dat, dat je het van plan was maar niet toegepast hebt? Resultaat ziet er echt top uit en ik wil zoiets ook met mijn eigen Funf doen, maar om nou zomaar schuurpapier over mijn leren stoelen te halen vindt ik wel een beetje eng. Wil graag iemand spreken die het een keer geprobeerd heeft. Iemand op het forum ervaring?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.