Ga naar inhoud

Bij ///M Coupé for life op de koffie...


Zedri

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
  • Reacties 293
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hierbij nogmaals dank aan het gehele team. De ZZZ was de vakantie niet ongeschonden doorgekomen. :thumbup: Op een of andere manier had zich een hardnekkige afzetting gevormd door het opdrogen van dauwwater. (kalkvlekken). Waarschijnlijk is chloordamp uit het zwembad een verbinding aangegaan tot een kalkzout. Met normaal wassen en kleien niet te verwijderen. Ik heb nog even WC-eend overwogen, (klein stukje geprobeerd :thumbup: ) maar dat leek ook niet te werken. Dan maar contact opnemen met het team uit Hoensbroek. Resultaat: de ZZZ staat er weer als nieuw bij. Zowel van binnen als van buiten. :thumbup:

Conclusies:

1. WC eend werkt niet.

2. Car Clean & Shine wel

3. Parkeer de auto 's nachts niet bij het zwembad.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...

Zonder foto's, maar de Z ziet er weer als nieuw uit :) . Nou maar hopen dat de shampoo zo goed is als Emanuel beweert :m: .

Prima poetswerk weer in Hoensbroek, terwijl ik zelf een paar uurtjes in zonnig Maastricht kon vertoeven :wave: .

Jammer van die treinverbinding terug met maar één stoptrein per uur :( . Er gingen er 4 per uur van Hoensbroek naar Heerlen, dus had ik aangenomen dat dat op de terugweg ook wel zo zou zijn...

Link naar reactie
Zonder foto's

dat kan dus niet he :wave:

Er gingen er 4 per uur van Hoensbroek naar Heerlen, dus had ik aangenomen dat dat op de terugweg ook wel zo zou zijn...

Er zijn meer mensen die daar weg willen dan er naartoe gaan :m:

Link naar reactie

Ziet er in het algemeen goed uit! Helaas heb ik geen Z (laat staan rijbewijs) om daar heen te rijden :(

(En ja, dit betekend wel, dat als ik 'n Z heb, die 2x per jaar langs kom voor koffie om de Z te laten wassen) :thumbup: :thumbup:

@ JuLiZ3,

Dreft en badschuim (!?) werkt erg goed. (Wat jammer dat het na het schoonmaken van pa z'n auto begon te regenen.. zucht). Heb er ook heel wat remspul van de velgen af kunnen krijgen :)

Misschien niet de juiste plek voor deze vraag: Maar ik zie talloze Zzz(z)'s buiten staan op de foto's. Hebben jullie nooit last van roest?

Link naar reactie
  • Administrator

Hoi Emanuel, Reggie en Dave,

Ben nog niet zo lang hierro..maar ontdekte net jullie poetsbedrijf op dit forum,

misschien heben jullie het nog niet gelezen maar ik heb de ZZZ van Danny "Sledge" overgenomen.

Onze ZZZ ziet er op dit moment nog uit om door een ringetje te halen maar in de

toekomst heb ik jullie misschien toch wel eens nodig :thumbup:

Kwam onze ZZZ in het verleden al bij jullie?

Groetjes Roger

Link naar reactie
  • Administrator
Ziet er in het algemeen goed uit! Helaas heb ik geen Z (laat staan rijbewijs) om daar heen te rijden :(

(En ja, dit betekend wel, dat als ik 'n Z heb, die 2x per jaar langs kom voor koffie om de Z te laten wassen) :thumbup: :thumbup:

@ JuLiZ3,

Dreft en badschuim (!?) werkt erg goed. (Wat jammer dat het na het schoonmaken van pa z'n auto begon te regenen.. zucht). Heb er ook heel wat remspul van de velgen af kunnen krijgen :)

Je kan er ook op de fiets heen, misschien doen ze die ookwel voor je wassen :schater::schater:

Link naar reactie
Hoi Emanuel, Reggie en Dave,

Ik ben niet meer van de partij hoor, heb het te druk met de zorg van mijn dochtertje!!!!! :thumbup:

maar ik kan je wel vertellen (want heb er wel een aantal jaar gewerkt) dat de zzz van Danny nooit bij CC&S onderhanden is genomen, want daar was Sledge zelf ook een van de beste in!!!

Groetjes van Reggie :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Ik ben niet meer van de partij hoor, heb het te druk met de zorg van mijn dochtertje!!!!! :thumbup:

maar ik kan je wel vertellen (want heb er wel een aantal jaar gewerkt) dat de zzz van Danny nooit bij CC&S onderhanden is genomen, want daar was Sledge zelf ook een van de beste in!!!

Groetjes van Reggie :thumbup:

Oh, ok.

Dank je wel voor je antwoord :(

Link naar reactie
  • 2 jaren later...

De Z3 ziet er al goed uit, maar voordat ik 'm begin volgende maand meeneem naar Amsterdam, laat ik 'm eerst helemaal goed poetsen bij Car Clean and Shine in Hoensbroek (goeie tip op dit forum).

Iemand ooit nog weleens bij Emanuel geweest om z'n auto te laten poetsen de laatste tijd?

Ik dacht dat hij ermee opgehouden was... En gezien de activiteit in dit topic, werd ik in die gedachte wel bevestigd. Ik kan 'm gewoon opbellen natuurlijk, maar ach, een beetje voorpret op het forum lijkt me w

El wat.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.